Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. GSX 1300 R Hayabusa

    De Suzuki GSX1300R Hayabusa draagt de gouden kroon over

    http://www.motor-magazine.nl/detail.asp?id=2912# Aan alle Hayabusa fans - en ook aan die enkele niet fan Hoort zegt het voort. Het gaat gebeuren. Nog 3 maanden. Laten we de horloges allemaal gelijk zetten - een , twee ...... 13.38 h ! *D *O* }) *O* }) *O* }) *O* })...
  2. GSX 1300 R Hayabusa

    Strijd tussen de giganten Hayabusa en ZZR1400

    Beste mede sport en niet sportieve MF érs. Waarschijnlijk is het jullie de laatste jaren niet ontgaan. De GSX1300R Hayabusa staat al 6 jaar onbetwist aan de top , heeft een eenmalige reputatie opgebouwd en vele successen en prijzen en records in de wacht gesleept. Maar sinds kort is er een...
  3. GSX 1300 R Hayabusa

    Leuk

    http://www.youtube.com/watch?v=VR4tfoLN4u8&eurl= Ik ga oefenen.
  4. GSX 1300 R Hayabusa

    Wat eten wij motorrijders het liefst

    Mijn lievelings eten : kip met patat en appelmoes. Vroeger , als kleintje toen mocht ik een maal per jaar kiezen Dat was op mijn verjaardag. Ik koos standvast : kip met patat en appelmoes. Als je me nu vraagt : Hey ...100% EGO , wat is je lievelingseten ? Wel .. dan antwoord ik : Kip met...
  5. GSX 1300 R Hayabusa

    leuke pittige herfstquiz : raad welke motorfiets

    Het werkt zo : raad de motor door een detail foto te plaatsen welke een detail geeft van de te raden motor. Ik begin als quizmaster deze unieke quiz en degene die het raad , wel ... die plaatst een volgende detail van een of andere andere motor. Nu : Ik maak het jullie echt belachelijk...
  6. GSX 1300 R Hayabusa

    hollywood films waarin motoren een belangrijke rol

    Beste motoristen. De film Bikerboyz gekeken , gister ? Slechts heel erg weinig films zijn er in Hollywood gemaakt waarin een belangrijke rol voor motoren op filmrol werd vastgelegd. Ik denk , het heeft alles te maken met dat er maar heel erg weinig motoren zijn gebouwd met de juiste...
  7. GSX 1300 R Hayabusa

    De auto die alle racemotoren dik boekt .......

    Dat is deze : Die trekt met groot gemak zelfs de Yoshi gixxer 1000 aan flarden. 400 km per uur ! Boeken ! De Bugatti Veyron heeft een lengte van 4,46 meter, is twee meter breed en is 1,20 meter hoog. De wielbasis bedraagt 2,71 meter. De auto weegt 1.888 kilo. De Veyron is voorzien van een W16...
  8. GSX 1300 R Hayabusa

    ontstressing op de motor tijdens het rijden

    Ontspannen op de motor. Dat is eigenlijk basisregel nr.1 Tijdens serieus gevaarlijke situaties ontstaat er een grote portie stress in geest en lichaam. stel : Je rijd b.v. op de snelweg 150 waar je maar 100 mag. Ineens steekt er een oude dame over met een kinderwagen. Je remt voluit , hart...
  9. GSX 1300 R Hayabusa

    ZX 14 VS GSX 1300 R Hayabusa

    The ultimate high performance sports bike , the GSX1300R Hayabusa , awaits it's second real menace since it's introduction 99. The first menace , the Kawasaki ZX12R was lounched to be "the Busa Killer" , though was punched knock out pitiless within few rounds in the ring. Yes , it has more bhp...
  10. GSX 1300 R Hayabusa

    De "motorrijden en een gezond leven" T

    Hallo vrienden van Nederland. Wat een gezellig leuk en ook interessant forum is dit. Dat er zo weinig kennis en ervaring wordt uitgewisselt over motorrijden in combinatie met een gezond leven , dat is omdat het voor de hand liggende zo gemakkelijk over het hoofd gezien en dus vergeten wordt...
  11. GSX 1300 R Hayabusa

    Busa Mania

    Dat mijn algemene Busa Topic een succes is , mag geschreven worden. In korte tijd enorm veel reacties. De Busa bewijst , maakt los dat wat los gemaakt moet worden. Zoals de wind de bladeren doet bewegen. Bij iedere tak weer net even iets anders. De Busa Mania Topic zal ook iedereen aanraken...
  12. GSX 1300 R Hayabusa

    De GSX 1300 R Hayabusa topic

    De GSX 1300 R Hayabusa. De meest spraakmakende SUZUKI allertijden. Door al de concurrent gehaat , door vele liefhebber als een god aanbeden. Valt onder geen enkele noemer , hoewel sommigen mensen toch proberen. Zo vrij als een roofvogel hoort , een geheel nieuwe dus naamloze klasse. Daardoor...
Terug
Bovenaan Onderaan