Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: iDON
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. I

    TK: GSX-R 750 SRAD 1997/98

    Suzuki GSX-R 750 SRAD - Km-stand: 27400 - 3e eigenaar - Duocover (zgan) en Monoseat (met bumppad) - Ketting en tandwielen goed - Remmen gereviceerd / Kleppen gesteld / Carburateurs gesynchroniseerd / bougies vervangen / grote beurt in juni 2008 - Voorband in juni 2008 vervangen, achterband...
  2. I

    Heel nasty ongeluk (NSFW)

    Sorry als dit een repost is (of wellicht verboden?) ik ben niet meer zo actief hier sinds ik motorloos ben ;( Ok kwam dit net tegen. Geen chop oid. Gewoon even als herinnering van de gevaren van dicht op een vrachtwagen rijden... " Dead is Brandon Lee White, 26, of Broken Arrow ...
  3. I

    :: Suzuki GSX-R400R SP2

    VERKOCHT *vergeten TK in de titel te zetten* |( Na veel wikken en wegen zet ik toch mij motor te koop. Ik wil er eigenlijk vanaf, omdat het gewoon een zeldzame motor is, maar aan de andere kant, ik wil toch iets zwaarders. Hij is verre van langzaam, maar ik mis toch koppel. (44kw/59pk)...
  4. I

    :: Yoshi TRS Titanium USA z.g.a.n

    VERKOCHT! 50km oud. In absolute nieuwstaat. Hij zou onder me GSX-R400 komen, maar de linkpipe is voor een Honda sport tour model. (weet niet precies welke)? Me motor staat momenteel niet op me prioriteitenlijst en die uitlaat komt toch niks niks van. €475 of doe een goed bod...
  5. I

    Eventuele RUIL Mijn Yoshi TRS Titanium voor....

    ...jou Yoshi. Ok ik heb afgelopen augustus een z.g.a.n. Yoshi TRS Titanium gekocht. Deze heeft 50km op de motor van de vorige eigenaresse gezeten. Deze vond hem echter te luid en heeft de uitlaatvervangen door hetzelfde model, alleen dan met de Zyclone bevel erin. Bedoeling was deze op mijn...
  6. I

    :: Contra-roterende remschijven

    http://www.roadracingworld.com/news/article/?article=25023 www.reverserotatingrotors.com
  7. I

    :: "blanco" sleutel Suzuki (GSXR)

    Of kan je deze via een dealer/importeur bestellen? Ik heb ernaar gezocht, maar niks kunnen vinden.
  8. I

    :: (nieuww) GSXR400R SPII rijder...

    Goedenavond forum, Ik ben Folkert, 26 en kom uit Huizen ('T Gooi) (nee, géén kakker) Sinds augustus vorig jaar me motorrijbewijs gehaald, daarna nooit meer gereden (winter voor de deur etc). Nu met de zomer voor de deur en steeds meer motorrijders die ik zie rijden, werd de jeuk te erg. Ik...
Terug
Bovenaan Onderaan