Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rosso
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Setje Pirelli Diablo Rosso II

    te koop 1500km mee gereden, setje Pirelli Diablo Corsa Rosso II dot code week 36-2014 prijs 150 verzenden en posten kan beide > PM indien interesse!
  2. R

    2x remschakelsetje voor de BMW

    Te koop: 2 rearsetjes voor de BMW S1000RR Gilles S1000RR|S1000R FXR Rearset Kit past op modeljaar 2010 / 2013 Prijs 325EU Targaflex Rearset past op modeljaar 2010 / 2013 Prijs 325EU
  3. R

    Spullen kawa zx10R 2011 >

    Na verkoop van de Kawasaki ZX10R heb ik nog een paar spullen te koop; Stuur maar een PM indien interesse! - Powercommander V met autotune module wordt alleen als set verkocht €350 •Autotune plugs directly into the Power Commander V with a single cable. •Includes PC5 and Single Channel...
  4. R

    BMW S1000RR 2013

    Te koop BMW 1000RR circuitmotor Bouwjaar 2013 Met race abs en traction Control en quickshifter Ca 8300 km gelopen waarvan 1000 op het circuit Dit jaar opgebouwd en in perfecte staat. Blok is net nagelopen en verse olie. 200 pk op t wiel met db killer. Voorzien van meest recente...
  5. R

    Pirelli Diablo Corsa Rosso 2 120/190

    Te Koop 2 setjes Pirelli Diablo Corsa Rosso II, Dotcode 2014 indien interesse stuur maar een PM.
  6. R

    R1 2007 parts

    Te koop nieuw setje performance friction remblokken voor de R1 setprijs nieuw 140, nu voor 100 eu inc verzend Voorspatbord wit (geen foto) 50 euro 4 racedagen gebruikte koppelingsplaten 50 euro indien interesse stuur maar een PM
  7. R

    Te Koop: Sport grid time - Assen maandag 20 april

    Ivb met werk kan ik maandag 20 april niet rijden bij crt sportgridtime - indien interesse stuur me maar een pm Het is een pirelli dag dus je zal op pirelli moeten rijden en je krijgt een goodiebag en T-shirt
  8. R

    Pirelli Diablo Corsa Rosso II - set

    Te koop zoals de titel zegt. ca 5000 km mee gereden niet op circuit en voldoende profiel om nog lekker mee te kunnen rijden Recente dot code 190,breed achter Setprijs 150 eu Inc verzend Pm indien interesse
  9. R

    Gesloten aanhanger nieuw staat!

    Te koop 1 jaar oude- - en in nieuwstaat verkerende- aanhanger. gesloten aanhanger met 2 achterdeuren 250x130x150 voorzien van, nieuwe heavy duty banden, 2x handvat aan de voorzijde ,neuswiel, dissel slot,reservewiel, eigendomsbewijs, uitschuif pootjes voor- en achter en een verstevigd...
  10. R

    Te koop: kawasaki ZX10-R Circuitmotor

    Te koop
  11. R

    Yamaha R1 2007 Circuitmotor

    Omschrijving Te Koop: Yamaha R1 2008 Circuitmotor. De motor is opgebouwd en onderhouden door Mobu Motoren Enkhuizen. Bonnetjes zijn aanwezig. De motor is in 2009 in het ONK bereden door het team van RT motorsport Alle bonnetjes beschikbaar van het afgelopen jaar. Motor is voorzien van...
  12. R

    Te koop setje PVM Y spaak velgen R1 04>2014

    Te koop een set PVM velgen voor een Yamaha R1. 17 inch, met vaste wielbussen, inc tandwielhouder, wave disk achter en standaard remschijven voor. Prijs met standaard remschijven is 900euro, met de zwevende Brembo schijven 1200 euro Passen op iedere Yamaha R1 vanaf model 2004 tot heden...
  13. R

