Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: r4ce_e3nd
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. r4ce_e3nd

    R6 YEC 00:00.0 foutcode?

    Hey, Ik heb een circuitmoto en sinds laatste circuitdag heb ik 00:00.0 pinken in het rechtse dashboard. De moto rijdt prima, maar ik vraag me toch af wat dit zou kunnen zijn. Als ik een sensor uit trek geeft hij een foutcode, dus ik maak met er niet zo heel veel zorgen over. Maar toch wil ik...
  2. r4ce_e3nd

    Gezocht: R6 RJ15 voorvork binnenpoten

    Ik ben op zoek naar rechte en onbeschadigde onderpoten voor een R6 RJ15. Heb je wat in de aanbiedening? Gelieve me te contacteren met info, foto's en vraagprijs.
  3. r4ce_e3nd

    gsxr 600 K4 onderdelen

    - R&G motorberschermkappen: 120euro - donker kuipruit (nieuw in plastic): 75euro - remhendel voor standaard Nissin radiale rempomp: 10euro/st - ontkoppelingshendel voor gsxr 600 1000 SV kawasaki yamaha R1 .... nieuw: 20euro - gashandvat gsxr 600 2004, kan op andere modellen passen, maar ben...
  4. r4ce_e3nd

    GEZOCHT R6 set velgen RJ15

    Zoals de titel zegt. In goede staat, met of zonder regenbanden. :]
  5. r4ce_e3nd

    gsxr600k4 en gsxr750k7

    Mijn twee circuit motoren staan te koop om uit te kijken naar iets recenter. Alle info te vinden op de links: :] https://www.2dehands.be/motoren/motoren/overige-merken/suzuki-gsxr-600-2004-circuit-380499269.html...
  6. r4ce_e3nd

    Motec M400 ecu met kabelboom

    Is er interesse in een Motec M400 ECU met eventueel kabelboom voor een GSXR600K4? Top of the range voor afstellen van injectie e.d. zoals je wel weet. Zit momenteel gemonteerd, maar denk er aan het volledig te verkopen. Laat gerust weten via privé bericht...
  7. r4ce_e3nd

    MOTEC M400 ECU

    Is er interesse in een Motec M400 ECU met eventueel kabelboom voor een GSXR600K4? Top of the range voor afstellen van injectie e.d. Zit momenteel gemonteerd, maar denk er aan het volledig te verkopen. Laat gerust weten via privé bericht. http://www.motec.com/m400/m400overview/
  8. r4ce_e3nd

    gezocht: GSXR 750 K6 voorvork cartridge

    Zoals de titel zegt. Wel een aftermarket exemplaar. groeten
  9. r4ce_e3nd

    uitlaat systeem gsxr 600 750 K4-K5

    Akrapovic, leovince, arrow, yoshimura,... Liefst met dB-killer indien mogelijk.
  10. r4ce_e3nd

    uitlaat systeem gsxr 600 750 K4 K5

    Akrapovic, leovince, arrow, yoshimura,... Liefst met dB-killer.
  11. r4ce_e3nd

    Circuit rijden in de regen

    Bestaan er regenoveralls die de moeite zijn om te kopen? Lijkt mij toch aangenaam om niet al te nat te worden. Zijn er tips om in de regen te rijden met regenbanden? Waar moet men op letten e.d.... :]
  12. r4ce_e3nd

    Spaakvelgen

    Ik heb een vraagje voor jullie streetfighterbouwers. Momenteel heb ik een SV650 met een voorvork van een R1. Maar ik zit al een tijdje met de gedachte om er spaakwielen op te steken. Ik heb al een aantal moto's gezien hier die zo'n wielen hebben. Ik weet dat je daarvoor dan adaptorstukken en...
  13. r4ce_e3nd

    Titanium linkpijp Akrapovic R6

    Past voor een R6 2003 - 2005 Aansluit diameter 52mm Doe een deftig bod. ;)
  14. r4ce_e3nd

