Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Frits!
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Stalling Delft

    Ik heb in Delft per direct een stalling beschikbaar voor een motorfiets. De stalling is in wijk Voordijkshoorn (Foreestweg) te Delft. Direct aan de provinciale weg, bij de busoversteek. Er is verlichting, accu wisselen is geen punt, maar er wordt niet gesleuteld. Is dus alleen voor stalling...
  2. F

    Wie heeft er verstand van uitlaten/dempers? ST4 Ducati 2-1

    Voor de st4 wil ik van 2-2 naar 2-1. Helaas is er geen aftermarket vervangingsuitlaat voor te krijgen. Ik ben dus aangewezen op het aanpassen van de huidige uitlaat en daarnaast opzoek te gaan naar een universele demper of een demper die van origine voor een andere motor bestemd is. De...
  3. F

    husqvarna 630sm wil niet starten/injectie

    Gisteren de husky uit de schorsing gehaald, verzekerd, pakje aangetrokken om er vervolgens achter te komen dat hij niet wil starten. Vorige week voordat ik er knippers en stukje draadboom erop heb gezet (knippers en origineel stukje draadboom was verwijderd) liep hij prima. Nadat de knippers...
  4. F

    Ducati ST4 - als tussendoortje!

    Hierbij een verslag van weer een nieuw project, namelijk; een ST4 met 916 blok (detuned) Gaande het project zal ik hier updates plaatsen met zo veel mogelijk foto's. Geinspireerd door de 749 & ST2 van ShedX en de ST van Desideratum ben ik opzoek gegaan naar een STt2/4/4s. Na een niet al te...
  5. F

    Ducati st4 - geen constante toeren

    Heb een st4 die tussen de 3000 en 6000 toeren iedere seconde een hik heeft van ongeveer 200 toeren omhoog. Iemand een oplossing van dit probleem?
  6. F

    Voorvorkvering demping - aprilia rs250 in xs650 frame

    Ik heb een xs650, waarbij ik een voorvork van een rs250 uit 1995-97 in heb gebouwd. op dit moment weegt de xs nog maar 170kg. Maar dat is niet licht genoeg voor de rs vork die voor een 140kg fiets is afgeveerd. Wat moet ik bestellen om de vork geschikt te krijgen voor de 170kg wegende XS...
  7. F

    Geen vonk xs650. Te weinig spanning dynamo?

    Ik heb een probleem dat ik geen vonk krijg, althans wel als ik gewoon een volle accu op aan sluit, maar niet via condensator en stator/spanningsregelaar/gelijkrichter. Als ik hard trap krijg ik ongeveer 1 volt dc uit de spanningsregelaar/gelijkrichter. dat is niet juist lijkt mij. Dit zou...
  8. F

    xs650 zonder accu

    Eén goedemiddag! Heb een half jaar geleden een XS650 gekocht uit 1979. Deze ben ik aan het ombouwen. Aangezien het oog ook wat wil, wil ik graag zonder accu rijden. Dus kicken. Op internet kun je 1001 verschillende schema's vinden, maar of deze juist zijn durf ik in de praktijk niet te...
  9. F

    XS650 opleuken!

    Ben bezig met een nieuw project, namelijk het opleuken van een XS650. Heb vorig jaar een bijna lopende xs650 gekocht. Vervolgens 90% van de originele onderdelen heel hard in een hoek gesmeten. Daarna met wat aanpassingen een andere voorvork, achterbrug, velgen, tank etc er weer op geklust...
  10. F

    Foto plaatsen met ipad niet mogelijk?

    Kan geen fotos plaatsen met de ipad/iphone Bij 'nieuwe bijlage toevoegen' kan ik het knopje 'kies bestand' niet indrukken om een foto toe te voegen. Wat is de oplossing? Zeker ook bij evenementen zou het leuk zijn als er rechtstreeks fotos geplaats zouden kunnen worden.
  11. F

    Te huur MOTORSTALLING in Delft (garage)

    Update! Ik heb in Delft per direct 2 plekken beschikbaar om een motorfiets te stallen voor een jaar. Daarna kijken we even verder. De stalling is in wijk Voordijkshoorn (Foreestweg) te Delft. Direct aan de provinciale weg, bij de busoversteek. Er is verlichting, accu wisselen is geen punt...
  12. F

    Paddock voorzijde motorbok voorzijde

    Ben opzoek naar een 2dehands paddock waarmee ik de voorkant kan liften door het gedeeltelijk in de onderkant van het balhoofd te steken. Graag in de buurt van Den Haag-Rotterdam. Anders bestel ik hem liever online gezien de kosten die ik er anders voor kwijt ben ivm het ophalen.
  13. F

    Waar? Laaggeprijsde remblokken(zoals Goodridge Delft)

    Vroeger ging ik altijd voor remblokken naar Goodridge in Delft. Zij hadden alles op voorraad en betaalde altijd zo'n 25e per setje. Zij zijn gestopt met de verkoop van de blokken. Is er nu een andere winkel in de buurt waar ik terecht kan zonder veel te moeten betalen? Heb een klauw met...
  14. F

    Verschil tussen Excel, Akront en 'huismerk' spaakvelgen

    Heb 3 setjes Supermotard velgen Eén set is van Excel, de andere van Akront (Morad) en nog een andere is van Husqvarna zelf (merkloos). Wat is het grote verschil tussen de velgen? Zijn de Excels gezien hun hogere prijs ook stukker beter? Iemand die hier meer over kan vertellen?
  15. F

    (Elektra) Weten jullie waar ik deze stekker kan kopen?

