Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Boldi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Boldi

    Handleiding Spyball alarm

    Hoi, Ik heb een spyball alarm op m'n fjr1300 uit 2000, er zit geen handleiding bij, heeft iemand een handleiding voor me?? Er zitten zwarte vierkante handzendertjes met groene knoppen bij. Een van de 2 zenders werkt, de ander niet, ik heb er vanmiddag een nieuwe batterij in laten zetten, maar...
  2. Boldi

    Gezocht: Uitlaten/dempers cx500 bj 79

    Hoi MF-ers, M'n broer heeft een knappe cx500 uit 79, maar z'n dempers zijn verrot. De bochten zijn nog goed. Heeft iemand nog een stel dempers liggen voor een vriendelijke prijs?? Groet, Boldi.
  3. Boldi

    Big-end lager CB750SC Nighthawk aan gort

    Heb ik vorige week een fiets aangeschaft, een 84-er CB750SC Nighthawk, ziet er perfect uit, liep perfect, maar 39000 km op de teller, gaat afgelopen zondag tijdens m'n eerste echte toerrit het blok ratelen/klapperen. Vanmiddag bij 2 motorzaken langs geweest, ze waren 't eens, 't big-end lager...
  4. Boldi

    even voorstellen

    Rij al 23 jaar, alleen de afgelopen 2 jaar niet, heb vorige week toch maar weer een fiets gekocht, deze keer een Nighthawk 750. Was 's aan 't rondkijken en kwam op deze site terecht, is leuk. Woon in Groningen-stad en komt waarschijnlijk wel vaker kijken. Groeten, Boldi.
  5. Boldi

    probeersel

    ja ja
Terug
Bovenaan Onderaan