Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Gman

    Rempomp (voor) van andere beemers te gebruiken op mijn R1100gs ?

    Weet iemand of ik of ik een rempomp van een r1150 (rt,s rs) of r1200 k1100 of k1200 op mijn r1100gs kan gebruiken ? Het gaat om de voorste rempomp (op het stuur)
  2. Gman

    Hepco&Becker Junior kofferset 30/40 (enduro)

    past op alle H&B kofferrekken past oa op BMW R80GS / BMW R100GS Bieden of ruilen tegen kofferset voor R1100GS/R1150GS Vraagprijs 250 euro. Hepco&Becker Junior Flash zijkofferset 30/40 liter. Set van 2 koffers, kleur zwart, voorzien van zwart glanzende beplating. Inhoud per koffer 1x 30 liter...
  3. Gman

    Hepco Becker motorkoffers (BMW R100gs of g/s)

    TEAB Hepco Becker motorkoffers (BMW R100gs of g/s)
  4. Gman

    Hepco Becker motorkoffers (BMW R100gs of g/s)

    Hepco Becker motorkoffers voor BMW R100gs of g/s inclusief sleutels 150 euro, geen rek
  5. Gman

    Koffers BMW R100GS

    te koop 2 Koffers Hepco & Becker Kofferset afkosmtig van BMW R100GS ZONDER rek (bieden mag, geen reaktie = geen interesse)
  6. Gman

    Gebruikers ervaringen Yamaha mbt rijden op E95-10 :?

    Wat zijn de ervaringen mbt tanken van/rijden op euro95 met 10% ethanol ? MET NAME voor mijn YAMAHA XJ900F 4BB uit 1995 In Belgie zit er 10% ethanol in euro95 sinds begin 2017, in Frankrijk en Duitsland al langer... Extra info: Op http://www.e10check.nl/motorscooter/yamaha/ en op Yamaha...
  7. Gman

    Digi Werkplaatshandboek Yamaha XJ900f 4BB

    Heeft er iemand een Digi Werkplaatshandboek Yamaha XJ900f (4BB) voorhanden ? :]
  8. Gman

    Nieuwe Police/Jet-helm maat 61

    Nieuwe Police/Jet-helm maat 61 Nooit gedragen ivm te kleinvallend. Kleur: zwart, glanzend (dus niet mat zoals op foto) vrpr 50 euro
  9. Gman

    Nieuwe Accu voor BMW (& Laverda)

    Nieuwe accu van DELO, niet afgevuld (moet dus nog accuzuur in) type 12C16A-3B voor oa: BMW R 45 (248) (0355) BMW R 850 GS (R259) BMW R 850 R TYP 259 (R850R) BMW R 1100 GS (R1100GS) BMW R 1100 R (R1100R) BMW R 1100 RS (R1100RS) BMW R 1100 RS (R1100RS/96) BMW R 1100 RS-SE (R1100RS-SE)...
  10. Gman

    GL1100 '81

    Te koop deze GL1100 uit 1981 (met Krauser koffers) 50.000km
  11. Gman

    GL1100: Waar zit the neutral-switch?

    Heb een Honda GL1100 uit 1981, oud beestje loopt mooi. Het neutraal-lampje (vd versnelling,groen) blijft branden en wil de neutraal-schakelaar doormeten maar.... ik kan em niet vinden. |( De manual die ik heb is van GL1000 maar daar staat niets in over de plaatsing van de...
  12. Gman

    Suzuki GS550e bj 1981 kmstand 38000

    Suzuki GS 550 E. Bouwjaar 1981 plm 39000 km geen wegenbelasting lage verzekeringspremie (25 euro p/j). Opstappen en rijden... Start & loopt altijd, weer of geen weer. Leuke fiets voor een leuk bod Wat is eraan gedaan: o-ring ketting & tandwielen banden bougies...
  13. Gman

    Roest Rust NIET! (Een handleiding tot renovatie ?)

