Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Eryq
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Garmin Zumo 660 Lifetime en/of Sena SMH5 bluetooth headset

    Aangeboden Garmin Zumo 660 met lifetime kaartupdates. Net een jaar oud. Nu overbodig ivm stoppen motorhobby. Alleen gebruikt tijdens 1 motorvakantie. Inclusief: - Autokit - Motorkit (universele motorsteun) - Draagtas - Alle kabels (opladen/computer, auto, motor etc..) - 16 gb...
  2. E

    Route richting Zwitserland

    Begin augustus ben ik van plan om naar Zwitserland ( Davos ) te gaan :] . Nu ben ik op zoek naar een mooie route ( voor de Garmin Zumo 660 ) met een overnachting vlak voor de grens naar Zwitserland in een leuk hotel (wifi moet aanwezig zijn op de kamer). Zelf ben ik al druk aan het kijken...
  3. E

    Hoe is het afgelopen??

    Vanmiddag rond 15.20 uur kwam ik langs een ongeval ter hoogte van A28/A37 ( Zwolle richting Emmen ) bij de invoegstrook vanaf de N48. Hier lag een Suzuki RF 600 of 900 op de grond ( op verdrijvingsvlak ) Een paar meter verderop stond een andere motor ( merk en type onbekend ). De ambulance die...
  4. E

    nieuwe verslaafde

    Hallo, hallo, Ben op bezig men rijbewijs te halen, moet 12 mei voor bijzondere verrichtingenexamen, aangezien 2 van de 4 vrienden die al hebben. En we hadden afgesproken om deze zomer met zn allen op de motor op vakantie te gaan. Dus kon ik er niet onderuit. Maar tot op heden geen seconde...
Terug
Bovenaan Onderaan