Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SnickL
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SnickL

    Te koop: Yoshi Tri-Oval (zx10r) en TL stuff

    Verschillende TL1000R onderdelen te koop: - Spiegels (origineel, links&rechts) à 15E - TL1000R handleiding - Yoshimura tri-oval - Camerasteun TL1000R - Originele knipperlichten voorkant (links&rechts) à 10E - Buddyseat à 25E Alle prijzen zijn incl. verzendkosten (6,50)! :] Voor...
  2. SnickL

    Er is weer een fiets gestolen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nou mannen... krijg net te horen dat mn neef zn gixxer 750 gestolen is... gewoon uit de garage onder het appartementen complex van zn maat te hoogvliet rdam!!!!!! :( :( :( Dit is de enige foto die ik r van heb maar tis een zwart grijze met blauw accent komt uit 2000 en het kenteken is...
  3. SnickL

    Camsteunen (waar te kopen)

    Ik ben op zoek naar camsteunen. Nu heb ik alleen niet de tijd om 3 weken te wachten als ik het bv bij motorsticker vandaan moet halen omdat ik em volgende week al nodig heb! Iemand enig idee of er nog lokale shops (liefst in de buurt van rdam) zijn waar ik die dingen direct ken meenemen...
  4. SnickL

    Banden gekocht, waar het beste laten monteren??

    Heb een nieuwe set banden maar moet deze laten monteren....nu ben ik ff aan het bellen geweest en dit is nu de balans: safe rdam 30E de velg, motoport rdam 32,50 de velg, profile tyrecenter hoogvliet 40E de velg en kwikfit en euromaster doen het niet :( zijn er nog mensen die goede adressen...
  5. SnickL

    Ervaringen met marc hoegee

    Aangezien ik toch verschillende verhalen hoor over je fiets laten afstellen bij marc hoegee ipv powercommander wil ik de mensen die bij hoegee zijn geweest om hun bevindingen vragen.. Dus voor degenen die hun fiets hebben laten afstellen bij marc hoegee (combinatie sportdempers/BMC...
  6. SnickL

    TL1000R (roze kabel??)

    Gegroet allemaal, Ben nieuw hier op het forum, heb eindelijk mn droomfiets kunnen kopen (TL1000R, foto's volgen binnenkort) maar heb wel gelijk een vraag. Ik heb namelijk ooit eens het volgende stukje op motornet gelezen van een TLR rijder: "Roze kabeltje in de kabelboom doorknippen. Hiermee...
Terug
Bovenaan Onderaan