Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Arghoslent
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Arghoslent

    adresje voor lamp

    Hi, Ik moet nummer 2 uit deze lijst vervangen, 31 euro voor een lampje ex verzend. kan dat nog ergens goedkoper? Yamaha YZF1000R 1997 4SV3 HOLLAND 274SV-300E1 HEADLIGHT - buy original HEADLIGHT spares online betreft een lamp voor een yamaha yzf1000R
  2. Arghoslent

    temperatuur meter Yamaha thunderace en fan voor radiateur

    Hoi, Nou heb het volgende aan de hand. Blok heb ik open gehad, radiateur heb ik moeten verwijderen. De thermo unit en thermo switch heb ik los gekoppeld om dit te kunnen doen. Nu Alles terug gebouwd alles aangesloten, nieuwe koelvloeistof erin. Van de week de eerste kilometers...
  3. Arghoslent

    Carbs synchroniseren / dummy tank

    Hoi allemaal, Ik ben in het bezit van een Yamaha Thunderace uit 1997 Heb afgelopen weken de kleppen gesteld en carburateurs gereviseerd Heb de motor nu in elkaar gezet en klein stukje door de straat gereden. Als ik gas geef komt hij te langzaam terug naar stationair toerental .Ik ga...
  4. Arghoslent

    Carbs schoonmaken / nieuwe pakkingen?

    Hoi, Ik moet mijn carbs schoonmaken. Heb kleppen gesteld en vandaag alles in elkaar gezet en motor gestart maar carbs lopen over. carbs er alweer af gehaald, voordat ze open gaan steken jullie altijd nieuwe pakkingen? Ik wil eigenlijk alleen alles goed schoonmaken. vind de revisie...
  5. Arghoslent

    Een handige manier om carburateurs terug te duwen

    Hoi, Ik heb mijn kleppen gesteld en ben nu alles weer terug aan het bouwen Zijn er hier nog mensen die een handige manier hebben om de carburateurs terug te duwen in de aansluit rubbers op het blok? Ik krijg ze er wel in maar volgens mij niet ver genoeg. Als ik namelijk er een beetje...
  6. Arghoslent

    valve clearance chart in mm of inch ?

    Hoi, valce clearance chart Vanuit de Haynes manual, ik zie geen aanduiding of men bedoeld mm of inch. Bij andere boeken die ik ken staat dat normaliter wel vermeld, ik ga er gemaks halve vanuit dat dit in mm is. Maar ff dubbel checken hier voor de zekerheid groet
  7. Arghoslent

    kleppen deksel liften lukt niet

    Hoi, Probeerde net mn kleppen deksel eraf te halen, volgens de haynes manual kan ik de carbs laten zitten. echter heb ik niet genoeg ruimte om het deksel te liften. Loopt vast tegen de bracket waar de gaskabel in zit. ik kan die bracket niet los krijgen met het gereedschap wat ik tot mn...
  8. Arghoslent

    kleppen deksel en vloeibare seal, welke seal ?

    Hoi, Ik ga kleppen stellen en in mijn haynes manual staat dat ik vloeibare seal gebruik op twee plekken bij het terug monteren van het klep deksel. welke seal is ok?
  9. Arghoslent

    hotcams shim set Yamaha yzf1000r thunderace

    Hoi, Ik wil binnenkort de kleppen stellen van mijn thunderace. Op ebay kom ik mooie shim sets tegen van hotcams als ik zoek op shims voor een YZFF1000R Thunderace in de product omschrijving staat echter vermeld dat het oa. voor de R1 en R6 is waarbij er geen melding word gemaakt dat het...
  10. Arghoslent

    Yamaha Thunderace exup klep verwijderd, en nu?

    Hoi, Een jaar geleden heb ik mijn exup klep uit mijn uitlaat verwijderd. deze zat muurvast en was met geen mogelijkheid meer in beweging te krijgen. Exup was altijd al een aandachts puntje en heb al een keer de complete bochtenset incl exup vervangen. Winter is niet besteed aan de exup en...
  11. Arghoslent

    vraag over Yamaha Thunderace schakelbak

    Hoi, Het viel mij op dat bij mijn motor, voornamelijk bij een koude start. het inschakelen van de 1e versnelling met enige geluid samen gaat. van de 1e versnelling van de 2e is het ook maar dan minder, van zn twee naar drie wederom minder etc van 4 naar 5 gaat heel soepel, zeg maar als...
  12. Arghoslent

    gezocht voor project : Honda VT 600C Shadow VLX

    Hallo, Voor een te starten project ben ik opzoek naar bovenstaand. Heeft iemand nog een verdwaalde staan? :) hoor het graag
  13. Arghoslent

    opzoek naar een Hugger voor een Yamaha YZF1000R Thunderace

    Hoi, Heeft iemand er nog eentje in de aanbieding ? Hoor het graag. groet
  14. Arghoslent

