Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Baas C
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Baas C

    Kaartje motorbeurs

    Ik heb 1 toegangskaart voor de motorbeurs over omdat er iemand niet meegaat Hij kost 11 eurie
  2. Baas C

    Pro oiler probleem

    Ik heb sinds 6 weken een pro oiler op mijn motor zitten , nou is het volgende het geval dat mijn achterband na een 200 km onder de olie zit. Hij staat nu afgesteld in tabel 20 op stand 1 en ik heb nog steeds olie op mijn achterband Heeft er iemand een oplossing voor mij
  3. Baas C

    GSX-r 750 blauw/wit 1999

    Mooie, altijd goed onderhouden GSX-r 750 Accesoires: Akrapovic demper, blauw ruitje undertail in kleur meegespoten met LED verlichting, klein knippers, gepolijste velgranden Motor is achter iets verhoogd dmv tailrisers orginele aanwezig Extra's getint en blank ruitje, orginele demper en...
  4. Baas C

    Motormeetingen Utrecht deel 16 *O*

    Welkom in deel 16 alweer *O* Nog even een overzicht van voorgaande edities ;) Utrecht Me(a)etingen 2004!! Motormeetingen Utrecht 2005! Motormeetingen Utrecht, Deel 2 (eindelijk :P ) Motormeetingen Utrecht, deel 3 Motormeetingen Utrecht, deel 4 Motormeetingen Utrecht...
  5. Baas C

    Ruitje GSX-r 750 1999

    Ik heb te koop een ruitje voor een Suzuki GSX-r 750 uit 1999 (zal ook op andere bouwjaren passen en op een 600) Het is een double bubble getind ruitje van MRA Ik wil hem eventueel ruilen voor een transparante. Vraagprijs €35,- excl verzendkosten
  6. Baas C

    Spanningsregelaar uitgefikt

    Gisteren is bij mij mijn spanningsregelaar uitgefikt wat kan hier de oorzaak van zijn. Motor starte normaal na bijna een week stil te hebben gestaan. Het gaat om een GSX-r 750 uit 1999.
  7. Baas C

    Nieuw hier Baas C

    Hallo allemaal ik ben Baas C en kom uit Gouda. Ik heb na 7 jaar weer besloten om weer motor te gaan rijden. Heb sinds 1 week een GSX-r 750 uit `99. :]
Terug
Bovenaan Onderaan