Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Inbox4me
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Inbox4me

    Oxford zadeltassen (Oxford Lifetime Luggage SPORTS Panniers)

    Deze zijtassen zijn geschikt voor wat sportievere motoren (mogelijk ook voor andere types maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen). De tassen zijn gebruikt, maar nog in uitstekende staat :) Lengte 42 cm Breedte 49 cm Uitritsbaar tot +/- 50 liter Water-bestendige ritssluitingen...
  2. Inbox4me

    4x NGK R bougies (type: CR9E)

    Wegens een misverstand met mijn dealer (hij verving de bougies terwijl ik er net nieuwe in had gezet en dat uitdrukkelijk gemeld had B| ) te koop: 4 x NGK R bougies, type CR9E Bougies hebben er + - 50 km ingezeten, toen heb ik ze er weer uitgesleuteld en mijn eerder gekochte irridium...
  3. Inbox4me

    Reisverslag Isle of Man / Engeland

    Reisverslag Isle of Man / Engeland Hieronder volgt een reisverslag van Chielmi en Inbox4me naar de TT races op Isle of Man. Chielmi is in 2004 al een keer eerder geweest, voor mij wordt het de eerste keer. Onnodig te zeggen dat we er beiden ontzettend veel zin in hebben! Klaar voor vertrek
  4. Inbox4me

    Rapidbike kabel Suzuki GSX-R 1000 K5

    Ik heb een Rapidbike 3 overgenomen en nu heb ik de kabel over (kabelcode: F27SUZGSXR1000-05-IA, geschikt voor een Suzuki GSX-R 1000 K5). Vraagprijs €50,- :]
  5. Inbox4me

    Het grote Powercommander/Rapidbike/Tuneboy/ECU mappen topic

    Heb je tips, verbeteringen, ervaringen of aanvullingen? Reageer hieronder, ik zal de startpost regelmatig bijwerken. Vermeld aub zoveel mogelijk van de volgende kenmerken indien je een nieuw product aanmeld: Naam, voor welke merken motorfietsen, voordelen, nadelen, richtprijs, link naar...
  6. Inbox4me

    TK: Suzuki GSX-600 F 1993 (€ 900,-)

    Te koop: Suzuki GSX-600 F Katana uit 1993 - € 900,- Motor staat in Heerenveen. Kmstand: 81759 (Laat je niet afschrikken door de hogere kmstand, motor loopt als een zonnetje). Gekocht met kmstand: 31080 (6 maart 2003) Uitlaat: Laser Deeptone 4-1, heerlijk geluid...
  7. Inbox4me

    Reisverslag Dolomieten Italië

    Dag 1 (5 juli) Om 5 uur ’s ochtends was het dan eindelijk zo ver, het vertrek van Chielmi (Thriumph daytona 675, ook MF-er) en ik zei de gek :P richting de Dolomieten. Om preciezer te zijn, richting Canazei. Zie Google maps voor de ligging...
  8. Inbox4me

    Olielekkage na kleppenstellen: garantie?

    Ik heb een aantal weken mijn kleppen laten stellen van m'n GSX-f 600. Woensdagmiddag was het lekker weer, dus vrijgenomen om te rijden. Na een halfuur zag ik rook van m'n blok komen en het bleek dat er olie over het blok liep. Ik ben direct naar de motorzaak gereden waar de kleppen zijn...
  9. Inbox4me

    TK: Grid winterhandschoenen

    Te koop: wegens het feit dat ik geen winterbikkel ben :+ Grid winterhandschoenen, maat 10 (XL), type Transformer. Productinformatie Een handschoen van leer met Thinsulate/Primaloft voering en een uitneembare Fleece binnenhandschoen. Waterdicht en ademend. RuiteVizierwisser op linker...
  10. Inbox4me

    Toertochie v/h Noorden deel II (herkansing)

    De datum is bekend De datum is bekend, het wordt de 26e juni. Reden: op die datum kunnen de meeste personen meerijden. Persoonlijk maakt de datum Chielmi en mij niks uit, dus dat zou de poll +- gelijk trekken :) ---------------------------------------------------------------...
  11. Inbox4me