    Ben opzoek naar de stekker die op het onderstaande past. Heb al gekeken bij Rick Donkers hier hebben zij hem niet. Daarnaast heb ik gekeken bij Conrad, maar hebben ze zoveel dat ik er niet uitkom. Iemand een idee?
  16. F

    Aansluiten elektra crossmotor (au secour!)

    Ben bezig met het aansluiten van de bedrading van een crossmotor. Helaas komen op het eerste gezicht niet alle draden (kleur en aantal) overeen met datgene wat er in het WPHB staat. - De stekkers die op de draden zitten die komen vanaf de ontsteking heb ik er zelf opgezet, omdat ik het idee...
  17. F

    Voorvork YAMAHA SZR probleem

    Heb de voorvork van een SZR laten aanpassen, maar nu kan het stelschroefje bovenop de linkerpoot worden doorgedraaid. Dit is niet normaal neem ik aan. Kan ik dit makkelijk zelf oplossen? Alvast bedankt voor de reacties.
  18. F

    Aanhangwagen voor de motorfiets

    Ben opzoek naar een aanhangwagen voor de motorfiets. De aanhangwagen komt achter een niet al te zware auto van zo´n 950kg. Waar moet hij meer dan geschikt voor zijn: Voor één motorfiets. Moet ermee naar Italië/ Spanje oid kunnen rijden. Graag met voorwielklem. Graag met demping voor...
  19. F

    rem-schakelset

    Ben opzoek naar een rem- schakelset. Graag waarbij het verloopstukje naar de schakelas onder het pendaal doorloopt. Liefst kleur zwart. Reacties zowel hier als via mn email welkom. Laat even een foto achter als je die voor me hebt en je vraagprijs erbij.
  20. F

    Caféracer tank en zitje

    Ik verkoop mijn zojuist aangeschafte polyester caféracer tank met zitje. Lengte van de tank rond de 67cm breedte van de tank en het zitje varieren tussen de 17,5cm en 20,5cm. Gaat weg omdat ik zelf een tank en zitje wil gaan maken. Prijs is overigens vast. Maak er zeker geen winst op...
  21. F

    advies aanpassing voorvorkvering en achterschokbreker

    Ik ben bezig met een projectje; De basis is een Husqvarna frame met crossachterbrug en originele schokbreker met een Yamaha SZR 660 voorvork. De Husqvarna weegt standaard 105kg en heeft een crossschokbreker achter. Nu zit er een Yamaha voorvork in die is afgesteld op 160kg. Zelf weeg ik 90...
  22. F

    Zolderopr. Husqvarna, Srad, ZZR, Lambretta

    Husqvarna: Voorpoten geheel gepolijst met 15mm as. (bij 1 poot de keerring vervangen wat een 10tje kost) met een setje kroonplaten gepoedercoat met nieuwe balhoofdlagers en stuur (mail me maar wat je er voor over hebt) Ik heb ook nog een bobine en CDI liggen voor een husky. Weet alleen niet...
  23. F

    Balhoofdlager gaat niet van stuurpen af

    Krijg de onderste balhoofdlager met geen mogelijkheid van de stuurpen af. Heb al er tussen zitten wrikken, verwarmd en met een klemtang geprobeerd te draaien etc. maar ik krijg er 0,0 geen beweging in. Muur vast dus. Zal me niets verbazen als hij zit vastgelijmd met loctite (638 ofzo?)...
  24. F

    Zomaar een tweetakt project

    Ben met een nieuw project bezig... Uit het volgende ga ik een nieuwe fiets bouwen: 1 x Husqvarna WR 360 uit 1998 (blok geheel gereviseerd) 1 x Blauwe Excel 17 inch (supermotard) Velgen 1 x SZR Yamaha voorvork. Voor wat inspiratie kun je kijken op www.450moto.com
  25. F

    Passende Balhoofdlagers gezocht

    Ben opzoek naar passende balhoofdlagers (kegellagers / Tapared roller bearings) Heb een Husqvarna frame en daar moet een szr vork in. Dit zijn de maten> Bovenste lager d25,0 x D50,0 x B15(mag ietsjes hoger of lager zijn) Onderste lager d30,0 x D50,0 x B15(mag ietsjes hoger of lager...
Terug
Bovenaan Onderaan