Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: D.D
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D.D

    O-ringen ketting laten los.

    Heb net de ketting gesmeerd, en zag tot mijn verbazing dat er twee o-ringen kapot zijn. Kan ik met deze ketting nog even doorrijden of moet er a la minute een nieuwe op? Het is de originele ketting met 14.500 kilometer gereden. De ketting heb ik regelmatig gesmeerd, maar reinigen heb ik niet gedaan.
  2. D.D

    Overnachtingen in Oostenrijk.

    Ben van plan om eind volgende maand naar Oostenrijk te gaan. Ben er meestal doorheen gereden op weg naar andere bestemmingen, nu wordt het eens tijd om om daar twee weken vakantie door te brengen. Bij mijn zoektocht naar hotels en pensions kwam ik deze website tegen...
  3. D.D

    Motorbroek leer MQP maat 48.

    Motorbroek te koop paar maanden oud. Is te koop omdat mijn bovenbenen te lang zijn voor een maat 48, waardoor de knie beschermers pijn gaan doen. Heb nu een maat 49 gekocht. MF prijs, 75 euro.
  4. D.D

    DR 600

    Verkocht.
  5. D.D

    Geen frameplaatje

    Hoi, ik heb een motor waar geen frameplaatje meer op zit, ben ik dan strafbaar? Denk het wel he? Is zo'n ding nog na te bestellen of wat kan ik hier aan doen. :?
  6. D.D

    Vraag/opmerking

    Hallo, ik weet niet of ik hier goed zit maar ik heb een vraag/opmerking. Het valt mij regelmatig op dat bij het lezen van (oude) topics dat de TS op een gegeven moment niks meer van zich laat horen. Dit is vrij frustrerend omdat als je eenmaal in zo'n topic zit je ook wilt weten hoe iets is...
  7. D.D

    TKG: Belastingvrije off road

    Hallo, ben op zoek naar een belastingvrije off road. Belastingvrij om de kosten binnen de perken te houden, omdat ie als tweede motor gaat fungeren. Mijn voorkeur gaat uit naar eentje met een schijfrem en moet technisch nog wel in goede staat zijn. Uiterlijke staat maakt me niet zoveel uit, moet...
  8. D.D

    Maximaal toerental K 75?

    Hallo, vanmiddag eens vol gas gereden op mijn k 75. Volgens het instructieboekje moet de brandstof bij 8900tpm. worden afgesloten, maar ik had al 9500 op de teller staan en dat vond ik wel genoeg. Nu is mijn vraag werkt de toerenteller wel goed of werkt de begrenzer niet? Heeft iemand hier...
  9. D.D

    Stationair toerental K75

    Hallo, wie kan mij vertellen waar ik het stationaire toerental van mijn k75 kan afstellen?? Van mijn wphb word ik ook niet veel wijzer. Hierin staat: De stationaire stelschroef zit in een uitsteeksel op de gaskabelpoelie achter gasklephuis nr. 1. Ik heb hier al naar gezocht maar volgens mij...
  10. D.D

    K 75

    Hallo, ben op zoek naar een BMW K 75, het liefst een S. En dan ook nog een van de latere bouwjaren met die driespaaks wielen. De motor moet schade vrij zijn en krassen en scheuren in het kuipwerk zijn ook niet gewenst. Het liefst dealer onderhouden en in de kleuren rood, zwart of blauw. Ben...
  11. D.D

    Haynes Manual TL1000S TL1000R DL 1000 V-Strom

    Te koop aangeboden Haynes service & repair manual, engelstalig. Inclusief een technisch woordenboek. Is voor de bouwjaren 1997 tot 2004. Een boek is makkelijker in gebruik dan een cd rom, vooral als de computer weer eens bezet is. :Y Prijs 25 euro.
  12. D.D

    TLS 1000 1997 2950 euro

    Te koop TLS 1000 uit 1997. Km.stand 46900.Ketting en banden zijn goed. Voorspatbord is beschadigd.Aan de rechterzijde van de motor zitten een paar lichte krassen. Verder is de motor in prima staat. Vlotgeprijsd voor 2950 euro. Proefrit maken op dit kanon is alleen mogelijk na ondertekening van...
  13. D.D

    Voorspatbord TL1000S (rood)

    Hallo, ik ben op zoek naar een voorspatbord van een TL1000S, liefst in de kleur rood omdat mijn TL ook rood is. Gr. D.D. :W
  14. D.D

    GSX750es voor 1 euro per cc

    Te koop aangeboden mijn Suzuki GSX 750 es. B.j. 89, 66kw,k.m.stand 63720,maar verbruikt nog geen druppel olie. In 2006 o.a. vervangen:spanningsregelaar,accu, en is er een nieuwe 4 in 1 onder geplaatst. Banden zijn ook in uitstekende staat. (Vaste prijs is 750 euro.) Of doe een leuk bod...
  15. D.D

    Test

    Testing 1,2,3
  16. D.D

    Spanningsregelaar defekt

    Hallo lui, mijn spanningsregelaar is afgelopen weekend gesmolten(de stekker)nu heb ik net een nieuwe besteld. Maar nu is mijn vraag gaan die dingen spontaan stuk en moet ik nog ergens op letten voordat ik die nieuwe er op monteer? Gr.D.D. :)
  17. D.D

    Startprobleem

    Hallo, ik heb een probleem met starten, koude start gaat prima maar als het blok op temperatuur is geeft hij niet thuis en moet ik hem aanduwen. Ligt het misschien aan de startmotor? Gr. DD.
  18. D.D

    Voorvorkvering

    Sinds kort rij ik een Gsx 750 es, nu is mijn vraag:,kan de voorvorkdemping versteld worden zodat hij wat stugger dempt of kan dit alleen door dikkere olie erin te gieten. O ja, bouwjaar is 1989. Met vr. gr. Dikkie Dik.
Terug
Bovenaan Onderaan