Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mac d
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mac d

    HELD motor rugzak

    Te koop : Na al een tijd gestopt te zijn met motor rijden vond ik mijn "oude" rugzak nog in de kast terug. Gezien deze dus amper gebruikt is zoekt hij een nieuw baasje :) (Denk dat hij in zijn hele bestaan een keer of 10 is gebruikt, als je het al haalt) Leeftijd zal inclusief het inde kast...
  2. mac d

    Abus Branit Extreme schijfremslot

    Te koop : Deze Abus Granit Extreme schijfremslot. Leeftijd : ergens rond de 15 jaar. (je vraag aan bejaarden niet hoe oud ze zijn) Met de leeftijd is er ook een visuele aftakeling, er is te zien dat deze bejaarde gewerkt heeft voor te weinig loon en hij is tevens zijn opberg hoes kwijt. Dat...
  3. mac d

    TK : 2* AlpineStar GP Plus handschoenen

    Te koop : 2 set's Alpinestar GP Plus handschoenen. Allebei de set's zijn maat 8 (small) De wit/zilver set is het jongst (4 á 5 jaar) en ziet er het best uit. Lees weinig gebruikers sporen. Vraagprijs inclusief verzendkosten € 36,95 Deze zwart/wit uitvoering is het oudst...
  4. mac d

    Arlen Ness pak, Oxtar laarzen en AlpineStar shield TK

    Alles verkocht :)
  5. mac d

    Optimate ziet accu niet ,accu RIP ?

    Ik heb een accu liggen die ik probeer op te laden met een Optimate. Probleem is dat de Optimate niet reageert op de accu ,lees hij gaat niet in test fase en geeft ook geen verkeerde verbinding aan. Om uit te stellen dat de Optimate het probleem is ,of de bekabeling van de Optimate ,heb ik...
  6. mac d

    ZXR-750 1996 te hoog stationaar toerental

    Even een vraag ,het gaat niet over mijn eigen motor maar over de motor van een bekende :) Heb zelf de motor (nog) niet gezien of gehoord ,de klacht komt dus van hem in zijn woorden :Y Het gaat om een Kawasaki ZXR-750 (ZX-7R) uit 1996 (carburateur) Het probleem is een te hoog stationaar...
  7. mac d

    gezocht ,Teller bovenkap voor een VF750S

    Ik van voor mijn slavendrijver baas O-) op zoek naar een teller bovenkap van een tellerunit voor een Honda VF750S V45 Sabre. Onderdeel nummer is 37620-MB0-700 Heeft iemand deze hele toevallig nog ergens liggen in een stoffige doos ,of op zolder ,in de garage etc etc etc :? Reden hiervoor...
  8. mac d

    Originele linker boven en onder kuip van een Ducati 1098S

    Te koop : originele linker boven en onder kuip van een Ducati 1098S Kuipdelen hebben wel krassen van een glijder. beschadigingen zitten NIET door de kuip heen De krassen zijn oppervlakkig en alleen op de lak Set is ideal als bv extra voor een circuitracer. Vraagprijs : €...
  9. mac d

    TK : Arlen Ness DNA 3257

    Hierbij te koop ,mijn "oude" Arlen Ness DNA 3257 leren one-piece Het pak is nou 3 jaar oud ,waarvan ze 2 jaar in een hoes in de kast heeft gehangen. Ze is een keer of 20 gedragen. Het pak is wel beschadigd door een crash : - De linkerondermouw is beschadigd - En op de linkerbroekspijp...
  10. mac d

    La Ducati 848/1098/1198 Superbike argomento parte VII

    Benvenuti nella parte Ducati Superbike 848 ,1098 e 1198 topic VII Designed and build by ... De 848/EVO ,1098/S/R en 1198/S/SP timeline Met dank aan Chiefje voor het maken van de tabel :} De 848 Technische specificaties van de 848 De 1098 Technische...
  11. mac d

    TK :Revít handschoenen ... € 15,-

    Na een keer een gronde schoonmaak :') kwamen deze Revít handschoenen boven water. Ze zijn inmiddels wel rond de 5 jaar oud ,alleen nog steeds in uitstekende staat :Y Geen scheuren extern of intern ,alleen de kleur is op de handpalmen is weg/verschoten Ik weet alleen megod niet meer welk type...
  12. mac d

    La Ducati 848/1098/1198 Superbike argomento parte VI

    Benvenuti nella parte Ducati Superbike 848 ,1098 e 1198 topic VI Designed and build by ... De 848/EVO ,1098/S/R en 1198/S/SP timeline Met dank aan Chiefje voor het maken van de tabel :} De 848 Technische specificaties van de 848 De 1098 Technische...
  13. mac d

    Te koop wegens overstap Rossi naar Ducati : 1098S

    Zoals de titel aangeeft ... Hier bij gaat mijn trouwe 1098S de verkoop in vanwege de overstap van Rossi naar Ducati ;( Bouwjaar juli 2007 Kilometer stand : 20700 km Modificaties : - Zards dempers - MPL openkoppelingsdemper - MPL slave clutch - Rizoma drukplaat - EVR 210...
  14. mac d