    Veel onderdelen SV650S 99-02

    Bijna alle onderdelen van een gele SV650S '99 in uitzondering van het frame (gescheurd) en de tank (reeds verkocht). Ixil high-mount uitlaat in het carbon. Binnenkort volledige voorkant SV650N '99 (vorkpoten, velg, stuur, kroonplaat, t-stuk, spatbord, remklauwen, kabels, ...). Indien...
  15. r4ce_e3nd

    Alternatief voor dashboard

    Hey, ik ben op zoek naar een alternatief voor mijn dashboard van mijn SV650N omdat ik de standaard tellerpartij maar niks vind. Als je ook een leuk voorlicht weet mag je het ook altijd weten te zeggen! Jullie hebben hier wel wat ervaring mee niet? Maar eerst gaat mijn R1 voorvork er in...
  16. r4ce_e3nd

    Kroonplaat + t-stuk R1 99

    Onbeschadigd en rechte kroonplaat + t-stuk en stuurpen + lagers van een YZF R1 '99 Prijs bespreekbaar Groeten
  17. r4ce_e3nd

    Slingeren..

    Op mijn SV650S zit nu een R1 vork van '99, had die er overlaatst op gestoken en nu stuurt hij echt :} :} :} Maar ik heb een probleempje, als ik hard rem heb ik het gevoel dat de achterkant begint te slingeren. :? Dat vind ik toch niet zo normaal. Zeker als ik volgende week op circuit ga...
  18. r4ce_e3nd

    Onderdelen SV650 99 (vork e.d.)

    Update: - vork en kroonplaten van een N - voorwiel + remschijven N/S - spatbord (geel en zwart) N/S - kuipdelen S (geel) - subframe voor S - subframe achter N/S - kabelboom S - frame + papieren S (gescheurd ter hoogte van balhoofd) - remklauwen + originele remleidingen N/S - radiator...
  19. r4ce_e3nd

    EBC Pro-Lite remschijven + Goodridge GH remblokken

    Ik verkoop deze EBC Pro-Lite remschijven (SV650S/N '99-'02, passen ook op andere modellen zie onderaan) omdat ik een ombouw doe naar een upsd voorvork. Ze hebben er max 500 straat km's op zitten en zijn dus zo goed als nieuw. In combinatie met de Goodridge GH remblokken geeft dit een zeer goede...
  20. r4ce_e3nd

    R1 spatbord 98-01

    ik ben op zoek naar een bovenvernoemde voor een projectje. als je dit te koop liggen hebt, gelieve iets te laten weten. het liefst had ik het in het zwart gehad, maar ander kleur mag ook. groeten
  21. r4ce_e3nd

    kroonplaat + t-stuk gsxr 750 SRAD

    ik ben op zoek naar bovenvernoemde voor een projectje. stuur gerust een mail of laat hier iest achter indien je dit te koop hebt. groeten
  22. r4ce_e3nd

    Uitlaat kopen zonder E-keur?

    aangezien ik een andere uitlaat moet kopen (tegen de grond geschuurd op Croix) vroeg ik mij af of het veel kwaad kan of ik een koop zonder E-keuring. want ik kan een Akrapovic (volledige lijn) kopen voor een prijsje (wel paar krasjes op). voor wat dient die keuring? is dat voor als ik in...
  23. r4ce_e3nd

    gezogd: voetremhendel SV650

    als er iemand zo een liggen heeft (oud model), gelieve mij te contacteren AUB *O* aeltermanwouter(at)gmail.com
  24. r4ce_e3nd

    rijker afstellen van carbu's

    hoe doe je dat? is dat moeilijk? wat moet je precies doen? want ik heb daar nougatbollen verstand van... momenteel zit er een dyno-jet in dus die zou nog kunnen aangepast worden. de laatste keer ik mijn SV op de testbank heb gezet stond die veel te arm en vooral bij stationair... mijn...
  25. r4ce_e3nd

    ingaande nokkenassen SV 650S 2003-..

    zoals de titel zegt: ingaande nokkenassen SV 650S 2003-... (nieuw model) groeten, r4ce_e3nd
Terug
Bovenaan Onderaan