Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dickman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Honda helix madmax bike?

    Uploaded with ImageShack.us
  2. D

    Honda helix-club gaat elftedentocht rijden?

    Het lijkt me leuk om met een aantal honda helixen de friesche elf-steden tocht te rijden, op 2e pinksterdag 24mei. wie lijkt dit ook leuk? dan even mailen naar laboheme@hetnet.nl vrgr dick ps niet te lang wachten want deelname is beperkt.
  3. D

    honda helix project friesland

    zijn er in friesland nog meer helix rijders?
  4. D

    gezocht ventilator 25cm

    ik ben bezig met een project daarvoor heb ik een koelventilator nodig die max 25 cm hoog is, en dan ook nog twee graag, omdat de radiateur 50 x 25 is twee naast elkaar dus. dick
  5. D

    ik zoek een honda helix

    ik wil eigenlijk van een helix een big ruckus maken, wie weet er nog één te staan. hoefd dus niet nieuw te zijn dick
  6. D

    honda helix start slecht

    mijn helix start slecht, vooral als hij een beetje warm is. wie heeft hier ook ervaring mee of weet wat ik moet doen om dit te verhelpen. zelf ben ik al een bezig geweest met de automatische choke, maar ik snap niet hoe die werkt. dick
  7. D

    je bent 1.93 m lang welke scooter???

    op dit moment rij ik met veel plezier een helix, maar mijn lengte blijft een probleem. wie is er lang? en op welke scooter rij je dan??? wie heeft er zelf ervaring mee? nu rij ik een half uurtje en krijg ik last van rug en elebogen ik hoor het
  8. D

    heeft er al iemand een big ruckus??

    ik ben opzoek naar contacten die bezig zijn of zijn geweest met het bestellen van een honda big ruckus, of misschien wel ingevoerd, wie weet meer
  9. D

    honda helix techniek vraagje deel twee

    en waar is dit voor?
  10. D

    honda helix techniek vraagje

    wie weet wat dit is er waar kan ik deze nog krijgen???? had eraf moeten blijven maar helaas ik heb hem vernield dick
  11. D

    Waar zijn de Helix Rijders????

    Met veel plezier rij ik een honda helix, maar zijn er in nederland nog meer helix fans??? zelf woon ik in Leeuwarden, is er een club??? waar ook helix rijders zijn?? Wie weet hoeveel helixen er in nederland rond rijden??? kom er nooit één tegen!!!! ben benieuwd
  12. D

    wie kent de techniek van een helix scooter

    bij 90 km gaat de motor heftig trillen, ik wil graag weten hoe je de koppeling van de vario uitelkaar haalt. dick
  13. D

    onderdelen helix

    wie weet waar ik gemakkelijk onderdelen kan bestellen voor een 1990 helix?
  14. D

    werkplaatshandboek voor een bmw r1100r

    wie heeft een bestand of een heel boek voor mij??? dick :?
  15. D

    neutraal lampje blijft branden (bmw r1100r)

    Wie heeft er wel eens last gehad dat het neutraal lampje bleef branden??? en heeft er nog iemand een bestand met het werkplaats handboek?? heb deze motor pas dick
  16. D

    knipperlicht blijft branden

    Heb een probleem met het linker knipperlicht deze blijft continue branden rechts is wel oke ik heb maar een knipperautomaat wat kan dit zijn??? '( '( '( wat ik wel vreemd vond als ik de twee draden die als massa fungeeren los pakt blijft de lamp gewoon branden (yamaha xj seca 750)
Terug
Bovenaan Onderaan