Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GiePilaar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. GiePilaar

    ZGAN Brembo RCS17

    Beste, Bij deze verkoop ik mijn Brembo RCS 17mm rempomp. Deze is verstelbaar in slag (18-20mm slag). Ik heb deze dit weekend gemonteerd. Ze werkt perfect, maar geeft niet het gevoel dat ik wil dus ga overdtappen op 19mm pomp. Op 4-zuiger remklauwen met 30mm pistons (yamaha R6 bijv) zou deze...
  2. GiePilaar

    Wielset CBR600RR PC37

    Hoi, Een maatje van mij verkoopt zijn setje wielen voor een CBR600RR PC37. Hij heeft ze zelf amper gebruikt, en vroeg aan mij of ik ze kon verkopen. In de voorvelg zit een lichte slag heb ik opgemerkt, maar hijzelf voelde er niets van. De wielen komen met schijven. Het haakse ventiel moet...
  3. GiePilaar

    Gezocht: Push-sensor en kappenset PC40

    Beste, Wegens een ander type schakelsysteem ben in op zoek naar een Dynojet Push (of push-pull) sensor. Ik heb eventueel een Pull sensor te ruil. Ik ben ook op zoek naar een kappenset van een CBR600RR PC40. Er mag gerust wat werk aan zijn 🙂 Als iemand nog wat pretspul op zolder heeft liggen...
  4. GiePilaar

    Flattrack/dirttrack/speedway ... who's in?

    Hoi iedereen, Ik ben enkele jaren geleden begonnen met flattracken. Dit beperkt zich tot 3-4 maar per jaar gaan trainen in Speedway Lelystad (dit is voor mij 3.5u rijden, anders zou ik het al eens meer doen 😁). En als de kalender het toelaat doe ik ook aan Hells Race mee (die daar plaats vind)...
  5. GiePilaar

    Vaste wielbussen Honda CBR600RR PC40

    Beste, Ik verkoop vaste wielbussen, bedoeld voor een CBR600RR PC40 (2008). Maar deze passen waarschijnlijk op nog meerdere modellen. De prijs is: 15€ voor een set vooraan 20€ voor een set achteraan (een 3de bus bij vragen is mogelijk voor de extra set wielen vb) Grtz Bram
  6. GiePilaar

    Racekuip Aprilia RSV Mille 2004

    Beste, Ik heb deze kuip gekocht voor een andere motor, maar ze blijkt van een RSV Mille van 2004 te komen. Past waarschijnlijk op meerdere bouwjaren. Ik heb er 175€ voor betaald. Grtz Bram
  7. GiePilaar

    Racekuip Aprilia RSV Mille 2004

    Beste, Ik heb deze kuip gekocht voor een andere motor, maar ze blijkt van een RSV Mille van 2004 te komen. Past waarschijnlijk op meerdere bouwjaren. Ik heb er 175€ voor betaald. Grtz Bram
  8. GiePilaar

    Gezocht: kuipen en andere onderdelen CBR600RR PC40

    Hoi, Ik heb net een CBR600RR van 2008 gekocht. Nu ben ik op zoek naar onderdelen om er een circuitmotor van te maken. Heeft iemand toevallig nog een setje kappen liggen? Ik ben ook nog op zoek naar stalen remleidingen, en het grilletje dat tussen de koplampen zit. Andere onderdelen mogen ook...
  9. GiePilaar

    Honda CRS500 - Poging tot (zelfbouw) racer :-)

    Beste collega's, Ik ben Bram, kom uit Oost-Vl, Belgie. Ik rijd al enkele jaren supermoto, af en toe MX. Maar er is altijd interesse geweest voor snelheidsmotoren. Sinds dit jaar is men CR500AF monobike eindelijk klaar. Ik heb er nog maar enkele keren kunnen op rijden, en het smaakt naar meer...
  10. GiePilaar

    CB750 four kuip+zit

    Hoi, Ik heb hier nog een kuip met bevestigingsbeugelsliggen en een kont die ik bij men motor heb bijgekregen, maar ik ga deze toch niet gebruiken. Als er iemand interesse in heeft mag die een bodje doen, ik hoef er niet veel meer voor te hebben. Er is wel wat opsmukwerk aan. Foto's zeggen...
  11. GiePilaar

    CBR900 '97 in onderdelen

    Hoi, Een vriend van mij heeft een ongeval gehad met zijn CBR900. Hij staat al een ruime tijd in zijn garage, en heeft nu besloten hem niet meer te repareren, en hem in onderdelen te verkopen. In de grote lijn heeft hij nog een frame en subframe met belgische papieren, motorblok, voorvork...
  12. GiePilaar

