Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TwoDegrees
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TwoDegrees

    Gereserveerd: Yamaha YZF-600R Thundercat, 1999, 65k kilometers, omgeving Rotterdam EURO 1250,=

    Hierbij zet ik mijn Thundercat 600 te koop. De motor is erg netjes, geen roest en rijdt als een zonnetje. Veel onderhoud is recent uitgevoerd, zodat je hier nog lang plezier van hebt. Recent onderhoud: nieuwe olie met oliefilter nieuwe brandstoffilters carbs gesycned en nagelopen nieuwe accu...
  2. TwoDegrees

    SV1000S 2003 (K3) Yoshimura's/Hyperpro km:96k ; omgeving Rotterdam EURO 1850,=

    Deze net ingereden sv1000s, met 96000km staat te springen voor een nieuwe eigenaar. Het is het mooie K3 model uit 2003, waar de uitlaten in lijn staan met de fiets. 120pk dynojet afgesteld ThrottleBodies recent gesynced nieuwe olie met oliefilter nieuwe accu nieuwe lichtbolletjes koplamp...
  3. TwoDegrees

    SV1000S 2003 (K3) Yoshimura's/Hyperpro km:96k

    Deze net ingereden sv1000s, met 96000km staat te springen voor een nieuwe eigenaar. Het is het mooie K3 model, waar de uitlaten in lijn staan met de fiets. De 120pk sterke dynojet bank afgestelde SV heeft net een beurt gehad: TBs gesycned, nieuwe olie met filter, een nieuwe accu (na 5 jaar mag...
  4. TwoDegrees

    Zeer nette YZF-600-R Thundercat zoekt nieuwe baas

    Hierbij zet ik mijn Thundercat uit 1999 te koop met 64592km. Hij heeft een BOS aftermarket uitlaat erop zitten met een mooi geluid erin. Heldere knippers en een dark smoke ruitje. Er zit een zwarte hugger op en blauwe rimstriping. De banden staan op 75%. De ketting is schoon en ingevet en kan...
  5. TwoDegrees

    z.g.a.n Alpinestars WEB gore-tex maat 43 €120,-

    Ik bied de laarzen aan omdat deze mij toch te klein vallen. Ze zijn maar een paar keer gedragen. De laarzen zijn maat 43. Motorshopper: Alpinestars WEB gore-tex maat 43 Gebouwd voor comfort en gemak op lange reizen of om elke dag te rijden. Een scala van Alpinestars ' gerenommeerde...
  6. TwoDegrees

    Arlen Ness: heren leren motorbroek met sliders mt 52 €100,-

    Motorshopper: Arlen Ness: heren leren motorbroek met sliders ZGAN nauwelijks gedragen Arlen Ness heren leren motorbroek met sliders. De broek is weinig gedragen, minder dan 20 keer. Het is maat 52, 1.83 en minder dan 80 kilo ga je de broek passen. Passen mag in Schiedam. De broek...
  7. TwoDegrees

    Honda X-11 onderdelen

    Mijn neef heeft helaas met zijn x11 een niet prettige ontmoeting gehad met een auto. Nagenoeg de x11 aan de leeftijd is, is de kans groot dat deze total loss wordt verklaard. Op het zicht is de voorkant kapot, maar de rest nog ok. Nu komt het punt of het slimmer is een bod van een opkoper...
  8. TwoDegrees

    Suzuki gs500 gehavend gestald?

    Ik kwam deze motorfiets onderweg tegen in Den Haag, geparkeerd onder een viaduct met een afgebroken remhendel en kapotte koplampunit. Hij staat niet gestolen geregistreerd, maar de schade en de plaats van parkeren is erg dubieus. Iemand hier die een 20kw gs500 mist?
  9. TwoDegrees

    michelin pilot power 180/55 en 120/70

    Te koop, voor en achterband Michelin Pilot Power. Maat: 180/55/17 en 120/70/17 Ophalen in Schiedam. Banden zijn ongeveer 6000km oud. Beiden banden zijn een beetje vierkant door het woon werk verkeer. Vraagprijs: bied via persoonlijk bericht. achter: voor:
  10. TwoDegrees

    Parkeerbelasting motoren in Schiedam Oost

    In Schiedam is men van mening dat in Oost je moet betalen voor het parkeren van je motor op de stoep. Uiteraard als u woonachtig bent in Oost, geeft u even aan waar u normaal u motor parkeert, dan krijgt u geen boete. Wtf??? Toegezonden gekregen van een MAG lid: parkeerbelasting motoren
  11. TwoDegrees

    Arlen Ness combi- zeer netjes

    Te koop een losse lederen jas en broek (combi) van Arlen Ness. Erg mooie en nette combinatie. De broek en de jas zijn maar een paar keer gedragen. De sliders zijn nog maagd :P Jas maat 48 Broek maat 52 1.83m en 80kg ga je prima in dit pak passen De broek is enigszins elastisch. De...
  12. TwoDegrees

    Gratis kaarten MotorBeurs Utrecht

    Hoi, Ik heb van motorshopper 2 kaarten mogen ontvangen waarmee je een toegangsbewijs kunt uitprinten. Dankzij een review mogen ontvangen, waarvoor dank, echter ik kan helemaal niet. Nagenoeg ik niemand in de buurt er blij mee kan maken, bied ik hierbij 2 kaarten aan waarmee je na...
  13. TwoDegrees

    Aanlopende voorrem: tips?

