Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Superjoop
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Superjoop

    Foto's circuittraining Assen 23 September

    Weet iemand die vrijdag 23 september ook aanwezig was tijdens de circuittraining op Assen (olv Cees Doorakkers) waar ik de gemaakte foto's op het net kan vinden
  2. Superjoop

    Acerbis Uitlaten

    Heeft iemand ervaring met dit merk dempers. Mensen met ZX7R in het bijzonder
  3. Superjoop

    even voorstellen: Superjoop

    Mijn naam is superjoop, een 31 jarige civiel technisch ontwerper uut Harderwiek Ik rij nu ruim zeven jaar motor, ik ben begonnen op een 91'er zzr 600 en ik rij nu sinds drie weken op een donders mooie 98'er ZX7R (wel even wennen t.o.v. die zzr) Met vriendelijke groet Superjoop
  4. Superjoop

    Klapperend remmen op mijn zx7r

    Hoi ik ben superjoop, ik rijd nu zo'n 7 jaar. Ik ben begonnen op een kawa ZZR 600 en ik heb nu sinds drie weken een zx7r. Wat meteen opviel toen ik een proefrit ging maken, dat bij het remmen de voorkant van de motor behoorlijk begint te "klapperen"(gewoon bij het afremmen in een rechte lijn)...
  5. Superjoop

    Klapperend remmen op mijn zx7r

    Hoi ik ben superjoop, ik rijd nu zo'n 7 jaar. Ik ben begonnen op een kawa ZZR 600 en ik heb nu sinds drie weken een zx7r. Wat meteen opviel toen ik een proefrit ging maken, dat bij het remmen de voorkant van de motor behoorlijk begint te "klapperen"(gewoon bij het afremmen in een rechte lijn)...
Terug
Bovenaan Onderaan