Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FastJ
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. FastJ

    Gezocht: set velgentassen/wieltassen

    Voor de maat 120/70 en 200 achter zoek ik een goede set stevige velgentassen. Wie heeft nog wat liggen?
  2. FastJ

    Gezocht: stuk 530 ketting van minimaal 6 schakels

    Ik heb nog een nieuwe 530 ketting liggen, maar voor de motor waar ik deze op wil monteren kom ik een stukje tekort, 6 schakels dus. Wie heeft dit nog liggen?
  3. FastJ

    Gezocht setje banden in maat 120 voor en 160 achter 17 inch

    Voor op een setje supermotard wielen zoek ik een setje banden. Het liefst Pirelli Supercorsa. Wie heeft wat?
  4. FastJ

    Gezocht: nieuwe of gebruikte K2 of Pirelli SC2 achterbanden

    Nieuwe banden mogen dotcodes tot 2011 hebben. Gebruikte banden bij voorkeur 1 of 2 sessies gebruikt. 190 of 200 breed maakt niet uit, bij voorkeur slicks
  5. FastJ

    Airducts/luchtinlaten R1

    Te koop een setje blauwe luchtinlaten voor een R1 ik dacht modeljaar 2007-2008. Geen scheuren of barsten, een paar kleine gebruiksporen. Vraagprijs €50. Opsturen is mogelijk
  6. FastJ

    R1 2007-2008 airducts/luchtinlaten

    Te koop: een set luchthappers / airducts voor een Yamaha R1 model 2007-2008. Deze zijn van polyester en bedoeld voor montage met een race/circuitkuip. Zijn nieuw en nooit gemonteerd geweest. Gaan weg ivm verkoop R1. Waren €40 euro per stuk. Voor een redelijk bod stuur ik ze op of kun je ze...
  7. FastJ

    Te koop Hazet Assistant gereedschapkar

    Een nette Hazet Assistant. Doordat de laden ingeschoven kunnen worden is deze kar handig te vervoeren. Stevige wielen, 2 vast en 2 zwenkwielen met rem. De indeling van de laden is aan te passen. Vraagprijs €85
  8. FastJ

    te koop: motorlift motorbok voor crosser of supermotard

    Te koop dit bokje om een crosser of supermotard op te bokken. Vraagprijs 20 euro
  9. FastJ

    Te koop 1 set velgen R1 2007-2008 en diverse onderdelen

    Te koop: 2 1 set velgen voor R1, past vanaf model 2004 tot 2011. Heb er in totaal 3 sets remschijven bij waarvan 2 sets ABM zwevende schijven voor in de 2007-2008 6-zuigerklauwen. 1 set schijven die in de 2004 tot 2006 remklauwen passen en 4 aluminium bussen waardoor deze schijven ook in de...
  10. FastJ

    Gezocht: radiateur Yamaha R1 2007 2008

    Wie kan mij hier aan helpen?
  11. FastJ

    Te koop: race caravan

    Mijn race caravan gaat de deur uit. Belangrijkste reden is dat ik straks geen stalling meer heb. Dus voor wie comfortabel op de circuits wil verblijven is dit de perfecte oplossing. Koelkast werkt prima, ook het gas werkt prima zodat je kunt koken. De gaskachel schijnt het ook te doen, maar...
  12. FastJ

    Te koop: Aprilia RSV Mille R racer

    Het is een RSV Mille R bouwjaar 2000, met Duitse Fahrzeugbrief. Er is wel het één en ander aangepast aan deze fiets. Deze fiets is klaar voor de ZAC en Cup. Dit jaar heb ik er cup mee gereden. Motorblok / uitlaatsysteem 2002 blok, 135 achterwielpk (testbank Roké, uitdraai aanwezig) en max...
  13. FastJ

    Ter overname: 4 sessies Sport Grid Times CRT Assen 5juni

    Aangezien het met mijn werk echt niet uit komt, bied ik deze 4 SGT sessies op Assen ter overname aan. Voor 170 euro kun je ze overnemen.
Terug
Bovenaan Onderaan