    Ik heb sinds een tijdje last van het volgende probleem: Als je de voorrem zacht aanlegt, ontstaat er een aan uit effect. Je voelt de motor hard en zacht remmen snel achter elkaar. Je komt dan ook schokkend tot stilstand, in plaats van mooi vloeiend af te kunnen remmen. Ik heb dit alleen...
  14. TwoDegrees

    Stemmen: Het Beste Topic van MF

    Je kent het wel, die topics die legendarisch zijn geworden. Maar waar stond het ook al weer? Of je wilt een topic delen die nog niet iedereen weet? Post hier een linkje naar het topic, en omschrijf in het kort waarom het topic als beste van MF bestempeld kan worden! Het doel is om een...
  15. TwoDegrees

    SV1000S K3 Bos uitlaten

    Mag ik iemand hier verblijden met Bos uitlaten, geschikt voor een suzuki sv1000s k3? Info: Duitse Bos uitlaten met een niet uitneembare db-killer. (killer is geintegreerd met uitlaat, geen mogelijkheid eruit te halen zonder de uitlaat te slopen) Titanium, type Grade Two Titanium...
  16. TwoDegrees

    Een -1 Reactie?

    Iets nieuws :? Dit zie je in FF, in IE heb je er geen last van. Het topic had alleen de openingspost van de TS. Hier een printscreen van de actieve onderwerpen, met alleen dit topic: voor de duidelijkheid: reply : -1
  17. TwoDegrees

    Motoport Rotterdam Pasen

    Kan zelf niet, ben de tuin aan het doen :P Maar die gratis dyno op maandag kan interessant zijn voor anderen. Dus hierbij de headsup ;) MOTOPORT ROTTERDAM PAKT UIT MET PASEN SUZUKI DEMODAGEN EN KORTINGEN TOT 50% Grote PAASSHOW op zaterdag 11 en maandag 13 april...
  18. TwoDegrees

    Honda x-11 onderuit

    Hoi, ik vraag hulp namens mijn neef. Hij is de trotse bezitter van een Honda x-11. Helaas is hij met 20km/h onderuit gegaan dankzij de gladheid. Er was niet gestrooid op een parallel weg, auto van rechts, en bij het denken aan de voorrem lag de motor al op zijn kant. Hij is beurs en...
  19. TwoDegrees

    inloggen telefoon

    Hoi hoi, iemand een idee? Met een nokia e51 en wireless lan lekker inloggen op motorforum. Cookies staan aan. Maar toch moet je iedere keer opnieuw blijven inloggen, terwijl je met de grote broer versie ingelogd blijft. Hoe dat zo ?
  20. TwoDegrees

    Theorie motor in engels

    Hoi, een collega van mij is hard bezig zijn motor rijbewijs te vernieuwen. Al in het bezit van een Engels motorrijbewijs, die echter niet geldig is in NL. Hij moet het examen opnieuw doen en nagenoeg hij een expat is, is hij de NL taal niet erg machtig. Hier het verhaaltje: Hi All ...
  21. TwoDegrees

    link naar plaatje

    Hoi, de laatste tijd merk ik wat vreemds op. Een [im g]linknaarplaatje[/im g] werkt soms wel, soms niet. Als het niet werkt, zie ik zelf alleen de link in de post staan. Heel raar. Gebruik ff3.0 maar heb het ook met IE.
  22. TwoDegrees

    rechts inhalen bij drukte, wat jij ?

    a13 in de ochtend Loei druk natuurlijk. Maar er is een spitsstrook open. Van 3 naar 4 banen *O* Geweellddddiiiggg!! Alleen rijden ze allemaal links of in het midden... Rechts...rijdt 3 km verder een vrachtwagen, en dat is het. Sinds Amerika vakantie heb ik hier de regel ook maar...
  23. TwoDegrees

    rare tekens

    Kan het kloppen dat na de onbereikbaarheid van MF vanmiddag er rare tekens in de post zijn ingeslopen? Heb het met IE en Firefox, en beiden staan op een andere computer. Voorbeeld: wie is Firedr�
  24. TwoDegrees

    Olie snelwegen Rotterdam

    http://www.nu.nl/news/1287892/75/Kilometerslang_oliespoor_veroorzaakt_files.html Vele afritten zijn al afgesloten, maar pas op!
  25. TwoDegrees

    Motor belasting rekeningrijden ??

    Bron: nu.nl autoblog Extra belasting voor motorrijders Uitgegeven: 24 oktober 2007 08:11 Naar aanleiding van uitspraken van CDA-Kamerlid Ger Koopmans is er een vreemde discussie ontstaan. Motorrijders zouden namelijk niet verantwoordelijk zijn voor files. Heeft u ooit zulke onzin...
Terug
Bovenaan Onderaan