Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Alpientje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Alpientje

    Gezocht: Bagagedrager Yamaha T-Max 2001-2007

    Ik zoek dus een drager voor mijn pas gekochte tmax uit 2001. En dan wel de drager van Yamaha zelf liefst en niet van Midi. Alleen schijnt het zo te zijn dat de leuke mensen bij Yamaha ze niet meer maken/verkopen... :( Ik bedoel dus deze. Er is een gast op 2dehands die een adv...
  2. Alpientje

    Koopje ZGAN Alpinestars Gore Tex handschoenen

    Te koop dus deze water en wind dichte handschoenen Blauw Zwart maat xx large/12 In staat van nieuw gewoon ! Gekocht in de zomer bij Safe te Eindhoven, alleen hield ik een paar weken er na mee op met het motor rijden.
  3. Alpientje

    3 Koopjes Arai Kenny Roberts en meer..

    Arai Kenny Roberts RX-7rr4 maat 59/60 L ! Te koop dus mijn helmpje, die ik dit jaar gekocht heb bij Safe Motors in Mei ! Met een beetje geluk heb ik de bon hier nog ergens liggen Helmzak krijg je er iig wel bij. Helm is in goede staat en heeft zeker geen krasjes en schade want hij is...
  4. Alpientje

    Setje ZGAN Alpinestars GP-Pro Handschoentjes

    Te koop dus deze leuke handschoentjes Zijn gewoon in staat van nieuw en dat voor een leuk prijsje Maatje weet ik vanmiddag wel te vertellen.... Kleur rood/wit Prijs is 79Eurotjes maar....... *O* Zie de link voor fotos en de prijs in Zwolle...
  5. Alpientje

    KOOPJE ZGAN AlpineStars P1 RaceOverall Maat 54

    Te koop dus wegens (voorlopige) stoppen van mijn hobby dit leuk pakkie..... Mooie 1 delige race overall van Alpinestars ! Maat 54 Kneesliders zijn in ongeschonden staat -O- Enne verder verkeerd die gewoon in staat van nieuw op wat kadavers links en rechts na.... *O* Prijsje...
  6. Alpientje

    ZGAN AlpineStars SuperTech Maat 45

    Te koop dus een paar mooie in goede staat laarsjes. Rood/zwart/wit Zie de fotos en de rest zegt genoeg Prijs............Maar 129Eurotjes. *O* Zie voor meer plaatjes en prijzen deze link maar es...
  7. Alpientje

    Yamaha T Max 500 voor een prikkie !

    Yamaha Tmax 500 uit 2001 in het grijs !! Ben de eerste eigenaar en heb hem dus al een jaartje of 4 ! Heeft er een dikke 50d km op zitten onder tussen en de teller is sinds kort ook kapot ! Heeft er dus al flink wat op zitten en is ook in gebruikte staat zeg ik u.... Ook heeft die ooit een...
  8. Alpientje

    GSXR1000 K5 Blauw Wit voor een prikkie !

    Ik heb dus te koop mijn raket op wielen ! Ik ben de 2de eigenaar ! De 1ste eigenaar heeft hem in maart dit jaar gekocht bij Motorcenter Venlo, en die heeft hem daar ook weer ingeruild ! Waarna ik de motor eind juni gekocht heb ! Factuur is hier van aanwezig ! Op de motor zit nog bijna...
  9. Alpientje

    Past een complete uitlaat van een 93/94er Gixxer.

    Ik heb ergens een mooi race systeem gevonden van Laser voor mijn fietsje !! Alleen zegt de betreffende winkel dat ie alleen past op een Suzuki GSXR1100W en niet op mijn GSXR1100W uit 1996......... Weet iemand of dit klopt of niet en of er dan echt hele grote verschillen in zitten in die paar...
  10. Alpientje

    Weet iemand of deze uitlaat past op mijn gsxr1100w

    Ze hebben bij Rekers Motoren een mooi systeem van Laser te koop voor een GSXR1100W uit 93/94 !! Zie de link !! www.rekersmotoren.nl/tone/motor/galerij.php?artikelnr=599 Maar nu wou ik de uitlaat komen halen maar naar enige na vraag bij Laser NL bleek dat er nooit een compleet systeem is...
  11. Alpientje

    Weet iemand hoeveel tands op een gsxr1100 ui 96 ?

    Kort maar krachtige vraag dus wat er standaard voor een tandwiel achter op een Suzuki GSXR1100W uit 1996 moet ? Er zit nu een 44T op en voor weet ik nog niet maar hij is volgens mij te kort gegierd door de vorige eigenaar !! ps trouwens als je toevallig weet wat er voor ook op moet standaard...
  12. Alpientje

    Eff me zelf en mijn GSX je voorstellen dan maar

    Wel ben net ook maar lid geworden omdat ik wel hier veel mensen vind waar ik mezelf toch in terug kan vinden haha !! Heb nog maar 4 jaartjes mijn A rijbewijsje maar heb toch al enkele brommertjes gehad. Waar onder begonnen met een R6 uit 2001 Gevolgt door een TDM900 en die weer gevolgt door...
Terug
Bovenaan Onderaan