Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: robbyvw
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    diverse onderdelen Honda CBR954RR fireblade

    beste iedereen, ik heb van een fireblade cbr954rr enkele speficieke tuning parts te koop staan, wie weet kan ik er iemand mee helpen die juist net op het punt staat zoiets te kopen! http://link.marktplaats.nl/703528240 http://link.marktplaats.nl/703526269...
  2. R

    Brede motorlaarzen

    Beste iedereen, ik ben me aan het orienteren voor nieuwe motorlaarsen. op dit moment heb ik sidi's, maar heb ik hierin behoorlijk last van mijn voeten.. een tijdje geleden heb ik mijn voeten eens op laten meten en kwam naar voren dat ze vrij breed zijn aan de voorkant (10,5) en dat te krappe...
  3. R

    Motorvakantie eind mei?

    Gezien ik een beetje aan het twijfelen ben, even een vraagje aan de motorreis diehards :) In de week van hemelvaart, rond 20 mei, heb ik samen met een vriend van me vrij genomen om een week motor te rijden. De bedoeling is om met de auto en aanhanger ri de dolomieten te rijden en ons daar...
  4. R

    Complete nieuwe set dunLop d211 Gp Racer

    Ik heb in de schuur nog een compleet nieuwe set liggen van dunlop gp racer d211, medium compound.. Nooit gemonteerd gehad en compleet met stickers er nog op. Begin van het jaar gekocht, maar had ze toch niet nodig. De maten zijn 120/70-17 190/55-17 Een serieus net bod en ze zijn van jou.
  5. R

    Honda Fireblade cbr 954 rr 2003

    Te koop aangeboden: Honda Fireblade CBR 954 RR bouwjaar 2003 met diverse opties. Het is een nette motor en altijd netjes mee omgegaan. Kilometerstand circa 32.541 km De motor wordt verkocht met diverse onderdelen die ik op de motor laat zitten. De onderdelen die bij de prijs zijn...
  6. R

    Honda Fireblade cbr 954 rr 2003

    Te koop aangeboden: Honda Fireblade CBR 954 RR bouwjaar 2003 met diverse opties. Het is een nette motor en altijd netjes mee omgegaan. Kilometerstand circa 32.500 km De motor wordt verkocht met diverse onderdelen die ik op de motor laat zitten. De onderdelen die bij de prijs zijn...
  7. R

    Honda Fireblade CBR 954 RR 2003

    Te koop aangeboden: Honda Fireblade CBR 954 RR bouwjaar 2003 met diverse opties. Het is een nette motor en altijd netjes mee omgegaan. De kilometerstand is ongeveer 32800 km. De motor wordt verkocht met diverse onderdelen die ik op de motor laat zitten. De onderdelen die bij de prijs...
  8. R

    Rev-it Motorpak

    Kenmerken Type kledingstuk: Combipak Staat: Tweedehands Levering: Ophalen of Verzenden Te koop aangeboden, Rev-it motorpak maat 54 losse broek en los jasje aan elkaar vast te ritsen.geen val schade of andere grote beschadigingen. alleen is het lipje van de rits kapot zoals...
  9. R

    kushitani motorpak

    nou, ik ben op zoek naar een nieuw motorpak en heb nou niet echt de perfecte maten hiervoor... (1.88 en 110 kg :$ ) maar goed, ik wil toch een nieuw motorpak en ben hier al een tijdje naar aan het rondkijken. ben al bij MJK geweest in oudenbosch maar vond de pakken niet echt je van het...
  10. R

    GSX-R 750 K6 Zwart te Koop

    Te koop aangeboden, In nieuwstaat verkerende suzuki GSX-R 750 K6 (2006) met circa 160 pk Incl. passagier stepjes (los) en buddysit (los) Puig dubble bubble donkere ruit Kentekenplaathouder Bijpassende rode wheel striping voor en achter Netjes onderhouden en netjes warmgereden en...
  11. R

    Tuono kopen?

    beste mensen! ik heb een vraag, ik wil graag een rsv 1000 tuono kopen maar ik zit te twijfelen tussen 2. natuurlijk kan ik een nieuwe kopen (zwarte, 12500 incl. akrapovic uitlaten) echter heb ik nu ook een 2e hands gezien op marktplaats. hiervoor moet ik uiteindelijk echt de 10.500,-...
  12. R

    knie op de grond

    van het weekend bezig geweest om mijn knie aan de grond te krijgen maa rik heb er nog steeds heel veel moeite mee! nu heb ik het idee dat ik een aardig end kom maar dat ik net het laatste stukje mis! heb even een filmpje toegevoegd waar ik in een bocht hang, zou iemand misschien nog een goede...
  13. R

    nieuwe motor, maar wat??

