Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Silkroad
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Silkroad

    Samsung Omnia I900 en Cardo Rider

    Voor diegene die een hap geld hebben gestoken in een I900 Smartphone in combinatie met een Cardo Rider en erachter zijn gekomen dat je dan alleen kunt bellen en geen bal hoort van de navigatie is er nu een oplossing...
  2. Silkroad

    Nighthawk meeting

    Hoi allemaal. Hoewel de Nighthawk serie van Honda nooit (volledig) in de nederlandse catalogus heeft gestaan zijn er toch de nodige exemplaren naar Nederland gekomen en rijden er ook nog steeds de nodige op de Nederlandse wegen. Het zal wel nooit duidelijk worden hoeveel er nog precies op...
  3. Silkroad

    Levertijd verchromen

    Eind vorig jaar heb ik wat onderdelen naar Brand metaalvereding in Hilversum gebracht om ze te laten verchromen, nu kan ik me voorstellen dat als je grote onderdelen brengt ze ruimte moeten inplannen voor de verwerking ervan. Maar voor een handje vol bouten een achteras en nog wat grut 3 maanden...
  4. Silkroad

    Stukjes afgebroken van motorblok

    Van mijn motorblok zijn wat kleine stukjes aluminium afgebroken tijden een val. Volgens mij moet dat te herstellen zijn met een kunsthars, heeft iemand een adres om aan dat spul te komen. Het blok moet nog opnieuw worden gespoten dus als het goed is zie er straks dan helemaal nix meer van.
Terug
Bovenaan Onderaan