Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: YAMAHA FZR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. YAMAHA FZR

    Vraagjes mbt Triumph daytona

    Hallo Ik heb een daytona uit 2003 Ik heb deze vorige week van een kennis gekocht Kennis heeft hem omgebouwd naar speed triple met alle onderdelen erbij Echter bij het ophalen deden de koplampen het ( hella H4 ) Halverwege stopte ze ermee Wel bleef mijn achterlicht en ook het...
  2. YAMAHA FZR

    Gezocht seatcover R1 rn09 2003 rood

    Mischien hier te vinden Ik wil wel zo een mooi rood kapje op mijn R1 Heb je er een laat maar even weten Groet arjo
  3. YAMAHA FZR

    Oud kenteken op gestolen motor, levert dit problemen op?

    stel een motor uit 1994 wordt in 2002 vanuit duitsland geimporteerd tijdens derdw keuring komt het naar buiten dat de fiets als gestolen geregistreerd staat terug naar de oude eigenaar is geen optie en keuren dus ook niet nu is er een kenteken uit 1991 op gegaan wat kan je...
  4. YAMAHA FZR

    is er nog iemand geinteresserd in een triumph T595

    vanwege drukte, weinig rijden en een andere hobby die ook veel tijd met zich meebrengt aangeboden mijn triumph T595 bouwjaar 1997 kleur zwart 34000 km alle boekjes aanwezig banden zeer goed nagenoeg geen krasjes of whatever gewoon een nette fiets nieuwe accu olie en en...
  5. YAMAHA FZR

    wat voor regels trike of motor

    heb via via in amerika een een harley zien staan gewoon een harley waar twee zijwielen aan zitten zodat je een trike krijg wat voor regels zijn hierop van toepassing trike of motor zijwielen zijn wel demontabel graag reactie aangezien via via nog in de usa zijn :)
  6. YAMAHA FZR

    carbon race demper triumph t595

    heb nog liggen een racedemper van carbon origineel triumph bij interesse effe mailen groet
  7. YAMAHA FZR

    [TK] lazer dragon mt s ( nieuw )

    te koop aangeboden de helm van mijn meisje ik wilde heel graag dat ze meeging echter 1 keer 10 minuten gedragen daarna nooit meer de behoefte gehad :) nu een fiets waar ze niet meer achterop mag daarom te koop het is een Lazer dragon mt s ( 55-56 ) 1450 gram gekocht in...
  8. YAMAHA FZR

    boordgereedschap Triumph t595

    gezocht boordgereedschap met een ketting sleutel te leen mag ook :)
  9. YAMAHA FZR

    Suzuki GSX 1400

    Te Koop waarom hij staat maar in de schuur en kan dan beter een andere fiets aanschaffen Wat: Suzuki GSX1400 Bouwjaar: 2002 kilometerstand: 42000 vermogen 118 pk en een vreselijk koppel 8-) is echt een beest van een fiets }) recent...
  10. YAMAHA FZR

    [peiling] Suzuki GSX1400 2002

    Hallo bij deze wil ik eens kijken hoe de GSX in de markt ligt zelf heb ik deze net 4 maanden geleden gekocht maar een proefrit op een vtr1000 mag deze weer weg Wat: Suzuki GSX1400 Bouwjaar: 2002 kilometerstand: 42000 vermogen 118 pk en een...
  11. YAMAHA FZR

    hoe ketting spannen ??

    Hallo Heren en dames uiteraard weet ik hoe je een ketting moet spannen moer los en bijstellen echter is vandaag mijn ketting gebroken gellukig geen schade maar tien seconde vroeger reedt ik op de A16 en wil niet weten wat er gebeurt als hij daar gebroken was nu heb ik een...
  12. YAMAHA FZR

    kan je zelf spyball monteren ??

    aangezien ik zaterdag de bull op kan halen moet ik van de verzekering een spyball alarm monteren dit vind ik zelf ook wel fijn echter staan de eurie mij niet aan stel ik koop op ma-pla een alarm deze bouw ik in waar laat ik hem dan testen en keuren inbouwen door de dealer kost...
  13. YAMAHA FZR

