Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Alex_R6
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Alex_R6

    Nieuwe HEL stalenremleidingen voor en achter R6 2006 - 2013

    Hallo. Tijdens het opruimen van de garage kwam ik nog een set HEL stalen remleidingen tegen voor een R6 van 2006 tm 2013. Set is splinter nieuw in doos en nog nooit gemonteerd geweest. Betreft een set voor voor en achter. Nieuwprijs is €109,-. Mag nu weg voor minimaal €85,- incl. verzenden.
  2. Alex_R6

    Undertail Yamaha FZ6 naked 2010

    Ik heb een undertail liggen van een Yamaha FZ6 naked in de kleur candy white. Undertail is licht beschadigd (zie foto) Vraagprijs 100 euro.
  3. Alex_R6

    Alpinestars Bionic trail vest

    Hallo, Bij het opruimen van mijn kast kwam ik mijn rug protector nog tegen. Deze is enkele keren gebruikt en dus nog bijna in nieuwstaat! Op wat stof na. Het vlekje op de foto is van de lens en zit dus niet op het vest! Maat is een L. geschikt voor mensen van 1,80m tm 1.90m en met een...
  4. Alex_R6

    Originele Yamaha paddockstands voor en achter

    Ik heb een set paddockstands te koop origineel van Yamaha. Voorbok is nauwelijks gebruikt. Achterbok 2 jaar met name als hij op winterstalling stond. Kosten nieuw €440,50 de set Gaan weg wegens verkoop motor. Racing Stand FrontStand to lift front wheel of the bike up for quick and...
  5. Alex_R6

    Double Bubble kuipruitje Puig Yamaha R6 2008/2010

    Ik heb een zo goed als nieuwe kuipruit te koop van een Yamaha R6 van 2008 tm 2010. Heb het ruitje 1 keer gemonteerd gehad tijdens een weekendje Eifel en heb daarna de motor verkocht. Ruitje is dus nog in nieuwstaat. Vraagprijs 65 euro incl verzenden.
  6. Alex_R6

    Axio polycarbonate tailbag voor achterop racers

    Ik heb een nieuwe Axio tas te koop voor achterop een racer te bevestigen. Deze komt over de seatcover of duositje te zitten. Klep is van polycarbonate en zijkanten van zacht kuststof carbon look. Onderzijde is voorzien van een antislip laag. Verkoop hem omdat ik de motor in de zomer verkocht...
  7. Alex_R6

    Puig double bubble kuipruitje Yamaha R6 2008-2010

    Hallo Vanwege de verkoop van mijn R6 bied ik mijn Puig double bubble race kuipruitje aan. Ruitje is zo goed als nieuw heeft er ongeveer 200 straat km'ers opgezeten! Kleur light smoke. Prijs 70 euro.
  8. Alex_R6

    Puig double bubble kuipruitje Yamaha R6 2008-2010

    Hallo Vanwege de verkoop van mijn R6 bied ik mijn Puig double bubble race kuipruitje aan. Ruitje is zo goed als nieuw! Kleur light smoke. Prijs 70 euro.
  9. Alex_R6

    Yamaha R6 hyperpro RSC stuurdemper

    Vanwege de verkoop van mijn R6 verkoop ik mijn stuurdemper. Betreft een Hyperpro RSC stuurdemper in het goudkleurig. Demper koste nieuw 496 euro. Deze moet 300 euro kosten en is ook zo goed als nieuw. Compleet nog in doos en met montagekit. Voor R6 2006 tm 2010.
  10. Alex_R6

    Power Commander III USB met O2 controller voor R6 2008/2009

    Te Koop PC III USB met O2 controller voor R6 2008 en 2009 compleet met doos, bon en boekjes. Heb ik van een mede MF'er gekocht maar ga hem toch niet monteren omdat ik de motor in de verkoop heb staan. 215 euro incl. verzenden (heb ik er zelf ook voor betaald!!) Oke nu voor €200,-!!!
  11. Alex_R6

    Undertail Yamaha FZ6

    Hey allemaal, Ik heb nog een undertail liggen van een Yamaha FZ6 deze komt van een 2009 af. Ben een keer onderuit gegaan met de motor waardoor er een schaafplek op de undertail zit. Kleur is candy white. Op de 1e foto is wat vuil zie ik net. Op de 2e foto is de schaafplek te zien. Doe...
  12. Alex_R6

    Garage opruiming R6 onderdelen 2006 / 2009

    Hey allemaal, Omdat de motor in de verkoop staat en er waarschijnlijk geen nieuwe zal terugkomen gaan ook alle onderdelen die ik in de loop der jaren gespaard heb de deur uit. Ff wat meer ruimte in de garage. :P Wat heb ik allemaal: - Double bubble ruitje light smoke (Puig) 2008/2010...
  13. Alex_R6

    Te koop hele mooie en volle Yamaha R6 R 2009

    Hey allemaal, Ik verkoop mijn Yamaha R6R 2009 omdat ik totaal geen plezier meer heb ik het straatrijden. Het is een super mooie en dikke fiets! Wat zit erop en eraan: Volledig Akra race line systeem Hyperpro stuurdemper Korte kentekenplaathouder Led hotbody knipperlichten voor...
  14. Alex_R6

