Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Baartaap
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Baartaap

    TK: Kawasaki ZX-6 R 09-12 gestripte kabelboom en Dynojet set

    IVM aanschaf van spul dat alles nu via mijn ECU geregeld kan worden bied ik volgende spullen aan voor een Kawasaki ZX-6 R 2009-2012. Perfect voor ombouw naar circuit. Gestripte kabelboom verkocht Dynojet Set voor €300,- Bestaande uit: - Powercommander V - Quickshifter expansion module...
  2. Baartaap

    TK: Honda CBR 1000 RR 2006 SC57

    6 jaar deze fiets in bezit gehad en met plezier bereden. Reden verkoop is dat ik besloten heb het op een 600 te willen proberen mocht ik m kwijtraken. Raak ik m niet kwijt dan rijd ik er gewoon nog een jaartje mee door :) Geschiedenis: Ter info, in mijn bezit iedere 4 dagen of jaar is...
  3. Baartaap

    M5 busje met verdunning/inkeping, Waar te verkrijgen??

    Ik ben één van mijn twee boutjes kwijt waarmee ik mijn topkuip bij de cockpit vastzet/klem. Weet iemand of deze m5 busjes met verdunning/inkeping ergens te koop zijn? of wat überhaupt de benaming voor die krengen is :(
  4. Baartaap

    Te koop: Set 310MM Remschijven OEM Honda

    310MM originele remschijven afkomstig van een SC57 04-05 voorvelg. Slijtage is nihil. Reden verkoop is aankoop van 320mm schijven voor deze velg zodat het niet noodzakelijk is spacers tussen de remklauwen te wisselen. Vraagprijs €175,- te gebruiken op de volgende modellen: HONDA 600 CC...
  5. Baartaap

    Bandenwarmer deels defect tips voor reparatie gevraagd

    Hoi, Ten eerste gaat het om de Chickenhawk pole position banden warmer met de 'High', 'Medium' en 'Low' instelling. Als ik mijn voorste banden warmer op 'High' zet gaat meteen het groene lampje van de thermostaat branden dat die zogezegd op temperatuur is. Na een beetje friemelen bij...
  6. Baartaap

    Ten kate Quickshifter werkt niet meer

    Hallo, probleempje, ik heb mijn sc57 (2004-2007) fireblade een tijdje zonder accu laten staan een nieuwe acu erin gestoken en sindsdien doet me quickshifter helemaal niets meer. Hij lijkt wel onder voltage te staan toen ik de stekker had doorgemeten. Heeft iemand hier misschien ervaring...
  7. Baartaap

    Handmatig Banden omlegapparaat

    Iemand ervaring met dit ding?? Zo ja, delen aub :) Reifenmontiergerät & Auswuchtgerät für Moto-Bike | eBay Of het materiaal beetje sterk en degelijk is enz?? Vind de prijs namelijk relatief goedkoop, de versie van gp503.de is 200 euro duurder en zonder balanceer statief. Ik...
  8. Baartaap

    Gevraagd: Oude versleten 16 inch banden, iemand?

    Heeft er iemand in zijn schuur nog oude versleten 16 inch banden in de weg liggen. We hebben een Burnmotor gekocht voor een paar tientje voor op de TT maar het ding heeft 16 inch velgen |( :') We zoeken gewoon wat reserve oude bandjes om op te roken :P Niet de meest alledaagse vraag...
  9. Baartaap

    Maandag 9 en dinsdag 10 juli Assen met Motorsportschool

    Wie is er nog meer van de partij?? :) Ik ben met vier man (rijders) en misschien nog wat aanhang aanwezig :)
  10. Baartaap

    Raadsel, Trillingen bij insturen + licht bijremmen

    Nasleep, waarschijnlijk nogsteeds van de crash die ik vorig jaar op me geweten heb. O-) :X - Als me circuitmaatje over de baan rijd ondervind hij hevige trillingen op het moment van insturen waarbij hij nog licht de bocht inremt. - Zodra hij de rem loslaat verdwijnen de trillingen. -...
  11. Baartaap

    Compatibiliteit (voor)velgen Suzuki GSX-R 1000 K3-4

    Even een vraag voor een maatje van me. (En meteen een de kans om mijn spuitkunsten te P0sen! :P :+ ) Hij is opzoek naar een voorvelg om zijn regenbandenset compleet te maken. Alleen hebben we wat moeite om een voorvelg te vinden. omdat de gsxr 750/600 k4-5 wel een beetje dezelfde...
  12. Baartaap

    Racen op een CBR1000RR (SC57) 2004-2007

    Sinds vandaag mag ik mijzelf de eigenaar noemen van een '06 SC57 in circuittrim *O* Zijn er nog meer mensen hier op het Forum aanwezig die met een SC57 racen? Zo ja, laat je horen. :) Lijkt me leerzaam ervaringen, tips, weetjes, do's en don'ts uit te wisselen, gezellig en slap ouwehoeren mag...
  13. Baartaap

