Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SparkyGSX
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    te koop: CB400F, CB550F uit '77 en '78

    Motoren ooit gekocht om een beetje op te knappen en een keer mee op vakantie te gaan. Dat is nooit gebeurd, en tijd en motivatie om ze toch op te knappen blijkt ernstig te ontbreken, vandaar dat ik ze uiteindelijk toch maar te koop zet. Het frame van de CB400 is opnieuw gecoat, en heeft een...
  2. S

    Frame CB400F

    We hebben hier nog een frame van een gesloopte CB400F. Het kenteken is momenteel geschorst, en de plaat en papieren zijn er uiteraard nog bij. Het frame mag voor weinig opgehaald worden, onder een voorwaarde: de koper moet het bewijs van afmelding van het RDW en foto's van de op te knappen...
  3. S

    Vering en demping testen / meten

    Ik heb een FJ1100 uit '84 met bijna 80.000 km op de teller die de laatste tijd wat instabiel aanvoelt. Vooral met een lekkere snelheid over het klaverblad gaat ie een beetje dansen, voor mijn gevoel aan de achterkant. Ik vermoed dat mijn achterveer/demper de veroorzaker is, aangezien deze...
  4. S

    Frame + achterbrug (en meer) GSX 750-ES

    Ik heb nog een frame en achterbrug van een GSX 750-ES liggen van '88 dacht ik. Is uiteraard met kenteken, staat geregistreerd met vol vermogen. Kan opgehaald worden voor, weet ik veel, een sixpack Leffe of zo. Als ie binnen een week niet weg is, meldt ik em af en gaat ie met het oud ijzer...
  5. S

    noise cancelling headphones op de motor

    Ik zag laatst dat verschillende fabrikanten in-ear koptelefoons maken die actief geluid kunnen onderdrukken. Daarbij viel me ook op dat ze dramatisch in prijs gedaald zijn, vergeleken met de (grote) geluid onderdrukkende koptelefoons van een aantal jaar geleden. Philips heeft een setje...
  6. S

    Onderdelen GSX 750-ES '88

    Vele onderdelen van een '88 Suzuki GSX 750-ES met donkerblauw kuipwerk. Heeft 112000 km gelopen, blok heeft flinke schade aan de kleppen, uitlaatnokkenas e.d. De uitlaatnokkenas heeft flinke groeven, evenals de nokkenasvolgers aan de uitlaatzijde. De inlaatkleppen lekken; het blok loopt niet...
  7. S

    GSX 750-F '89 kuipdelen, tellers, spiegels, koplamp en meer

    Nadat mijn motor een week of 4 geleden gestolen is, kreeg ik van de week bericht van de politie dat ze was gevonden. Ik heb dr opgehaald en ze lijkt redelijk in orde, alleen zijn er wat onderdelen vanaf gehaald. Nu zoek ik dus: - De voorste kuipdelen (links en rechts) - Topkuip (dus de...
  8. S

    GSX 750-ES plotseling geen compressie inlaatkleppen stuk

    Het gaat om een GSX 750-ES van '88 met 112.000 km (klokje rond) die niet meer wil starten. De ene dag liep ie als een zonnetje, de volgende dag deed ie het niet meer. 2 cilinders hebben helemaal geen compressie, de andere 2 nog maar een kwart. De nokkenasketting is niet overgesprongen, dat...
  9. S

    Ook mijn motor gejat GSX 750-F uit 1989 (!)

    Jawel, ik keek vanochtend uit het raam zag de motor van m'n maat staan. Ik keek nog eens, en vroeg me af waarom ik mijn motor voor en niet achter de flat had geparkeerd... Naja, voor de flat staat hij dus ook niet. Ik heb em zondag voor het laatst gezien, en zag vanochtend dus pas dat ie weg...
  10. S

    Gatverdamme ranzige zooi over me heen gekregen

    Stel, je rijdt vanochtend op de A50, waar het flink druk is. Stel, je rijdt daar een tankwagen voorbij. Stel, deze tankwagen zit tot de nok toe gevuld met vloeibare mest. Stel, de chauffeur van deze tankwagen heeft niet de moeite genomen om het mangat aan de bovenkant goed af te sluiten...
  11. S

    Nachtelijke highsider gemaakt

    Laat ik vooropstellen dat ik zelf niets ernstigs heb, het valt allemaal wel mee, beetje stijve spieren, m'n rechter voet, knie, heup, elleboog en schouder, en m'n linker knie voelen allemaal wat pijnlijk maar niet heel erg. nou, hier komt het verhaal dan: Ik reed vannacht (24 juli) om half 3...
  12. S

    Hulp gevraagd: tikken in blok

    Ik ben de trotse eigenaar van een Suzuki GSX 750F uit 1989 (ben maar een arme student). Ze heeft intussen 80.000 km gelopen, en sinds kort voel ik vreemde tikken in de steps. Ik voel de tikken ongeveer 1 keer per seconde, in beide steps, maar ik kan ze niet horen. Ik voel het alleen als de...
Terug
Bovenaan Onderaan