    Als nieuwe R6 2009 met veel extra's. €8500,-"

    Hey allemaal, Ik verkoop mijn Yamaha R6R 2009 omdat ik totaal geen plezier meer heb ik het straatrijden en er ook de tijd niet meer voor heb. '( Het is een super mooie en complete fiets!! Nieuwe prijs €8000,- !! Dat is echt de echte bodemprijs!!!! Wat zit erop en eraan...
  15. Alex_R6

    Akrapovic Racing Line uitlaat systeem R6 06/10

    Hey allemaal, Ik verkoop mijn Akrapovic Racing -line systeem. Full carbon. Betreft dus bochten set en einddemper. Zonder DB killer. Gaat weg omdat ik van plan ben mijn straat motor te verkopen. Prijs aangepast €900,- Heb ook nog een Powercommander 3 liggen voor de Akra set. Mag...
  16. Alex_R6

    Powercommander III USb R6 08

    Te Koop PC III USB met O2 controller voor R6 2008 en 2009 compleet met doos, bon en boekjes. Heb ik van een mede MF'er gekocht maar ga hem toch niet monteren omdat ik de motor in de verkoop heb. 215 euro incl. verzenden (heb ik er zelf ook voor betaald!!)
  17. Alex_R6

    Waar Powercommander te laten monteren en/of afstellen?

    Hey allemaal, Ik heb vorig jaar een R6 2009 gekocht en heb daar een volledig Akra systeem op gezet. Nu ga ik volgende week het voorste tandwiel van 16 naar 15 tands zetten en wil ik voordat het seizoen begint mijn powercommander 3 usb laten monteren en afstellen. Deze heb ik van een mede...
  18. Alex_R6

    ZGAN AGV GP-Tech Rossi Dreamtime helm

    Hallo allemaal, Ik heb een zo goed als nieuwe AGV GP-tech te koop. Het betreft de Rossi Dreamtime replica. Zijn er 2000 van gemaakt. Dit is nummer 232. Maat is M (57-58cm). Gaat weg omdat ik een andere Rossi replica gekocht heb. Nieuwe vaste prijs !!!! €350,-!!!!!! helm heeft mij...
  19. Alex_R6

    DVR met bullitcam

    Hey allemaal, Ik heb een nieuwe dvr met bullitcam te koop. Camera zit in doos en heeft ontzettend veel toebehoren en bevestigings materialen. Ook zit er een losse remote knop bij om je camere met 1 druk op deze knop aan te zetten. Zo hoef je dus niet de dvr uit je zak of buddyseat te...
  20. Alex_R6

    Beschreven route en tips Duitse/Belgische Eifel?

    Hey allemaal, Ik ben op zoek naar een volledige route voor een toertocht door de Duitse en/of Belgische Eifel. We gaan met 6 motoren. Een leuke rit vanaf Nederland (Nijmegen naar de bestemming) Nachtje slapen (waar? tips) De dag erop lekker knallen door de Eifel. (Wat moeten we gezien...
  21. Alex_R6

    Bijna nieuwe Laser GP Extreme voor Yamaha R6 06/09

    Hallo, Vanwege de aanschaf van een comleet Akra systeem voor mijn R6 bied ik mijn Laser GP extreme uitlaat aan. Deze was nieuw gemonteerd onder de motor toen ik de motor kocht. Heb er zelf c.a. 100km mee gereden. Hij is compleet met DB killers. Prijs 225 euro. :W
  22. Alex_R6

    Diverse onderdelen R6 2006 tm 2009

    Hallo, Ik heb nog diverse onderdelen van een Yamaha R6 2006 tm 2009 te koop. - Dubble bubble ruitje zwart 2006/2007. €30,- (scheurtje in bij bevestigingspunt) - Origineel ruitje 2006/2007. €30,- - Rem/schakelset nieuw! 2006/2009. €100,- - Undertail 2000/2002 en 2003/2005. €20,-...
  23. Alex_R6

    te koop: 2009 Yamaha FZ6 S2 special edition!

    Hallo, Omdat ik een R6 2007/2009 wil gaan kopen bied ik mijn zo goed als nieuwe Yamaha FZ6 S2 ABS special edition aan. Special edition is omdat er allemaal extra opties op en aan zitten ten opzichte van de gewone FZ6. Motor heeft net 400km gereden en is dus nog echt als nieuw! Motor is...
  24. Alex_R6

    Nieuwe Yamaha Venturi S2 Racing jacket All-weather!

    Hey allemaal, Ik heb een splinter nieuwe Yamaha Venturi S2 jack te koop maat M. Jack heb ik bij mijn nieuwe FZ6 S2 (gekregen) maar ik doe er niks mee. Nieuwprijs is 259 euro. Jas is volledig uitritsbaar zodat je met +30 nog lekker rijd in een doorwaai jack met alle bescherming en dat je...
Terug
Bovenaan Onderaan