    Te koop: velgen/wielensteun

    60 euro
  14. R

    Te koop setje velgen Yamaha R1 vanaf 2004

    Te koop een setje velgen voor een Yamaha R1 vanaf 2004, past op alle model jaren daarna. Deze komen van een RN22 (model 2009) Velgen zijn voorzien van nieuwe lagers. De achterremschijf past op ieder modeljaar vanaf 2004 en die zit dan ook op het achterwiel, de remschijven die ik erop heb...
  15. R

    Chickenhawk bandenwarmers

    Te koop: Een setje in nieuwstaat verkerende Chickenhawk bandenwarmers. het gaat om dit artikel http://www.tyrewarmershop.eu/producten/chicken-hawk-racing-bandenwarmers/gentex-pyron-bandenwarmers/gentex-standard-sbk De warmers zijn nauwelijks gebruikt, Retailprijs €441,- nu voor €350 te...
  16. R

    Constands centralstand

    Motorcycle Center Stand ConStands Met deze central standaard kan je de motorfiets snel en moeiteloos met beide wielen van de grond optillen. Stabiele dubbele wielen (inbegrepen) voor eenvoudig en nauwkeurig manoeuvreren in krappe ruimten - ideaal voor het parkeren en manoeuvreren...
  17. R

    Racefoxx bandenwarmers

    Te koop een bijna nieuw setje Racefoxx bandenwarmers, 3x gebruikt. inclusief opbergtas. Prijs 200eu inc verzend. Type Racefoxx PRO II 70/90° SUPERBIKE stuur PM indien interesse
  18. R

    Te koop ABM transponder

    Te koop. AMB transponder incl. Oplader en transponderhouder De transponder knippert 6 keer dus goed voor 6 dagen gebruik na volledig opladen. inc my laps account Prijs € 250,00 incl verzendkosten
  19. R

    Assen - Focused Events 17+18 juni

    Ter overname ivb met zakelijke afspraken. 2 circuitdagen op Assen 17 en 18 juni groep Snel. 6x25 min per dag. Ze hebben aangegeven dat ze de snelle Ruskenhoek rijden Page Cannot Be Found | Focused Events Indien interesse stuur maar een PM
  20. R

    Ohlins voorvork R1 08 > 13

    Te koop Yamaha R1 (2007-2008) Öhlins R&T front forks Document | Öhlins €1100 foto's volgen dit is de marktplaats advertentie in iedergeval maar ik kan nu even niet op mijn pc de foto's uploaden...
  21. R

    Onderdelen Honda 1000rr SC59

    tekoop Een door HK omgebouwde standard schokbreker. €150 valblokken €30
  22. R

    Suzuki GSXR 750 K5

    Te Koop, circuit gsxr 750K5 met kenteken. De motor staat geschorst maar voor de liefhebber die ook nog eens op straat los wilt gaan is dit een uitgelezen kans. prijs €3450 Motor is volledig in circuitrim. 15000km gelopen Extra's: Hk voorvork ombouw Wp super competitie schokbreker...
  23. R

    Assen crt 18 april ruil

    ik heb me ingeschreven voor vrijdag 18 april in de sport groep, maar wil Sport Grid Time rijden. Plekken zijn er natuurlijk niet meer maar mocht iemand toch de dringende behoefte hebben om te ruilen met een kleine bijdrage desnoods.. let me know!
  24. R

    Gezocht 95kg veer ohlins ttx

    Gezocht een 95kg veer voor een ohlins ttx voor onder mijn R1. Heeft iemand er nog 1 liggen stuur me dan even een pm met prijsje Tnx
  25. R

    Tk borgpennen voor Honda 1000 RR 08 > 12

    Te koop: achteras borgmoer, euro 20 borgbouten voorrem klauw, en remschoenen voor-achter, euro 50 (Moet ik er een foto van maken, ;-) zijn in perfecte staat Pm maar indien interesse
Terug
Bovenaan Onderaan