    Mijn brikken (met name mijn XV1000 Virago en ook wel een GS550e) hebben roest-renovatie en/of protectie nodig. Ik heb gezocht op het www en het MF maar geen eenduidig antwoord. Natuurlijk heb ik het helemaal mis, maar kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat iedereen wat anders doet/maar wat...
  14. Gman

    Vrouwen in leer motorpak sexy - 2 -

    Deel 1: Vrouwen in leer motorpak sexy ???? Kick off: Ok geen leer, maar het glimt... Tja... Hmmm Zoek het leer en win een ballon (of 2)
  15. Gman

    Achterbandje gezocht

    Voor mijn brik zoek ik een achterbandje, heeft iemand nog iets liggen/over ? Er zit nu een Metzler ME99 130/80-18 met een stuk metaal wat er niet in thuishoort. ;( Het is voor een Suus GS550e "de bandenman" beweert dat er nog een hoop andere maten inpassen: 4.00 - 18 64H TL TK 44 RC...
  16. Gman

    Suus GS550e

    Iemand interesse ? Suzuki GS 550 E. Bouwjaar 1981 plm 35000 km geen wegenbelasting en lage verzekeringspremie (ik betaal plm 25 euro per jaar). Opstappen en rijden Leuke fiets voor een leuk bod richtprijs plm 750 euro. Zonder Windscherm, topkoffer en zijkoffers zie ook: GS550e info
  17. Gman

    regelaar/gelijkrichter gezocht..

    Wie heeft nog ergens zo'n regelaar/gelijkrichter ongebruikt liggen en wil mij daarmee matsen om een ouwe brik rijdende te houden ? Mail me svp.
  18. Gman

    MF-makan-kumpulan = MF Mega Eating

    Het idee is(was) een toerrit te houden met aansluitend/tussentijds een (m)eating. *O* Criteria: - Iedereen die van motorrijden en indisch eten houdt is welkom - datum en locatie stellen ? - wie doet wat ? - wie neemt wat mee ? - dit is geen chat-topic Tot nu toe is er weinig concreets van de...
  19. Gman

    Dosering (brandstofsysteem)Reiniger

    Heb een fles brandstof-systeem-reiniger van AS. Moet door de brandstof heen, alleen lijkt me een fles van 300 ml aanzienlijk. Weet iemand hoe de dosering is ? Dus hoeveel ml heb ik nodig voor pakweg 15 liter benzine ?
  20. Gman

    OlieToevoeging mbt natte koppeling & slijtage

    Over olietoevoegingen: Werken deze, doen deze wat ze beloven ? --> brandstof besparing en vermindering en/of terugdringen slijtage. Wie heeft ervaring (!) mee ? (hearsay of "ik vind" SVP achterwege laten !) Hebben deze middelen inderdaad (zoals beweert wordt) geen nadelinge invloed op de werking...
  21. Gman

    Chopper Banden ?

    Alweer een banden topic ? Ja ! Voor choppers :Y De topics die ik heb gevonden zijn ernstig gedateerd, en de meesten gaan over de tour&sportmotoren, haast nergens voor de customs of choppers... Heb hier ( Yamaha XV Virago Topic ) ook die vraag gesteld maar is wellicht wat te beperkt, daarom...
  22. Gman

    Yamaha XV Virago Topic

    Hoi dudes en dudettes, Bij deze een Yamaha XV Virago topic gestart. Dat geldt dus voor de oude en de nieuwe modellen. Waarom ? Opgevallen is: - Dat er in vergelijking met andere fietsen betrekkelijk weinig op dit forum te vinden is. - Wat er is aan info is enorm verspreid... Dus...
  23. Gman

    Verloren,dus:wie gevonden?Of gezocht:ZIJKAP GS550

    zit even te balen nu: Van mijn Suzuki GS550e uit 1981 is de zijkap links pleite (kXt) :( , Dus: Heeft iemand deze toevallig gevonden (route middelburg-vlissingen-westkapelle-domburg-middelburg-vlissingen) ? OF Heeft iemand zoeentje (of setje) ergens liggen/over ?
  24. Gman

    All-in-ONE olie XV1000 Virago ?

    Het (WPH)boek van mijn Yamaha XV1000 Virago (1985) zegt: 40 F (=plm 5 C) en hoger SAE20W40, SE-SF 40 F (=plm 5 C) en lager SAE10W30, SE-SF Kan ik voor het hele jaar door gewoon een 10W40 pakken of ga ik dan 'te kort door de bocht' ? Bij Castrol adviseert men een 10w40 Bij Valvoline een 20W50
  25. Gman

    Betaalbare afwijkende bouten gezocht

    Wie weet raad ? Ben reeds enige maanden op zoek naar bouten van een afwijkende maat. Heb in de buurt gezocht naar ijzerwaren-boeren en DHZ-markten. Ook online gezocht bij diverse leveranciers maar niks gevonden. Criteria: - betaalbaar !! Het is voor een oude GS550e die ik voor weinig een...
Terug
Bovenaan Onderaan