Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Martijn-V4
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Martijn-V4

    VIO POV.HD Full HD action camera incl. mount kit acc

    T.K.A.: Z.g.a.n. VIO POV.HD Full HD action camera. Bestaande uit losse opname eenheid met ingebouwd preview display, camera unit, draadloze afstand bediening en originele 4 Gb SD kaart en de orginele tas om het geheel in op te bergen. Als extra bijgeleverd de officiële POV mount kit voor deze...
  2. Martijn-V4

    Kawasaki GPz 550 ('84) te koop

    Kawasaki GPz 550 uit 1984 km-stand 72976, kleur mat legergroen en zwart gepoedercoat frame. Motor is een oudje en heeft een vriendelijke hand nodig om te starten, als de motor eenmaal loopt dan loopt ie. Het is geen pk/koppel monster, gezien de hoge kilometer stand zit er niet meer in dan 120...
  3. Martijn-V4

    Sidi CarboSix handschoenen

    TKA: wegens aanschaf Alpinestars handschoenen een paar Spidi CarboSix handschoenen. Zo goed als nieuw, ongeveer 1000km gedragen. Maat 9,5/XL. Vraagprijs is € 70,- 0618668716
  4. Martijn-V4

    Bergpassen richting Italie? Wie geeft een opzetje .

    Wij (ik en mijn vrouw achterop) gaan 31 juli richting Italie. We hebben een 7 daagse motortour geboekt bij VrijUit en ik heb imiddels de gps route voor mijn garmin binnen. Nu hebben we geen zin om het hele stuk van Den helder naar Levico (waar de vakantie begint que route rijden) in een stuk...
  5. Martijn-V4

    GPS routes MRO 7 daagse motortour Toscane

    Wij hebben onlangs een vakantie bij vrijuit geboekt (vorig jaar Rhon/Thuringen gedaan en zeer tevreden), we hebben gekozen voor de 7 daagse tour door Toscane. Nu heb ik er tijdens het boeken niet op gelet maar bij deze tour krijg je alleen een roadbook. Ik heb vandaag eens zitten kijken in het...
  6. Martijn-V4

    TKA: Pro-oiler set voor een VFR800 (RC46)

    Ik heb onlangs een pro-oiler vanwege het ogenschijnlijke gemak aangeschaft. Ik rij er nu inmiddels al weer wat kilometers mee rond (2000 a 3000 km) en heb besloten dat het toch niet mijn ding is. Ik ga weer op de ouderwetse manier mijn ketting smeren. Dus voor de liefhebber of de achterzeiler...
  7. Martijn-V4

    Ventielmaat Honda VFR800 uit '99

    Heb net een leuk setje MPR2's besteld en wil meteen van de gelegenheid gebruik maken om van die hippe haakse ventielen te monteren. Nou zijn die dingen natuurlijk weer leverbaar in diverse maten, namelijk 8.3mm rond en 11.3mm rond. Iemand een idee welke maat ik moet bestellen voor een Honda VFR...
  8. Martijn-V4

    T.K.A.: Quest 2 GPS voor op de motor

    T.K.A.: Wegens aanschaf van een Garmin StreetPilot 2820: Garmin Quest II handheld GPS, in goede staat zonder beschadigingen. Compleet zoals op foto, met de volgende onderdelen: Garmin Quest II handheld gps (ingebouwde batterij, werkt uitstekend). Garmin Mapsource Citynavigator v8...
  9. Martijn-V4

    Probleem met stellen klepspeling Kawasak GPz550 ('84)

    Ziehier het volgende probleem: onlangs de kleppen gesteld van mijn kawa, tijdens het meten geconstateerd dat er toch wel een hoop kleppen vrij strak stonden. Speling gemeten, shims omgeruild bij motoport en de boel weer in elkaar gezet. Voor het plaatsen van de kleppen deksel nog gemeten of...
  10. Martijn-V4

    Optische restauratie Kawasaki GPz550 ('84)

    Een paar maanden geleden een Kawasaki GPz550 op de kop weten te tikken voor 300 euro. Rijd goed, mechanisch niet echt veel problemen anders dan dat de koppeling versleten was (inmiddels vervangen, inclusief veren), een voorvork kering lek (beide vervangen en poten gerepareerd) was. Blijven...
  11. Martijn-V4

    Is dit ook een brik?