    Servertijd loopt achter

    Klopt het dat de tijd van de server achterloopt? Het viel me net op bij een nieuwe post; de tijd die bij de post-tijd wordt gezet loopt bijna 10 minuten achter op de werkelijke tijd :? Hij geeft aan gepost op 15:23, terwijl ik het al 15:31 heb...
  12. Inbox4me

    Fluitend geluid bij bepaalde snelheden

    M'n GSX-600 f (51.000 km) heeft sinds kort last van een fluittoon bij bepaalde snelheden. Rond de 90 en ook bij de 110. Ik hoor het alleen als ik gas geef, zodra ik het gas loslaat is de toon weg, als ik dan weer gas bij geef dan is ie d'r weer :( Ik ben al even langs de dealer geweest, maar...
  13. Inbox4me

    Motor loopt alleen op PRI stand

    Ik heb m'n gsx-f schoongemaakt, en hiervoor de tank eraf gehad. Vandaag ff starten (goed een maandje stilgestaan): geen probleem. Maar tijdens het rijden merkte ik dat hij héél slecht reageerde op het gas en uitviel. Thuis tank gelicht en gekeken of er slangen klem zaten, leek niet het geval...
  14. Inbox4me

    Verzekering: dilemma - diefstal of kleding?

    Ik heb een verzekering lopen bij de Amersfoortse, en een offerte van een andere verzekering: Interpolis. Bij de Amersfoortse moet ik mijn motor vast leggen met een ART goedgekeurd slot, omdat anders diefstal niet verzekerd is ('t is niet praktisch een slot mee te nemen: geen ruimte in mijn...
  15. Inbox4me

    Nieuwe motor gekocht :)

    Stap 1 uit 3: rijbewijs - check Stap 2 uit 3: motorkleding en toebehoren - check Stap 3 uit 3: motor - (sinds gister) check! :) Ik heb uiteindelijk gekozen voor een Suzuki GSX 600 F uit '93: Die op de foto is niet van mij (heb nog geen pics); op die van mij zit een zwarte laser uitlaat...
  16. Inbox4me

    Hulp met kiezen? GSX 600F, 750F of toch FZR 600?

    Hallo MF-ers, ik zit te twijfelen welke motor ik wil kopen. Ik heb proefgereden op een Suzuki gsx 600f en dat vind ik een :9~ motor. Ik heb ook een Yamaha FZR 600 gereden, en die rijd ook lekker (beide motoren wat ouder ivm budget: bouwjaar rond '93). Vanmiddag was ik bij een dealer die...
  17. Inbox4me

    Yes!! Geslaagd :)

    Na 2 x te zijn afgelast vanwege sneeuw, ging m'n examen vandaag eindelijk door. En met zulk lekker weer om te rijden, zat ik al met een glimlach om m'n mond op de motor tijdens de les vooraf (en zonnebril 8-) natuurlijk ) En ik ben geslaagd! Kan ik me uitleven op de motorbeurs straks in...
  18. Inbox4me

    Top half monteren op Suzuki Bandit 600N?

    Ik overweeg om een Suzuki Bandit 600 te kopen, en dus ben ik wat rond aan het kijken. Ik vind de 600S: een stuk mooier dan de 600N: Bovendien lijkt zo\'n tophalf me aangenamer voor bv rijden op de snelweg. Daarom wil ik graag weten of het mogelijk is om op een Suzuki Bandit 600N een...
  19. Inbox4me

    Gezakt.... :(

    Vandaag was de dag waar ik al tijden naar uitkeek. Nog een les vantevoren en dan: afrijden! Les ging niet helemaal soepel (uitbrekende achterkant bij remproef, koekblik die niet oplet en slippend achter mij tot stilstand komt) maar vol goede moed naar het CBR. Het rijden ging prima, dan de...
  20. Inbox4me

    Pagina index achter topictitel mogelijk?

    Ik heb de search gebruikt, maar niks kunnen vinden dus vandaar mijn vraag. Is het mogelijk om het aantal pagina's achter de topic titel te zetten :? Op deze manier is het makkelijker om naar de pagina van het topic te gaan die jij wilt. Ik heb gezien dat je in de index bij "replies" kunt...
Terug
Bovenaan Onderaan