Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: icedevil
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. I

    Yamaha YZF750R - Streetfighter

    te koop: Yamaha YZF750R verbouwd tot streetfighter. Die in binnen- en buitenland op diverse shows en in diverse bladen heeft gestaan. Eigenhandig opgebouwd, nadien ca. 6000km probleemloos mee gereden in 2 jaar tijd. Wegens te weinig tijd en teveel andere hobbies moet m'n motortje helaas...
  2. I

    GSXR750 bouwjaar 1989

    Ik heb een erg nette GSXR750 van het bouwjaar 1989 te koop. De motor heb ik eind Mei gekocht bij Motorstore Barendrecht inclusief afleverbeurt. In tussentijd ben ik er mee op vakantie geweest en heb er ca. 3500km mee gereden. Nu mijn vakantie voorbij is mag de motor weer weg, aangezien ik...
  3. I

    GSXR750 1987 streetfighter

    wegens het voltooien van mijn YZF750R fighter projekt heb ik mijn Suzuki GSXR750 'over'. die mag dus de verkoop in. zoals ie op de foto's staat heb ik hem vorig jaar oktober gekocht. het is een GSXR750 uit 1987 met een blok uit 1989. er staat bijna 70.000 KM op de teller nu. afgelopen...
  4. I

    Fehling dragbar diameter 1 inch (25,4mm)

    ik heb nog te koop een dragbar van het merk Fehling. diameter is 1 inch (25,4mm) en de breedte is 82cm... vaste prijs 40,- euro plus evt. verzendkosten.
  5. I

    subframe SV650 / SV1000 2003 t.e.a.b

    subframe SV650 en/of SV1000 uit 2003. heb ik gebruikt om na te maken van staal, zodat het aan mijn GS500E frame gelast kon worden. mag weg voor een leuk bod... foto 1
  6. I

    GS500E motorblok t.e.a.b

    GS500E motorblok. rijdend weggezet, maar met een tik/ratel in het blok. hoogst waarschijnlijk het big-end lager... misschien brijkbaar voor andere onderdelen die nog wel goed zijn... voor een leuk bod af te halen...
  7. I

    bar-end knippers supermooi

    knippers zijn van Oberon Performance, supermooi met LED lichtjes in een gefreesde alu behuizing. ik heb ze voor €100,- plus wat verzendkosten uit Engeland laten komen... aangezien de knippers nog nieuw en ongebruikt zijn is dat dan dus ook de vraagprijs...
  8. I

    GS500E special

    tja, het bekende verhaal... plannen om te gaan trouwen, huisje op het oog... nu twee motoren, dus 1 moet het veld ruimen om financiele mogelijkheden te creeren... spec list: frame: GS500E 1993 motor: GS500E 2000 (ca. 21.000 Km) tank: GS500E voorvork: GSX750R 1992...
  9. I

    BT010 voorband 120/70ZR17

    heb nog een voorbandje liggen. zit nog goed profiel op. mag weg voor 50,- wat de gek ervoor geeft...
  10. I

    BSM Future uitlaatdemper

    komt van m'n GS vraagprijs 50,-
  11. I

    achterwiel GS500 supermoto/supermotard?

    achterwiel van een GS500E met gepolijste randen... misschien wat voor onze supermoto/supermotard bouwers? mag je voor een paar tientjes hebben... eventueel als dat handig is heb ik ook nog een swingarm erbij van de GS... mag ook voor weinig weg...
  12. I

    subframe SV650 2003

    ik heb een subframe van een Suzuki SV650 uit 2003 te koop. verkeerd in zo goed als nieuwe staat. komt van een schademotor met slechts 6000KM op de teller waarvan de voorkant in elkaar gereden was. ik heb het subframe alleen gebruikt als voorbeeld bij het aanpassen van mijn eigen frame...
  13. I

    velg (voorwiel) van een GS500E

    ik verkoop een velg (voorwiel) van een GS500E. is gepolijst en het hart is goudkleurig gespoten. band staat in een ander topic... is overbodig geworden omdat ik een USD-vork ga inbouwen. prijs: 70 Euro m.v.g. Remco
  14. I

    remklauw van een GS500E

    ik verkoop een remklauw van een GS500E. is compleet gereviseerd en daarna is er 500km mee gereden. is overbodig geworden omdat ik een USD-vork ga inbouwen. prijs: 40 Euro m.v.g. Remco
  15. I

    voorvork van een GS500E

    ik verkoop een voorvork van een GS500E. is gepolijst. compleet met kroonplaten. bovenste kroonplaat is aangepast voor een SBK-stuur. (risers zijn niet te koop). is overbodig geworden omdat ik een USD-vork ga inbouwen. prijs: 90 Euro m.v.g. Remco
  16. I

    motomaster flame disc voor GS500

    ik verkoop een 'motomaster flame disc' voor een GS500E. is 500 km gebruikt. is overbodig geworden omdat ik een USD-vork ga inbouwen. prijs: 120 Euro m.v.g. Remco
  17. I

    andere rempomp nodig bij andere vork?

    heb een andere vork gescoord op ebay. een USD van een GSXR750W uit '92, die gaat in m'n GS500 komen... nu ga ik dus ook van 1x 2-zuiger remklauw naar 2x 4-zuiger remklauwen. nu ben ik eigenlijk een beetje bang dat de originele rempomp van de GS te weinig capaciteit heeft voor de nieuwe...
  18. I

    USD voorpartij Suzuki

    ik ben op zoek naar een voorpartij van een TLR of GSX-R (of andere Suzuki, 600 of 1000cc, maakt niet uit) dus: USD voorvork beide kroonplaten spatboord remklauwen en voorwiel is voor inbouw in een GS500. dus vandaar dat ik liefst spullen van Suzuki pak. dan zijn voor- en achterwiel...
  19. I

    suzuki 5/6 ??!??

    hallo, ik heb al weleens wat gepost hier, en misschien dat de regelmatige lezer inmiddels mijn verbouwde GS kent. alleen is het nu over met de pret. het motorblok is naar de gloria. big-end lager naar de kloten. een enorme pokke herrie uit het blok. einde verhaal. het makkelijkst zou nu zijn...
  20. I

    ombouw mechanische KM-teller naar elektronische

    ik hen nu een kilometerteller die met een kabel vanaf de naaf van het voorwiel naar de teller loopt, en met een naald zorgt voor de weergave van de snelheid. nu wil ik een elektronische km-teller monteren. en dan niet alleen een elektronisch display. maar ook de aansturing is elektronisch. de...
  21. I

    universeel stuurkuipje (streetfighter?)

    nieuw stuurkuipje. mag weg omdat ik een andere heb. is nooit gebruikt. prijs 50 Euro
  22. I

    hugger/dirtcatcher suzuki bandit

    gloednieuwe hugger voor suzuki bandit. spuiten en monteren en rijden maar. voor 60 Euro Bijlage: IMGP0203 (Small).JPG
  23. I

    velg achterwiel gs500e gepolijste randen

    zoals de topic titel al zegt. is in goede staat. prijs: 50 Euro eventueel met een nog goede(75%) metzeler achterband (130/70/17) voor 100 Euro.
  24. I

    schokdemper en veer gs500e

    schokdemper en veer met schommelarm en dogbones van een gs500e uit 1992. alles in goede staat prijs 50 Euro
  25. I

    subframe sv650 2003

    ik heb te koop een z.g.a.n. aluminium subframe van een suzuki sv650 uit 2003. ik heb dit alleen gebruikt om de maten te nemen vaoor mijn eigengemaakte subframe.
Terug
Bovenaan Onderaan