    Sinds een week of twee ook een brikkie gekocht voor tijdens het pekelgebeuren de komende winter. Koste me 300 euries en het is er een van het bouwjaar 1984 en 60.000+ km´s op de teller. Het kenteken zegt dat het een GPZ550 (Z550F) is maar ik kan er maar bar weinig van vinden. Qua uiterlijk lijkt...
  12. Martijn-V4

    GPS route Elfstedentocht 2006 (Garmin)

    Iemand toevallig in het bezit van de Elfstedentocht voor motoren route in *.gdb formaat voor gebruik in een Garmin GPS. Ik heb mezelf vanmiddag suf zitten googelen maar heb niks kunnen vinden. Of is het misschien zo druk morgen dat een blind paard foutloos de route kan rijden?
  13. Martijn-V4

    Nieuwe schijven yummie yummie

    Gisteren uiteindelijk zelf maar opgehaald bij het TPG/IMC distributie centrum op Schiphol. Het duurde al een eeuwigheid om de krengen vanuit de VS hierheen te krijgen maar vanwege een fuckup (dubbel trackingnummer toegewezen) zou het nog wel eens een week of twee kunnen duren voordat ze hier ind...
  14. Martijn-V4

    Montage remblokken Honda VFR800

    Ik zit te wachten op mijn nieuwe wave schijven van Galfer maar die liggen nog bij de Douane (ingecalculeerd risico) maar kon niet wachten dus ben alvast maar begonnen. Vandaag maar eens alvast mijn remblokken vervangen en gedeeltelijk m'n remvloeistof ververst (nogal een h.erenklus op een VFR...
  15. Martijn-V4

    MPR als vervanger van een MEZ4

    Ik wil graag voor de vakantie een nieuwe achterband maar gezien het feit dat de Metzeler MEZ4 niet meer gemaakt word zit ik er aan te denken een Michelin Pilot Road achter te monteren, is dit een wijs besluit met voorop een metzeler (mez4 of mez6 ik weet het even niet) waar nog maar 4000km op...
  16. Martijn-V4

    Carbon tankpad

    Kan iemand mij misschien helpen met de zoektocht naar een carbon (geen carbon look) tankpad in deze uitvoering: Het is voor een Honda VFR800 uit 1999. Ik heb al diverse webshops afgestruind maar nog niks kunnen vinden. De foto is van een VFR800 tank dus ze bestaan.
  17. Martijn-V4

    Ze bestaan nog!

    Gisteren tegen beter weten in op de motor richting de ALV van de VFROC, natuurlijk in het leer want motorrijden is ook afzien. Op een gegeven ogenblik reed ik op de A9 en voelde ik mijn duimen niet meer, dus bij het eerste de beste tankstation verkleumd afgestapt en naar binnen voor een kop...
  18. Martijn-V4

    Type motorblok in de MotoGP

    Kan iemand mij vertellen wat voor motorblokken er door Suzuki, Honda, Yamaha en Ducati gebruikt worden in de MotoGP. Ik begrijp dat het natuurlijk allemaal experimentele blokken zijn maar ben eigenlijk wel eens benieuwd waar de heren coureurs het afgelopen jaar mee gereden hebben (4 in lijn...
  19. Martijn-V4

    TKA: Complete bagsterset voor Honda VFR '98-'01

    TKA: Wegens overcompleet een complete bagster set voor een Honda VFR uit de periode '98-'01 kleur rood. Bagsterset bestaat uit de bagster (rood), een verstelbare tanktas (qua inhoud, kleur zwart) en een losse kaartlees map (kleur zwart). Set is in nette staat zonder beschadigingen. Prijs is...
  20. Martijn-V4

    T.K.: VFR800FI (98-01) kroonplaat beschermsticker

    Te koop aangeboden wegens overcompleet: 1 kroonplaat sticker carbonlook, voor een VFR800 uit de periode 1998-2001. Kan zijn dat hij ook op latere of eerder modellen past maar dat weet ik zo even niet uit mijn hoofd. Voor 20 euro is de jouwe en stuur ik hem zonder verdere kosten aan je op.
  21. Martijn-V4

    Banden monteren in Noord Holland

    Ik ben gisteren in het bezit gekomen van een nieuw stel banden voor mijn VFR800, ze zaten namelijk bij de koop. Nu wil ik ze eigenlijk toch van de week laten monteren. Heeft iemand ervaring met het laten monteren van niet bij de dealer gekochte banden in Noord Holland (tot Heerhugowaard)? Ik...
  22. Martijn-V4

    Even voorstellen

    Ik zal me even voorstellen: Ik ben Martijn en ben niet in het bezit van een rijbewijs in welke vorm dan ook, maar ben op mijn 35e begonnen met motorrijlessen. Waarom heb ik niet al eerder een rijbewijs gehaald, tja ik woon 5 minuten brommeren of 10 minuten fietsen van mijn werk en als ik echt...
Terug
Bovenaan Onderaan