    TK : circuitdag CPZ 12 juli Groep 3

    Wegens omstandigheden te koop : Circuitdag te Zandvoort 12 juli Groep 3 (minder snel/gevorderd) De dag word georganisteerd door Motorsport Lifestyle Vraagprijs is wat ik er voor betaald heb : € 160,- Hier zitten de kosten voor de huur van een transponder al bij :Y Bij interesse...
  15. mac d

    Pirelli Corsa III 120 en 190 te koop

    Te koop wegens de overstap naar Diablo SC SP's Een Pirelli Corsa III voor en achter band : Voorband : - maat 120/70 ZR M/C 58W - DOT 0908 Achterband : - maat 190/55 ZR 17 M/C 75W - DOT 1409 Achter en voor band zijn nog goed voor zo'n 3000 á 4000 km...
  16. mac d

    Il tema Ducati 848 / 1098 / 1198 Superbike parte IV

    Benvenuti nella parte Ducati Superbike 848 ,1098 e 1198 topic IV Designed and build by ... De 848 Technische specificaties van de 848 De 1098 Technische specificaties van de 1098 De 1198 Technische specificaties van de 1198 En natuurlijk ... niet...
  17. mac d

    Öhlins achterveer & originele GSX-R k4 voor & achterveer TK

    Te koop wegens de overstap naar een stijvere achterveer : Deze Öhlins 01091-24/80 L117 achterveer De veer heeft 16900 km gelopen en komt oorspronkelijk van een Öhlins DU511 achtershock af Gegevens van de veer : - 160 mm vrije lengte - 57 mm diameter - 80Nm Ook heb ik nog...
  18. mac d

    Het Ducati 848 / 1098 / 1198 Superbike topic Part III

    Welkom in alweer Ducati Superbike 848 ,1098 en 1198 topic part III The brand of bikes that makes you divorce you'r wife and sell you'r kids First of all ,a vely important message : 11 JULI HET 848/1098/1198 BBQ ,MEET EN HANDJE SCHUDDEN EN TOERVLUCHT ROND APELDOORN MEETING...
  19. mac d

    TK : momensleutel ,Dop36 met verloop en voorbok

    Gezien ik deze stukken niet meer kan gebruiken gaan ze in de verkoop :Y Ik heb aan te bieden : Hazet model 5122-1 momentsleutel tot 200 Nm Originele doos zit er nog bij ,momentsleutel maar een paar keer gebruikt dus nog echt in nieuwstaat Vraagprijs : € 90,- Dop 36 met...
  20. mac d

    Het Ducati Superbike 848, 1098 en 1198 topic part II

    Welkom in het Ducati Superbike 848 ,1098 en 1198 topic Designed and build by ... De 848 De 1098 De 1198 ehhh ja ,maak er maar wat van O-) Wat regels voor dit topic : Heb je niks zinnigs over deze motoren te zeggen Of kom je alleen bashen : FUCK OFF en...
  21. mac d

    Te koop : Bags Connection cargobag en dop36

    Te koop wegens de hopelijke overstap naar een twin *D : Nog wat onderdelen die ik heb liggen voor een GSX-R 600/750 uit 2006/2007 Dop 36 dop 36 ,geschikt voor de moeren van je achteras Interne is 3/4 inch ,dus je moet een adapter hebben om hem bv op een gewone ratel te gebruiken...
  22. mac d

    Te koop : beetje aangepaste Suzuki GSX-R 750 K7

    Te koop wegens de hopelijk overstap naar een twin *O* : M’n Suzuki GSX-R 750 K7 Modificaties op de 750 : - Hyperpro CSC stuurdemper - Wilbers voorvering - Wilbers RACE rear shock - PUIG kuipruit - Snelgas - Haakse ventielen - Andere kenteken plaat houder - carbon frame...
  23. mac d

    Banjobout M10*1.25 met ontluchtingsnippel gezocht

    Ik ben op zoek naar een banjobout ,maat M10*1.25 (voor een enkele remleiding) met een ontluchtingsnippel erop Weet iemand hier of dat soort banjobouten ten 1ste wel bestaan en waar ik die kan vinden /krijgen /kopen of jatten Ik heb namelijk een andere rempomp aangeschaft (en die is...
  24. mac d

    Carbonbeschermstukken lijmen op motorblok

    Effe een vraag : ik heb van de week carbon beschermstukken voor mijn motorblok binnen gekregen ,deze moeten dus op het blok komen ,gelijmt Nu schijn ik hiervoor hitte bestendige transparante siliconen lijm voor te moeten gebruiken :Y Okay duidelijk Een lokale motorzaak kwam met...
  25. mac d

    Deukje in velg ,dus ook een slag ?

    Even de vraag verduidelijken : Ik kan een set velgen (voor en achter) voor m'n huidige motor overnemen van iemand Ik wil een 2de set velgen namelijk voor circuitbanden ,anders blijf je overleggen Nu heeft alleen de voorvelg een deukje in de opstande rand Ik heb al gevraagd of er door...
Terug
Bovenaan Onderaan