    Gekniekte RVS uitlaatbocht repareren

    Lang verhaal: zie korte verhaal :P Kort verhaal: Circuitmotor van maatje op een hoop gereden. Weet iemand hier op het forum mischien nog een adres in de buurt (van Leimuiden zegmaar Schiphol, Alphen ad Rijn, Leiden :P ) of een redelijke overkombare afstand waar ik een gekniekte rvs...
  14. Baartaap

    Lucas step, waar te krijgen

    Heren, kan iemand mij vertellen waar ik deze onderstaande voetsteun van Lucas kan bestellen?? Ik heb een poging gedaan dit bij motorport te bestellen maar kreeg dit binnen Ook vertelde ze mij dat de andere nergens meer te krijgen is. Lijkt mij enigszins sterk.. Dus kan iemand mij...
  15. Baartaap

    TK Honda CBR 900 RR SC33 1997 Fireblade

    De drang voor iets nieuws is toch sterker :) Hierbij bied ik mijn SC33 1997 fireblade aan. Zelf 2 jaar met plezier op gereden. Leuke beginnersfiets met mooie vermogensopbouw voor weinig waar ook redelijk hard mee gereden kan worden. Opties - Technoflex achterschokbreker met hoogte...
  16. Baartaap

    TK: 1x 120/70 Dragon SC1 2x 180/55 Dragon SC2 nieuw

    Zoals de titel zegt In totaal 3 nieuwe ongebruikte Dragon SC bandjes. Ben overgestapt naar ander merk/type band. Voorband 120/70 17: 1x Pirelli Dragon Supercorsa SC1 dot 0810 €95,- Achterband 180/55 17: 2x Pirelli Dragon Supercorsa SC2 dot 0110 €120,- Pirelli Dragon Supercorsa SC2 dot...
  17. Baartaap

    Rondetijden MF'ers 2011 (Stuur PB voor tijd! Lees OP!)

    Graag ontvang ik van ieder die zijn tijd wil toevoegen of een verbeterde tijd wilt wijzigen een PB. Zet er aub ook duidelijk bij of het om een nieuwe tijd of een verbetering van tijd gaat en in het juiste FORMAT! Als iedereen dit volledig doet blijft het voor mij ook makkelijk om snel up...
  18. Baartaap

    Uitwisselen remklauwen onderling

    Ik zit met een vraagje en hoop dat mensen me hier kunnen helpen/adviseren. Ik heb een remklauw van me fireblade gesloopt en ben opzoek naar andere. Nu heb ik een setje van een nieuwere type gevonden maar ik durf zelf niet te zeggen of het past. Mijn blade heeft namelijk schijven van 296...
  19. Baartaap

    Krachtstroom stopcontacten Zandvoort

    Hoi jongens, Ik ben een leek in stroom en dergelijke maargoed de vraag. Omdat ik het een beetje vervelend vind om iedere keer bij mensen stroom in de pitbox te lenen met stoppen die dan weer doorslaan etc kwam ik op dit alternatief. Op zandvoort heb je enkele krachtstroom (5-polige)...
  20. Baartaap

    Gevraagd/gezocht Gsx-r 600/750 k1-3 blok

    Sinds deze avond met redelijk spoed gezocht/gevraagd ;( :') Een goed draaiend motorblok van een Suzuki GSX-R 600/750 Bouwjaar 2001-2003 :Y Het is voor een vriend van me, Net richting huis is zijn blok vastgelopen, uiteindelijk wel los gekregen maar een ratel waar je u tegen zegt...
  21. Baartaap

    Racen op een oude CBR Fireblade (SC28, 33 of 44)

    Welkom in het "Racen op een oude CBR Fireblade" topic. Een verzamel topic voor circuitrijders met een oude blade Wissel hier informatie, vragen en antwoorden uit met mede blade rijders Handige links Service Handboek SC33 Onderdelen 929RR Service Handboek 929RR Misc info 929rr 17...
  22. Baartaap

    kappenset zx6r 98

    ik heb hier nog een herstelde kappenset liggen voor circuit aspiraties. nog niet klaar met primeren alleen :+ vraagprijs 350 euro150 Edit: dit is wel exclusief de seatcover en voorspatbord Bij interesse even replyen of een mailtje sturen naar: joeybaartman at hotmail punt com...
  23. Baartaap

    Kawasaki ZX-6 R 1998 (25 kw kenteken) MF prijs € 2750,-

    Te Koop Kawasaki ZX-6 R 1998 De motor is 25 kw op kenteken (Momenteel ontgrensd eventueel mogelijk om de 25kw set terug te plaatsen) Verkeerd in goede staat en heeft ieder jaar de nodige onderhoud gehad en altijd droog in een verwarmde schuur gestaan. Reden verkoop Dit is mijn eerste...
  24. Baartaap

    WK superbike Magny-Cours

    WK Superbike Een vroege WK titel zit er dit seizoen zeer waarschijnlijk niet in tijdens de Franse ronde van het WK want het verschil tussen Noriyuki Haga - die met een overwinning en een tweede plaats in Imola de leiding weer terug heeft gepakt - en Ben Spies is met drie punten zeer klein te...
Terug
Bovenaan Onderaan