Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DerMies
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DerMies

    JS/TrojanDownloader.IFrame.NKE trojan

    Meer mensen dit verschijnsel: M'n AV scanner (ESET) gaat op dit moment af op het moment dat ik MF wil laden (voor de bijdehandte opmerkingen: dit is via mobiel gepost ..) Threats found: JS/TrojanDownloader.IFrame.NKE trojan found
  2. DerMies

    Avatar

    Avatar wijzigen/uploaden geeft:
  3. DerMies

    Beter laat dan nooit: michelr

    Goeiedag allemaal! Ondanks dat ik al 5+ jaar dit forum volg en af en toe wat post dan nu toch maar een introductie aangezien het in (voor mij) nieuwe topics op prijs gesteld wordt als je je voorstelt. Dus, here goes: Mijn naam is Michel, 40 jaar, werkzaam in de IT en woon in Vleuten...
  4. DerMies

    Texas GP vanaf 2013

    "Dorna Sports, S.L., 3FourTexasMGP, LLC and Full Throttle Productions, LP are pleased to announce the historic signing of a ten-year contract bringing MotoGP to the new Circuit of the Americas™ facility in Austin, Texas, from 2013." Texas lands MotoGP from 2013 | MotoGP™ Tesamen met...
  5. DerMies

    Texas GP vanaf 2013

    Moved (sorry mods)
  6. DerMies

    A12 toplaag tussen Ede en Utrecht

    Hebben er meer mensen opgemerkt dat de toplaag van stukken (kilometers) wegdek tussen Ede en Utrecht niet helemaal ok is? Het is net of er iemand heeft staan harken, niet ongefreesd maar in het asfalt zelf lijkt het. Heb Rijkswaterstaat inmiddels mail gezonden, misschien dat anderen die er...
  7. DerMies

    Guzman kadavar

    Ben ik nou de enige die net Guzman - net voor het wegzappen - hoor verklaren dat ie zich ergert aan motorrijders die tussen de file doorrijden en dat ie de neiging heeft z'n deur open te gooien en hem/haar toe te schreeuwen "vervelend he als je niet verder kan". Ik vond die sukkel al sneu ...
  8. DerMies

    Bromfietsexamen

    Dat maakt het voor beginnende bestuurders (op 2 wielen) een stuk aantrekkelijker om gelijk met een (25kw) motor te beginnen m.i. Immers, als je dan toch geld moet betalen dan maar meteen een echt rijbewijs nietwaar .. :]
  9. DerMies

    Mededeling Yamaha blauw @ A12 thv Gouwe +/- 16:30

    Mededeling aan de berijder van een blauwe Yamaha R6 (?) op de A12 vanuit Den Haag richting Utrecht ter hoogte van het Gouwe-aquaduct op 21/11 omstreeks 16:30: Je achterlicht is kapot. Erg lastig te zien bij het vallen van de avond, zeker tijdens (het tussendoor rijden van de) file. Geen...
  10. DerMies

    Motorrijder verongelukt door ongeval A12

    ZOETERMEER - Door een ongeval op de A12 ter hoogte van Zoetermeer is donderdagochtend een motorrijder om het leven gekomen. Dat heeft het Korps landelijke politiediensten gemeld. Om 08.50 uur kwam de motorrijder in botsing met een bestelbusje. Hij was op slag dood. De toedracht van het...
  11. DerMies

    INFO: Motorbox Overvecht, UT

    Garageruimte is schaars in de grote(re) steden, dus voor de geïnteresseerden: M'n oude motorbox opgezegd en deze komt per 1 september vrij. Het gaat om een box op de Faustdreef (OV) in Utrecht. Er passen 2 motoren in. De box is wordt verhuurd door Elf Provinciën (link) te Maarssenbroek...
  12. DerMies

    Honda CB750 KZ 84

    Te koop Honda CB 750 KZ uit 1984, kleur rood, (bijna) belastingvrij. Relaxte tourfiets deze voorloper van de Gold Wing, ideaal voor o.a. woon-werk verkeer. Staat: Motor loopt en rijdt. Km stand is onbekend (staat op 01466 maar is maar 5 cijferige teller). Is wat onderhoud nodig, en misschien...
  13. DerMies

    Rijbewijs inleveren na 1 dag

    OK, welke MF'er was dit? :N
  14. DerMies

    Aard en Ad

    Wat een harenrijzend artikel in het AD gisteren (link); gaat wel over automobilisten, maar toch .. De beslommeringen van Aart en Ad op de nationele wegen, maar als ik hun uitspraken zo zie geeft dat weinig vertrouwen in de objectieve benadering door en motivatie van deze twee figuren. Een kleine...
  15. DerMies

    Diverse biker babes

    Door wat kennissen werd ik vandaag hierop geattendeerd :9~ Rest hier (NSFW!)
  16. DerMies

    Keypad/Stuurpad

    Weet iemand hoe in de handel zo'n pad genoemd wordt voor op je stuur .. steerpad of keypad is 't niet ..
  17. DerMies

    Van de weg geblazen

    Lekker dan :N
Terug
Bovenaan Onderaan