Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. It's just me

    Te koop Kawasaki ER5 uit 2003 met 11.500 km op de teller

    Kawasaki ER-5 Kilometerstand: 11.500 km Segment: Sport/tour Bouwjaar: maart 2003 Kleur: zilver metalic Cilinderinhoud: 500 cc Aantal cilinders: 2 25 KW mogelijk Geheel origineel en schadevrij! Onderhoudsboekje aanwezig Momenteel verlaagd, maar makkelijk weer op orginele...
  2. It's just me

    Ademende motorhoes

    Ik zoek nog een ademende motorhoes die tevens waterdicht is omdat mijn motor helaas buiten komt te staan. All weather zeg maar.
  3. It's just me

    Wat is een goede motor voor beginners?

    Ik ben vorig jaar geslaagd voor mijn motorrijbewijs maar moest nog eerst sparen voor een motor. Nu wil ik er eentje kopen. Ik zat zelf te denken aan een ER-5 maar twijfel of die misschien niet te saai is. Niet dat ik na een half jaar spijt heb. Nou ben ik niet zo lang (1.65m). Op een ER-5...
  4. It's just me

    Vermoeden gestolen motor gezien..

    Ik rij vanochtend lekker met mijn koekblikje op de snelweg A58 bij Etten-Leur. Rijdt er een motorrijder voorbij. Tupperware (SM vermoedelijk :? ), geen naked. Donkergroen met soort gele streepjes. Sportief model iig. Sorry ik herken nog geen modellen, ben pas begonnen met :] Maar ikke huh...
  5. It's just me

    ff voorstellen, it's just me

    Hoi, Mezelf ff voorstellen. Ik ben It's just me. Al een tijd op motorforum gekeken en nu mezelf toch maar aangemeld. Ik ben 24 jaar (vrouw) en ik heb nog geen motor en geen rijbewijs maar begin zeer binnenkort met lessen :9~ . Eerst geld hebben, ben namelijk nog voor 2 maanden student en dan...
Terug
Bovenaan Onderaan