Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: waldrocker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. waldrocker

    Yamaha R1 2003 loopt met koude machine op 3 cilinders

    Hallo mannen/dames, Ik heb een vraagje over een winter klusje wat ik heb. Ik heb eind dit jaar een R1 gekocht uit 2003. De machine heft langere tijd stil gestaan. Ik heb vernomen dat wanneer de motor koud is deze op 3 cilinders loopt. Naarmate je gas geeft en de motor warm(er) is heft hij hier...
  2. waldrocker

    Carburatie probleem Honda CBR 900rr 1997

    Hallo allemaal, Na een Fireblade op de kop te hebben getikt heb ik deze nagekeken en rest nog een klein puntje van aandacht. Het beestje loopt alweer aardig maar kom het volgende probleem tegen. De motor heeft een tijdje stilgestaan en na starten blijft cilinder 4 met de uitlaatgassen een...
  3. waldrocker

    Carburatie problemen Honda Fireblade 1998

    Hallo Heren, Dames Even de volgende vraag: Ik ben bezig om een Fireblade weer bij de weg te krijgen, maar het beestje loopt wat onrustig. Ook loopt ze langzaam terug naar stationair toerental als je een keer gas geeft, en is het stationair toerental heel wisselvallig. Ik heb daarom als...
  4. waldrocker

    Nokkenas ketting spanner Honda CBR900rr fireblade 1997

    Hallo allemaal, Ik heb een vraagje en hoop dat jullie kunnen helpen. Mijn Fireblade maakt in het begin in zijn toeren gebied een rammelt geluid en denk dat de nokkenasketting spanner het niet goed meer doet. Mijn vraag is kan ik deze zomaar losbouten om deze vervangen. Of moet ik de ketting...
  5. waldrocker

    Nokkenas ketting spanner Honda cbr 900rr 1997

    Hallo allemaal, Ik heb een vraagje en hoop dat jullie kunnen helpen. Mijn Fireblade maakt in het begin in zijn toeren gebied een rammelt geluid en denk dat de nokkenasketting spanner het niet goed meer doet. Mijn vraag is kan ik deze zomaar losbouten om deze vervangen. Of moet ik de ketting...
  6. waldrocker

    Niet willen starten na de winterstop

    Hallo mensen, Zoals velen van jullie zou ik ook mijn paardje weer van stal halen, maar kwam van een koude kermis thuis. Het beestje wil maar niet aanslaan. Nadat ik hem rijdend heb weg gezet. De accu is vol volgens de acculader maar na een keer of 8 starten is deze wel leeg. De motor...
  7. waldrocker

    Topkuip ZXR 750 J

    Wie weet er nog een topkuip te koop van een Kawasaki ZXR 750 J te koop. Het liefst in de kleurstelling groen/wit. Alvast bedankt.
  8. waldrocker

    versnellingsbak revisie

    Hallo heren/dames, Ik heb een vraagje aan u. Ik heb tot mijn verdriet te horen gekregen dat mijn versnellingsbak van mijn kawasaki vn1500 classic uit 1995 is overleden. Nou moet de bak gereviseerd worden en kwam de motorzaak waar ik hem weg had tot een prijs van 2300 euro. Is dit een...
  9. waldrocker

    Kawasaki VN 1500 classic

    Hallo, Ik heb een vraagje voor jullie en hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik heb net mijn kawa weer tevoorschijn gehaald en wou net de eerste rit weer maken met dit mooie weer. Ik kwam onderweg iets tegen. Ik schakelde naar de tweede versnelling en toen ik een beetje toeren maakte was het...
  10. waldrocker

    Koppelings probleem

    Hallo, Ik ben bezig met een Honda CB 550 F uit 1978. Ik heb hem helemaal uit mekaar gehad maar kom nou het volgende tegen. Als ik hem in een versnelling zet en dan de koppeling in knijp. Komt hij niet in zijn vrij. Wat kan hier de rden voor zijn. Moet het hele blok weer uit mekaar??. Ik hoop...
  11. waldrocker

    Op tijd zetten nokkenas Honda cb 550 f 1978

    Hallo mensen, Hier het vervolg van het nokkenas verhaal, ik heb toch nog een vraagje voor de zekerheid nou ik mijn werkplaats handboek niet helemaal meer vertrouw. Voor de juiste timing van de nokkenas heb ik nou het als volgt afgesteld: cilinder 1 en 4 in bovenste dode punt de nokken as...
  12. waldrocker

    Problemen plaatsen nokkenas

    Hallo heren, Ik ben een Honda CB 550 aan het opknappen. Ik heb alles magekeken en vervangen wat nodig was. Nou ben ik toe aan het plaatsen van de nokken as. Alleen heb ik moeite om hem te plaatsen zoals het in het manual staat. Ik heb geen ruimte wanneer ik de ketting om het tandwiel heb en...
  13. waldrocker

