Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Chili_Pepper

    Schatting catalogus waarde '84 Ts125x

    Hallo. Ik ben op zoek naar de catalogus waarde van mijn Suzuki Ts125x uit 1984. Dit is voor de aangifte. Volgens Belastingdienst mag 't ook een vergelijkbaar model zijn. Misschien dat iemand me kan helpen? Groetjes Ps Suzuki NL had 't niet
  2. Chili_Pepper

    Het zoveelste wat voor motor koop ik deze winter topic..

    Voor zoveel hier heb ik het volgende probleem. Gister mijn motor verkocht. Ik heb geen haast dus ik kan lekker rondkijken en hier ook nog wat info opdoen. Ik heb inmiddels van alles wat gereden en heb dus wel wat ervaring. Ik heb al wat dingen afgevinkt maar ik sta nog wel open voor alles. Mijn...
  3. Chili_Pepper

    Wie heeft er ervaring met glaszekeringen cb550 k3?

    Hallo , wie kan me helpen? Ik had problemen met mijn achterlicht. Het lampje was goed dus ik ben op zoek gegaan naar de zekeringen. Nu gaat het hier nog om glaszekeringen. 2 ervan waren duidelijk kapot. 1 van 7,5 en 1 van 30. Na wat rond gebeld te hebben blijkt 30 ampere nogal hoog te zijn...
  4. Chili_Pepper

    Geef je mening... auto of motor?

    Ik zit met het volgende dilemma en zou graag de mening van het forum weten. Ik heb voorheen altijd met veel plezier gereden maar soms moet je keuzes maken ivm financiele situaties. Voorheen dus altijd de auto voorrang gegeven ivm een vrij lange reisafstand naar mijn werk. Nu werk ik al langer...
  5. Chili_Pepper

    Vanaf maandag 20 augustus "Cafe Racer" op Discovery!

    Vanaf morgen 16:45 dagelijks het nieuwe programma "Cafe Racer" op Discovery. Ik heb een tijdje geleden al wat verschillende afleveringen gezien op Youtube en ik vond het wel interessant. Tenminste een keer wat anders dan de usual chopper... Kijken dus!
  6. Chili_Pepper

    Wat tanken jullie?

    Hallo, ik ben dus benieuwd wat jullie tanken. Ik heb de vorige eigenaar gevraagd wat hij altijd tankte. Hij tankte gewoon euro 95. Dus op de weg naar huis heb ik dit ook maar getankt. Een tweede tankbeurt is er nog niet van gekomen. Maar omdat ik wel eens heb gehoord van toevoeging, vooral bij...
  7. Chili_Pepper

    Mijn eerste oldtimer, Honda CB550F '76

    Hallo, ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben William, 31 jaar en liefhebber van alles wat oud is ;) vooral muziek, motoren en soms ook auto's. Door omstandigheden heb ik al weer 3,5 jaar geen motor gehad. Voorheen verschillende SS motoren gehad en ik wist gewoon dat er zo een niet meer terug...
  8. Chili_Pepper

    Originele kuipruit / duozit R6

    Originele kuipruit 50 euro Duozit 50 euro Komt van een 2001 model, past op het model 1999 t/m 2002. Prijzen zijn onderhandelbaar natuurlijk. Duozit is in nieuwstaat, kuipruit in zeer goeie staat.
  9. Chili_Pepper

    Yamaha R6 uit 2001

    Te koop: Yamaha R6 uit 2001. In zeer goede, bijna nieuwstaat verkerende R6. Kmstand ongeveer 33000. Motor heeft 3000 geleden een grote beurt gehad met nieuwe set banden (niet op foto) en ketting+tandwielset. Dit alles verkeerd nog is zeer goede staat van onderhoud. De motor heeft de volgende...
  10. Chili_Pepper

    Banden

    Heej, welke banden hebben jullie voorkeur? Ik moet op korte termijn andere banden eronder gooien. Waarschijnlijk voor en achter meteen. Maar ik heb alleen ervaring tot nu met supersports en daar lagen altijd BT's onder. Ik zou echt niet weten wat ik nu het beste kan doen want ik zie ook heel...
  11. Chili_Pepper

    Scorpion carbon demper zx6r

    Te koop: Open ovale carbon demper voor kawasaki zx6r vanaf '98, hij was gemonteerd op een 2000 model. Volgens mij is ie tot het 2001 model geschikt. De demper heeft er maar een paar maanden onder geleden, ongeveer 2000 km schat ik. Nog in nieuwstaat dus. Mag weg voor 150 euro.
  12. Chili_Pepper

    Sm-ers in de omgeving Eindhoven?

    Wie rijdt er dus rond in de omgeving van Eindhoven en omstreken? Ikzelf kom uit Helmond en rij sinds kort op een xt660x. Ik heb er tot nu een paar gezien, op één hand te tellen... '(
  13. Chili_Pepper

    Tk voor zx6r

    Ik heb te koop voor zx6r: Uitlaat van Scorpion, carbon ovaal zonder db. Komt van een 2000 af maar op de doos staat vanaf '98. Machtig mooi geluid. Uitlaat is gekocht in april en ik heb er toen 300 euro voor betaalt. Hij is nog in nieuwstaat. Mag weg voor 200 euries. Double Bubble smoke...
Terug
Bovenaan Onderaan