Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Diamon
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Yamaha XJ6: Geen grootlicht meer...

    Ik heb een Yamaha XJ6 Diversion ABS uit 2010. Als ik de schakelaar op groot licht zet, gaat dit licht niet aan. Wanneer de schakelaar uit staat (dus gewone verlichting), dan werkt de schakelaar voor de passeer verlichting wel en gaat het groot licht (mee?) branden. Het maffe is, wanneer ik...
  2. D

    Leo de Haas moet weg bij Blik op de weg

    Ik las net op internet dat Leo de Haas (het boegbeeld van BODW) het veld moet ruimen voor Frits Sissing. Weet niet of Frits zijn motorrijbewijs heeft, maar hopelijk wordt het niet een programma als Wegmisbruikers. Hoe denken jullie er over ? Bron
  3. D

    Stuur risers XJ600S gezocht

    Is er nog iemand die een setje stuur risers heeft liggen, voor een XJ600S uit 97 ?. Mocht iemand iets hebben, hou me aanbevolen :)
  4. D

    Front richting aanwijzer Yamaha XJ600S Diversion

    Ik ben opzoek naar een complete front (links) richting aanwijzer voor een XJ600S uit 1997 (weet niet of er tussen jaartallen verschillen zitten). Als iemand nog iets heeft liggen hoor ik dat graag :)
  5. D

    Shoei Syncrotec 2 probleem

    Zal hieronder even uitleggen wat voor vervelend probleem ik heb met deze helm. Tijdens het rijden komt er een vervelende airflow in mijn ogen. Ik heb verschillende dingen al geprobeerd, maar het maakte niet veel verschil. Draag een Revit Wind Barrier en een soort van bivakmuts (mond, neus...
  6. D

    Gevraagd: Topkoffer + beugel Diversion XJ600S

    Ik ben opzoek naar een bevestigingsbeugel die bedoeld is voor een Diversion. Eventueel incl. koffer.
  7. D

    Diamon heeft zich onderuit geremd

    Jah hoor, vanmiddag om 17:05 was het zover, ik heb een schuiver gemaakt -O- Was klaar met werken, en ging lekker naar huis toe op de :] , helaas was het snel gedaan met de pret. Ik reed op de dijk tussen Deventer en Olst toen het gebeurde. Voormij reed een auto en er kwam een tegenligger...
  8. D

    Hoe knel plekken helm weg werken :S

    Ik heb een Shoei SYNCROTEC II systeemhelm: klik sinds 2 weken ofzo. De helm zit perfect, maar past niet overal even goed. Na iets van 40 minuten :] , begint er een pijnlijk drukpunt te ontstaan. Wat is de beste methode om dit druk punt weg te werken. Kreeg als advies om het met een stukje...
  9. D

    Verjo A-theorie boeken

    Gezien ik me A-tje nu heb, zet ik de theorie boeken te koop. Boek 1: "Wegwijzer in het verkeer" Editie 14 Boek 2: "Examentraining, de oefenvragen" Editie 7 Zijn af te in Zwolle, of via de post.
  10. D

    Misschien aanschaf Diversion xj600s, wat vraagjes

    Ben vandaag bij wat motorzaken langs geweest, en heb een leuk Diversion xj600s gezien. De motorzaak kent de geschiedenis van deze motor niet, omdat het een inruil motor was. De Yamaha is van 02-97 en heeft rond de 23000Km op de teller staan. De motor is oorspronkelijk import geweest uit...
  11. D

    Aanschaf FZR1000 uit 1989, waar opletten ?

    Ik zit er aan te denken om een FZR1000 uit 1989 te kopen, het gaat om deze motor TeKoop FZR1000 1989. De motor heeft zo'n 17600mijl gelopen, dit is zo'n 28320Km. Het is een geimporteerde motor uit amerika, maar klopt het dat er nederlandse onderdelen op passen :? Waar moet je/ik opletten bij...
Terug
Bovenaan Onderaan