    Voorspatbord Honda CB 550

    Hallo allemaal, Wie heeft er nog een goed voorspatbord liggen voor een honda CB 550 liggen? Ik hoor graag van jullie. Groeten Hielke
  14. waldrocker

    Kleurcode Honda CB 550 F2 uit 1978

    Hallo mensen, Ik ben met een Honda CB 550 F2 uit 1978 bezig alleen kan de tank en de zij kapjes wel een likje nieuwe verf gebruiken. Nou ben ik opzoek naar de kleurcode van de orginele kleur. Ik weet dat het de naam CANDY PRESTO RED heeft maar op sommige site's hebben ze het erover dat het...
  15. waldrocker

    Neutraal schakelaar/switch Honda CB 550F 1978

    Hallo iedereen ik zoek een neutraalschakelaar voor een Honda CB550 F uit 1978. Bij mij is het nokje afgebroken wat in de as valt. :(
  16. waldrocker

    Demonteren klepdeksel CB550

    Hallo mede brikkers, Ik heb het op mij genomen om een honda cb 550f uit 1978 op te knappen. Een heel leuk project. Alleen strubbelt de oude dame aardig tegen. Alle bouten en moeren zitten echt muur vast. Vooral de kruiskoppen van het kleppendeksel en de andere deksels. Hebben jullie de zelfde...
  17. waldrocker

    Mede Kawasaki VN 1500 classic rijders

    Hallo allemaal, Zijn hier nog meer VN1500 classic rijders. Ik heb een vraagje voor jullie. Ik heb sinds kort een vulcan 1500 classic uit 1997 aangeschaft. Ik heb alleen een probleempje met het schakelen van de 1 door de neutraal naar de 2. Met het schakelen wil hij moeilijk naar de twee en...
  18. waldrocker

    Werkplaats handboek Kawasaki VN1500 Vulcan(1997)

    Hallo allemaal. Weet iemand of er ook een grargehandboek is van de VN classic 1500? Staat er misschien ook een online? Ik hoor gaarne van u. Greetz Waldrocker
  19. waldrocker

    Electrische voorziening Honda CB550F 1978

    Hallo mensen, Ik heb een vraagje, na een test ritje op mijn oude honda kwam ik na een kort ritje stil te staan na 4 kilometer. Geen puf meer in de accu. Mijn vraag is hoe controleer ik de spanningsregelaar of de dynamo op goede werking en wat zijn de waardes van de te afgegeven spanningen van...
  20. waldrocker

    Spuiten en/of verfbestellen

    Hallo allemaal, Ik ben bezig met het opknappen van een Honda CB550 f supersport uit 1978. Ik ben opzoek naar een spuiterij (Friesland en omstreken) of een site waar je verf kan bestellen. Het gaat om de kleur CANDY PRESTO RED (R-8C-S). Weer iemand hoe je aan deze kleur kunt komen en waar. Of...
  21. waldrocker

    Honda CB550 F uit 1978

    Hallo mensen, Ik heb een vraagje, ik begin misschien aan een restauratie project van een Honda CB550 F uit 1978. Mijn vraag is het volgende: er zit nou de orginele 4 naar 1 uitlaat op, is het mogelijk hier de 4 naar 4 uitlaat (trompet uitlaten) op te zetten. van de K modellen? Ik hhor...
  22. waldrocker

    De nieuwe Suzuki SV1000s k9

    De nieuwe SV1000s K9 voor 2009. Zit er erg goed uit dacht ik.
  23. waldrocker

    Lekkage koppeling

    Hallo mensen, even een vraagje. Mijn suzuki lekt koppelingsolie op het huis waar de koppelingsslang op het frame is aangesloten. Naar ik men zit in dit huis een zuiger met een rubberen manchet. Heeft iemand hier meer ervaring mee en heeft schoonmaken zin of moet je een nieuwe manchet erop...
  24. waldrocker

    Rear Hugger

    Goeie morgen mensen, Ook ik ben bezig met mijn sinterklaaslijstje. Nou wou ik graag een rear hugger voor mijn kawa erop zetten. Weet iemand een adres in(noord)nederland of een goeie internetshop. :9
  25. waldrocker

    Keuringsstation

    Hallo mede motorrijders, Ik heb een een vraagje, weet iemand een adres waar je een motor kan keuring als je deze particulier wilt aanschaffen en wat de kosten hiervoor zijn? Ik ben van plan een Suzuki sv 1000s te kopen, iemand hier nog ervaring mee? Groeten, Hielke :]
Terug
Bovenaan Onderaan