Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. RetroBastard

    chroom voorspatbordje overspuiten?

    Wil m'n chroom spatbordje een zwart lakje geven maar heb er m'n twijfels of dit wel houd? Is er mischien speciale primer voor of is het spuiten over chroom zowieso af te raden?
  2. RetroBastard

    gelood of ongelood?

    Hallo ik heb ff een vraagje. Wat is het beste voor mijn GSX400F uit '83 gelode of ongelode benzine? :?
  3. RetroBastard

    rammel en lekkage gsx400f

    Ik heb vandaag na een jaar stilstaan m'n gsx400f weer aan de praat gekregen en de eerste minuut liep hij gewoon perfect daarna bleef hij alleen bij vol gas stationair lopen?? Verder zit er bij stationair toerental een lelijke rammel in het blok. ;( ;( En wanneer hij loopt druppelt hij olie...
  4. RetroBastard

    Mooie fiets

    Ik kwam op internet deze bike tegen. Geen flauw idee wat het in godsnaam voor eentje is maar kvind em Reeeeeete gaaaaaaf :}
  5. RetroBastard

    Suzuki GSX400F rijders

    Hallo ik ben sinds kort een trotse bezitter van een gsx400f die ik aan het verbouwen ben tot caferacer en het lijkt me leuk als andere gsx400 rijders die hem ook hebben omgebouwd tot wat dan ook hier ff een fotootje plaatsen. Ben benieuwd wat voor moois jullie er van gemaakt hebben. :9 :]...
  6. RetroBastard

    Nieuw ff voorstellen

    Hoi allemaal, Ik zal me ff voorstellen. Ik ben Sander, 31 jaar uit Tilburg en sinds vandaag nieuw op M-F. Ik heb nog geen motorrijbewijs maar wil dit al jaren. Dus gaat ook echt gebeuren nou want ik heb een Suzuki GSX400F gekregen. Ja ja gekregen. Een buurman van m'n neef had hem al een jaar in...
Terug
Bovenaan Onderaan