    5 Het HOLEC-Ridderkerk topic 5

    inmiddels 51 weken na het starten van het oude topic is het tijd voor een verse. de moddereters hebben dit besloten, en wij volgelingen hebben het te accepteren. wel nu begin 2007 staan we aan de vooravond van veel gezelligheid met de dijkbejaarden een hoop mensen op nieuwe fietsen...
  14. YAMAHA FZR

    [TK] crossbok

    heb al overschot nog een crosbok staan t.e.a.b. mail staat in profiel groet Arjo
  15. YAMAHA FZR

    user mf met sm wielen

    vorige week was er een topic waarin iemand rims aanbood van 3 tot 5" in elke kleur hij had 80 setjes weet iemand dit topic nog te vinden ?? groet Arjo
  16. YAMAHA FZR

    husqvarna te610 (1995) 25kw met vast blok

    te koop wegens geen zin meer in "mijn vriend" het is een 95er husqvarna met kenteken wat is er goed te beginnen aan de voorkant renthal gold stuur met gasgrip en koppelinghendel een upsd voorvork marezochi?? wielen 21 voor 18 achter met een nieuwe voorband een chromen frame vrij apart...
  17. YAMAHA FZR

    husqvarna te 610 ( evt inruil crosser

    Bijlage: mf2.JPG
  18. YAMAHA FZR

    remus grandprix uitlaat Husqvarna

    ik heb nog een remus grand prix pijp liggen ik dacht dat hij onder de 610 paste maar Biker-mouse heeft gepast en dat past niet we denken dat het onder een 350 of een 510 wel moet passen interesse mail me groet Arjo
  19. YAMAHA FZR

    set sm wielen en voorvoork

    ik heb te koop een set sm wielen incl schijven en tandwielen morad 17 inch incl binnen en buiten banden voor is op achter kan nog ff mee komen van een husqvarna maar is dmv de juiste lagers pas te maken op elke naaf info meel me maar ook bij interesse groet Arjo ook nog een...
  20. YAMAHA FZR

    [gz] complete uitlaat diversion 900

    voor een kennis ben ik op zoek naar een compllet systeem voor een diversion 900 wie o wie kan me helpen alvast bedankt
  21. YAMAHA FZR

    waar foto,s circuitdagen

    vandaag is een vriend op zolder vrij gaan rijden waar kan ik foto's bekijken en eventueel bestellen alvast bedankt groet Arjo
  22. YAMAHA FZR

    schuuropruiming Husky 610TE

    omdat iedereen tegenwoordig een schuuropruiming doet ben ik ook maar eens een paar uurtjes aan het opruimen gegaan en heb alles van de husky gefotografeerd aan gezien ik hem toch wil gaan verruilen voor een vier cylinder Husqvarna 610 te zit er wat bij voor de husky rijders onder ons...
  23. YAMAHA FZR

    Husqvarna 610 te

    ik zit erover te dubben om de husq in te ruilen op een nieuwere super motard maar om er een te verkopen moet je wel met zijn tweeen zijn ik ben dus benieuwd of er animo voor is het is een 95 610te aangepaste vertanding voor weg gebruik ik heb hem nu een jaar en op een koprevisie nog...
  24. YAMAHA FZR

    [GEZ] 17" voorwiel voor een blade

    voor Da Liks ben ik op zoek naar een voorwiel van een blade aangezien mijnheer nu een 16 inch voorwiel heeft en meer banden verslijt dan een bandenboer wil ik eens kijken of ik kan helpen een 17" inch is veel gemakkelijker om gebruikte banden te vinden dan 16" getuige zijn topic 16 inch...
  25. YAMAHA FZR

    4 Het HOLEC - Ridderkerk topic 4

    ######## HOLEC RIDDERKERK TOPIC ########### Heel lang geleden, ( toen de mannen nog van staal waren en de boten van hout ) Is er in Ridderkerk een bedrijf gestart. Dit bedrijf (ik geloof dat ze instalatiedingetjes maken :+ ) heet HOLEC ridderkerk. De mensen ( die van staal) kwamen...
Terug
Bovenaan Onderaan