    TE KOOP : Yamaha YZF1000R Thunderace 1997

    bij deze bied ik mijn Yamaha YZF1000R uit 1997 tekoop aan KM stand :25.541 km, and counting Afgelopen winter voorem(men) gereviseerd en nieuwe voorband geplaatst. (motor staat op michelin pilot road 2) Vorige maand nieuwe DID 530 gold-chain geplaatst (incl tandwielen). Extra's...
  15. Arghoslent

    Te Ruil; Honda CB750 KZ tegen nieuwe kettingset YZF1000R

    Hoi, Ik heb hier voor de liefhebber in mijn schuur nog een mooie Honda CB750 KZ uit 1980 staan welke niet meer gebruikt word. Heb zelf een paar jaar geleden veel sleutelplezier gehad aan deze bike zoals je hier kunt lezen. Reviseren blok voor dummies Heb hier toen veel van...
  16. Arghoslent

    ketting geeft krakend geluid bij lopend verplaatsen

    Hoi, Daarnet heb ik mijn ketting gespannen, liep alleen tegen het volgende aan. Als ik nu de motor verplaats (zette hem in de schuur) kraakt mijn ketting. je zou denken te strak gespannen maar, de spanning is volgens het WPH (Haynes) ok. tussen 2 en 3,5 cm speling. Ook de...
  17. Arghoslent

    gezocht : uitlaatbochten voor een YZF1000R thunderace 1997

    Hallo, Ik ben opzoek naar een in redelijke staat zijnde bochtenset voor een Thunderace. Wie heeft er nog eentje liggen welke tegen een mooi prijsje weg kan en welke in 1 keer past onder mijn thunderace. Degene die ik heb, krijg ik met geen enkele mogelijkheid meer passend onder mijn ace...
  18. Arghoslent

    Yamaha Thunderace error message 7000 rpm ?

    Hoi, Heb daarstraks een stukje gereden nadat ik de revisie van mijn remmen had afgerond. Nu krijg ik bij het stationair draaien van de motor deze fout melding wie kan mij vertellen wat dit inhoud. Alle zekeringen zijn intact, en alles lijkt ok tewerken qua electronica groeten Argh
  19. Arghoslent

    seatcover spuiten omg rotterdam

    Hoi Ik heb laatst een seatcover aangeschaft. Deze stond nog in de primer. Heb hem geschuurt en gespoten met verf welke ik had laten mengen. en afgwerkt met een aantal lagen blanke lak Best goed gelukt, maar niet het beoogde resultaat :) ivm met de glans zoals de rest van het kuipwerk...
  20. Arghoslent

    volautomatisch bandenwisselapparaat kopen, kost dat ?

    Hoi, Even puur indicatief, ik heb al lopen googlen maar kan zo gauw niks vinden. Ik zou wel is willen weten wat een bandenwissel apparaat kost. Misschien dat een van jullie hier ervaring mee heeft ik hoor het wel, of niet :+ cheers
  21. Arghoslent

    te koop: Honda CB750 KZ (1980)

    Aangeboden; Honda CB750 KZ (1980) Plus: Motor winter 2007 voorzien van: - twee nieuwe kleppen, - klepseals, - cylinder pakking - klepdeksel pakking. Min - Accu dient vervangen teworden. - carburateurs reinigen, hoogstwaarschijnlijk zitten inmiddels de vlotters vast -...
  22. Arghoslent

    Bandenspanning bandenfabrikant of motorfabrikant hanteren?

    Hoi, Vandaag had ik het met mijn collega over dit topic. hij stelde: De banden onder mijn motor komen het "best" tot hun recht bij de opgegeven bandenspanning van de banden fabrikant in kwestie. Ik stelde: De rijeigenschappen van mijn motor komen het "best" tot hun recht bij de...
  23. Arghoslent

    Ik zoek oliefilterhuis yamaha yzf1000r thunderace

    Ik wilde vandaag mijn oliefilter even vervangen maar kom tot de ontdekking dat het oliefilterhuis om sommige plekken plat is geknepen. teveel kracht met een niet goede tang uitgeoefend denk ik. Nu wil ik een nieuw huis plaatsen maar vooralsnog kan ik niet vinden waar ik die kan bestellen...
  24. Arghoslent

    Kosten motoport winterbeurt

    Vandaag kreeg ik van mijn collega het nieuwe motoport magzine. In deze editie staat een mooi advertentie over de motorport winterbeurt actie. Nu doe ik eigenlijk al het onderhoud aan de motor zelf maar toch was ik gewoon is benieuwd naar wat zon grapje voor kosten met zich meebrengt. Op de...
  25. Arghoslent

    Shark Helm matt black GS500

    Toen ik vanmiddag uit mijn werk naar huis reed klikte ik bij thuiskomst mijn vizier open waarbij ik met mijn handschoen achter het plastic ventielatie klepje beef hangen waardoor dit helaas sneuvelde. Nu wilde ik dit vervangen, en was ik eigenlijk opzoek naar contact gegevens van Shark of...
Terug
Bovenaan Onderaan