Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SZRider
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Motortrailer gezocht voor 2 weken in juni

    Hallo iedereen, Aankomende zomer ga ik twee weken naar Zuid-Frankrijk en graag wil ik mijn motor (SZR 660) meenemen. Op de motor naar Zuid-Frankrijk met hond, vriendin en bagage achterop gaat helaas niet lukken. Daarom ben ik op zoek naar een motortrailer voor de periode van 15 juni 2007 tot...
  2. S

    Circuitcursus in het buitenland..

    Graag zou ik in 2007 een circuittraining of cursus in het buitenland willen volgen. Ik zat hierbij te denken aan een meerdaagse cursus waarbij je zowel theorie als praktijk les krijgt. Zelf heb ik nog geen enkele circuit- of vrij rijden-ervaring. Het moet dus een cursus zijn waarbij ook de basis...
  3. S

    Uitlaat Yamaha SZR

    Hallo iedereen, Ik heb een vraagje over de standaard Yamaha SZR 660 uitlaat. Aangezien mijn financien het niet toe laten om een mooie sport einddemper aan te schaffen, vroeg ik me af of het mogelijk is om een wat mooier geluid uit de standaard demper te krijgen. Het dikke eencylinder geluid...
  4. S

    en nog een..

    Hallo iedereen! Zoals de topic aangeeft, ben ik nieuw op deze site. Even een kort verhaal ter introductie: Ik ben Sébastien, 26 jaar en sinds een maandje trotse bezitter van een Yamaha SZR 660! *D Een wat? Een sportieve eencilinder! Licht, wendbaar en weer is iets anders! Vragen? Ik hoor het...
Terug
Bovenaan Onderaan