    Blade straatvechter (nog 1 erbij)

    Hoi, Men naam is Bram, en ik heb een CBR900 van '98 gekocht in niet zo nette staat voor om te bouwen naar een streetfighter. Ik weet dat ik er niet echt orgineel mee ben, maar ik ben een Honda-man, dus dit was voor mij de logische keuze :+ Ik houd me vooral bezig met supermotard en cross...
  13. GiePilaar

    Marcel Van Drunen Supermoto-cursus te Bilstain 8/9/'12

    Hallo, Wegens het onverwacht aflassen van de vorige cursus heeft Marcel een nieuwe datum geregeld om de cursus door te laten gaan. De cursus zou zaterdag 8 september doorgaan om het halve Masters circuit te Bilstain (België) Er moeten zich minimum 14 en max 30 personen inschrijven...
  14. GiePilaar

    MVD SM-curusus Bilstain (Belgie) - 18aug

    Hallo, Ik heb enkele weken geleden een SM-cususus georganiseerd met Marcel Van Drunen op Bilstain. Omdat het toch een vrij groot succes was, heeft Marcel besloten om nog een cursus te organiseren op 18 augustus. Ik had het al op het belgische forum vermeld, er zijn er al enkelen die...
  15. GiePilaar

    slipperkoppeling CRF/SXV + onderdelen CRF/KTM

    Hoi, Ik heb hier wat onderdelen op overschot: Een splinternieuw voorspatbord CRF 450/250 '09-'12: 10€ STM Slipperkoppeling CRF ('02-'08). Past ook op Aprilia SXV's 275€ 15€ Motomaster adaptor voor MM remklauw KTM: 35€ Grtz
  16. GiePilaar

    Beringer remschijf CRF

    Hoi, Ik ben op zoek naar een Beringer remschijf voor een CRF, De kleur maakt niet uit. Bied maar aan als je iets hebt liggen. Grtz Bram
  17. GiePilaar

    Remklauw CB750/ caferacerzit

    Hoi, Ik heb een CB750 van '75 gekocht. Er is enkel links een remklauw gemonteerd, maar ik zou rechts ook graag 1 plaatsen (het wiel heeft al een dubbele remschijf) Iemand die iets liggen heeft? Fototje als illustratie: Als er iemand een caferacerzit liggen heeft in deze aard...
  18. GiePilaar

    ontroesten

    Hoi, Ik heb een garagebrand gehad. Ik heb al vele producten geprobeerd om het roet te verwijderen van men motoren, maar daar bestaat blijkbaar geen deftig middeltje voor. Nu ben ik aan men wielen begonnen, alle staken van men cross en supermotard wielen, remschijven, ... zijn verroest. Nu...
  19. GiePilaar

    CB750 FOUR caferacer

    Hoi, Men naam is Bram, ik woon in Oost vlaanderen (België). Ik heb me tot hier toe met "modernere" motoren bezig gehouden. Maar ik heb altijd een voorliefde gehad voor caferacers. Ik heb me dus onlangs een CB750 gekocht in Nederland van 1975. Het enige wat ik eigenlijk weet is dat het frame...
  20. GiePilaar

    Gezocht: goed kuisproduct

    Yooo, Ik heb in December nen brand gehad in men huurgarage. Men moto's zelf zijn zo goed als ongedeerd (behalve ne KDX en de Fireblade waar het achterste van gesmolten is. Alles moest nog wat in de garage blijven staan voor de verzekering, nu kan ik eindelijk beginnen kuisen, en ik ben...
  21. GiePilaar

    CRF/Fireblade/pitbike gerief

    Ik heb hier nog wa gerief liggen van men oude CRFkes, ik ga is grote kuis houden. Alles komt van een CRF 450 van 2003, maar zal wss op meerdere jaartallen passen. STM slipperkoppeling (de veer is begin dit jaar vernieuwd) Foto volgt, ik moet ze nog uit de moto nemen :oops: 350€...
  22. GiePilaar

    Pro-Circuit triple clamps CRF 450

    Yooo, Ik zet men kroonplaten van men CRF te koop. Het was wa ne miskoop, ze passen maar vanaf model 2004-2008 (2009-... weet ik ni, ma ik betwijfel het) 350€ Grtz
  23. GiePilaar

    Alpinestars bionic harnas

    Yooo, Der ligt hier een Alpinestars bionic harnas van men vriendin. Ze zou het vrouwenharnas daarvan willen kopen, daarom mag dit weg. Het is ampergebruikt (voor supermotard), de maat is Small. Pics: Doe maar een bod. Verzending naar Nederlang is mogelijk, op kosten van de...
Terug
Bovenaan Onderaan