Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hans zx 10
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. hans zx 10

    Brembo spullen te koop

    ALLE BREMBO KLAUWEN VERKOCHT. Daarbij heb ik een nog nieuwe Brembo gefreesde MotoGP pomp,met versteller eraan en diverse reserve onderdelen. Ook een Lightech koppelingshendel. MotoGP pomp is een hele echte GP pomp en nog helemaal nieuw,kost dik over de €2000. Rempomp vraag ik €1000 met alle...
  2. hans zx 10

    Silly Season 1989

    Wat een prachtige brommers waren dat toch.
  3. hans zx 10

    Te koop Galespeed rempomp

    Ik heb hier een 19x19 gefreesde Galespeed rempomp te koop,splinternieuw in de doos. Gekocht maar toch weer veranderd naar iets anders.Zitten 2 verschillende diameter uitloopjes bij voor aansluiting slang reservoir.Bovenste 3 foto's zijn van de site van Galespeed. Nieuwprijs €575.Doe hem weg...
  4. hans zx 10

    te koop gefreesde radiale rempomp 19x20 spiegler magura

    Wegens aanschaf brembo koppelingspomp en nog aan te schaffen brembo rempomp verkoop ik voor mijn maat deze in nieuwstaat verkerende gefreesde radiale rempomp van spiegler. Tevens een reserve hendel cnc !!! Deze pomp is het zelfde als de pomp van PVM.Nieuwprijs 499 euro. Nu voor 200 euro...
  5. hans zx 10

    Marchesini wielen te koop

    Te koop setje marchesini alu.wielen matzwart voor Kawa ZX10R 2004/5.Zijn nog splinternieuw en maar 2 ritjes gebruikt.Heb ze pas matzwart laten spuiten omdat ik dat mooier vond en niet omdat ze zo gebruikt waren.Heb nu namelijk een setje PVM magnesium wielen aangeschaft. Adapters van remschijven...
  6. hans zx 10

    2 Brembo pompen te koop

    2x gefreesde racepompen te koop.Dit jaar gereviseerd in Italie. Het gaat om een 19x16 en een 19x20.Allebei met klaphendels. Kostten toen nieuw met vaste hendels €700 per stuk. Wil er €300 per stuk voor hebben. Fotootje is als voorbeeld.
  7. hans zx 10

    Te Koop Dymag carbon/magnesium wielen zx10r 04/05

    Deze jongens dus. €1350,00 En 2x talon tandwielen 520 2xRenthal tandwielen 520 gefreesd door Nico Bakker
  8. hans zx 10

    Te koop racekuipset ZX10R 04/05

    Nog 1 set racekuipen te koop met eventueel 2 racekonten voor ZX10R 04/05. Kuipset is €175 en extra losse kont is €50.In 1 koop €200.
  9. hans zx 10

    Te koop racekuipen voor Kawa zx10r 04/05

    Is er nog interesse voor racekuipen voor Kawa zx10r 04/05?
  10. hans zx 10

    Te koop Braking schijven

    Te koop setje Braking schijven van Kawa zx10R.Setje is dus wel echt zwevend. Floaters zijn zwart geannodiseerd en er zitten veerringen achter om ergste rammelen tegen te gaan.Setje zo met deze floaters erin was toen €700.Mogen weg voor €225.
  11. hans zx 10

    Te koop Puma v1000 racelaars

    Eenmaal gedragen Puma v1000 racelaars,zwart met zilver logo. nieuw ik dacht €359,-.Nu voor €150,-
  12. hans zx 10

    RS 250 wegracer

    Te koop:Aprillia RS 250 bj.2001 met poly.racekuipen en WP stuurdemper. Ik doe dit voor een maat van mij dus voor meer informatie graag bellen met 0648170821 of rafaelracing@hotmail.com.
  13. hans zx 10

    Opassen,asfalt smelt

    Ben net terug en zag dat in rotterdam het asfalt op sommige stukken aan het smelten is. Dus wees voorzichtig!!! Net afscheid genomen van collega motorrijder die dodelijk is verongelukt dus vind het wel genoeg zo na het zoveelste ongeval dit jaar.
  14. hans zx 10

    tragisch ongeval

    beste mfers, ik ben nieuw op dit forum maar lees t al wel een tijd en ben ook zelf een motorrijder van een zx10r. Ik heb vanmiddag tragisch nieuws ontvangen over iemand die ook op dit forum zit. bij deze wil ik dit aan jullie laten weten omdat ik weet dat veel jongens hem kennen. Het gaat om...
Terug
Bovenaan Onderaan