    Beste, ik ben op zoek naar een nieuwe motorfiets echter wordt de keuze door het grote aanbod me erg moeilijk gemaakt. mijn oog is echter gevallen op een triumph daytona 675 SE (zwart goud) of Suzuki GSX-r 600 zwart, maar waarom zou ik voor welke motor kiezen? ik moet zeggen dat de triumph...
  14. R

    fireblade kopen????

    eigenlijk zit ik met een mega vraag waar ik het antwoord moeilijk op kan vinden en hiervoor heb ik eignelijk jullie mening nodig! ik kan via een dealer een cbr 900 rr fireblade kopen uit 2002. zojuist heb ik hier een stuk op gereden, maar wat ik gemerkt heb is dat ik mega veel spierpijn in...
  15. R

    yamaha fazer 2007 (nieuw model)

    mijn vriendin wil graag het nieuww fazer model hebben van yamaha in een 600 cc uitvoering. aangezien zij nog wel eens last heb van haar rug wou ik toch eens meningen van andere mensen weten, heeft iemand nare ervaringen met een fazer? vooral, wat zijn de grote nadelen van een fazer?! dank!
  16. R

    motoraanhanger

    beste mensen, ik heb thuis onze oude vouwwagen gesloopt het alleen het onderstel bewaard. op dat vlakke onderstel heb ik een traanplaat gemaakt, waarop 2 stuks motoren kunnen staan, die vastgemaakt kunnen worden aan een pijp die rondom de aanhanger zit. nu was mijn vraag, het betreft een...
  17. R

    custom made -> cbr 600f4

    sorry, ik had vandaag gewoon even zin om mijn brommetje te laten zien! let op de knappe aanpassing van de achterkant :D! weet iemand toevallig waar ik van dat plakcarbon kan krijgen? wil namelijk de afgezaagde delen netjes wegwerken! een site ofzo waar ik dat kan krijgen?
  18. R

    voor mijn cbr 600f4 ben ik op zoek naar wat beter

    voor mijn cbr 600f4 ben ik op zoek naar wat beter remwerk. in iedergeval moet ik voor nieuwe schoenen hebben en wil ik over stappen naar stalen remleidingen. nu is mijn vraag, heeft iemand goede ervaringen met de stalen leidingen van HEL preformance? ik wil ze namelijk als standaard layout...
  19. R

    kentekenplaat cbr 600f4

    heeft iemand een andere oplossing voor de kentekenplaat van een cbr600f4? iets waarmee ik het slot kan behouden en waarmee ik niet teveel hoeft te verbouwen! fotootje, iemand?
  20. R

    neon

    iemand toevallig foto's van motor met neon erop? ik heb zelf namelijk een cbr 600f4 en zie het ook wel zitten! gr robby
  21. R

    xenon verlichting

    beste mensen, bij optitune.nl zag ik xenon verlichting staan en nu leek me dit wel leuk. heeft iemand hier een bepaalde ervaring mee, natuurlijk geeft het meer licht, maar moet ik nog met bepaalde dingen rekening houden (geen wheelies ofzo :) ? weet iemand verder toevallig wat voor type lamp...
  22. R

    geen kneedown? wat doe ik verkeerd?

    beste mensen, zelf heb ik een cbr 600 f4 uit 1999. nu heb ik net een nieuw pak gekocht en ben alleen maar bezig om dat ding aan de grond te rijden. maar het lukt me echt niet, ik probeer van alles, maar niks lukt! heeft iemand tips of misschien foto's van een cbr 600 f4? ik hoor het graag...
  23. R

    snelheid meten

    beste mensen, op mijn mda vario (qtek 9100) heb ik tomtom 6.0 zitten. nu kan ik hier een snelheid op ziet. ik wil met mijn motor eens kijken hoe hard hij nou gaat, maar bestaat er ergens een progje waarmee ik het e.e.a. dmv een gps connectie kan meten? groet robby
  24. R

    leovinci sbk uitlaat -> wanneer "ingelopen

    beste mensen, gisteren heb ik op mijn cbr 600 f4 een nieuwe leovinci sbk aluminium oval laten zetten. inmiddels heb ik al 150 km gereden met deze uitlaat en is het geluid wel beter geworden. na hoeveel km is de uitlaat ongeveer in gebrand zodat hij een lekker race geluid gaat maken? gr robby...
  25. R

    iemand ervaring met dynojet

    beste mensen, voor mijn CBR 600 f4 uit 99 wil ik een dynojet kit erin laten zetten. dat dit heel veel scheelt weet ik van mijn oude motor. maar hoe zijn jullie ervaring met deze motorfiets? mijn gedachte gaat uit om het te laten doen bij power-point in tiel, een officiele dealer van dynojet...
Terug
Bovenaan Onderaan