Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: erwinko
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. erwinko

    Gezocht: dames pak maat 42

    Ik zoek voor een dame die graag eens achterop wilt een pak in damesmaat 42. Lengte +- 1.75m Aangezien we nog moeten ervaren of ze het überhaupt leuk vind zoeken we een niet al te duur pak. Textiel is prima en hoeft er niet gelijk een modeshow mee te lopen. Liefst regio Noord-Holland zodat we...
  2. erwinko

    BMW Enduroguard broek maat 110

    BMW Enduroguard broek, lengtemaat 110. Maat is qua omtrek vergelijkbaar met maat 56. Kwalitatief hoogwaardige broek, echt waterdicht en goede ventilatie mogelijkheid. Broek gekocht maar is voor mijn te lange benen helaas toch net te kort. 1 ritje gebruikt, helaas gelijk getest op waterdichtheid...
  3. erwinko

    Forté: New Generation Motor Flush

    Forté heeft alweer een poosje een vernieuwde, verbeterde versie van de "motor flush". Ik ben voornamelijk bekend in de automotive sector en gebruik regelmatig forté flush in de werkplaats. veelal met positieve resultaten. Het bijzondere van de new generation flush is dat er een service...
  4. erwinko

    Gezocht: Brembo RCS remlicht schakelaar

    Ik ben op zoek naar een remlicht schakelaar (microswitch) die op de brembo rcs 19 rempomp geplaatst kan worden. Iemand deze nog liggen? :) Type wat er gewoon in geklikt wordt.
  5. erwinko

    Speed Triple Flyscreen, bellypan en voorspatbord

    Te koop aangeboden: - Flyscreen zwart, heeft wat steenslag en 1 gelijmd bevestigingspunt. Eventueel met bevestigingsplaat. - Bellypan/blokspoiler Roulette Green, diverse beschadigingen en steenslag. - Voorspatbord Roulette Green, lichte beschadiging aan de rand TEAB Voor alle...
  6. erwinko

    Revit RSR handschoenen maat XZL/4XL Nieuw!

    Te koop aangeboden: Praktisch nieuwe Revit RSR handschoenen in de maat XZL oftewel 4XL. Deze handschoenen heb ik gekocht en enkel het ritje van de motorzaak naar huis aan gehad. Omdat ik ze net iets te ruim om de handpalm vind zitten bied ik ze weer te koop aan. Verder vind ik het kwa...
  7. erwinko

    Revit RSR maat XZL (4XL)

    Te koop aangeboden: Revit RSR handschoenen in de maat XZL, beter bekend als maat 4XL. De handschoenen zijn van soepel leder wat een goede feeling met de motor geeft. Zijn alleen gedragen tijdens het ritje van de motorzaak naar huis, maar vind ze net iets te wijd helaas. Vandaar weer te...
  8. erwinko

    Alpinestars SMX laarzen maat 47

    Te koop aangeboden: Een paar Alpinestars waterski's SMX laarzen in maat 47. Voor de echte mannen die zelfs bij windkracht 10 nog rechtop blijven staan! De binnenschoen is vast maar wel met een veterkoord aan te trekken. Ook zijn deze laarzen voorzien van een snelspanner om de laars goed...
  9. erwinko

    Grote handen

    Enigzins terughoudend maak ik toch maar een topic aan zo vlak voor vrijdag. Gezien het aantal leden op MF zal ik vast niet de enige zijn met dit "probleem" Het geval is zo dat mijn hand in principe de maat 3XL (XXXL of maat 13) goed past. Echter blijkt mijn pink van iets langer formaat als...
  10. erwinko

    Brembo HPK 320mm schijven ZX-10R 04-07

    Te koop aangeboden: Brembo HPK oversized 320mm ful floater remschijven inclusief brembo spacer kit t.b.v remklauwen voor de ZX-10R van 2004 t/m 2007 De schijven zijn in nette staat, niet te dun en bussen niet uitgesleten. Prijs: 250,- euro
  11. erwinko

    Diverse onderdelen ZX-10R 04-07

    Diverse onderdelen aangeboden voor de ZX-10R: ~ Brembo HPK 320mm remschijven ZX-10R 04-07 met spacerkit. ABM Superbike kit ZX-10R 06-07. Complete set op langere remleiding na. Geen kuip aanpassing nodig, 200 euro. Rapidbike 3 ZX-10R 06-07. Afgesteld bij van der Meer met Akra...
  12. erwinko

    Wie?Wat?Waterland! 18+ Home of the WWW-slet!

    Welkom in deel 18!! Wie? Wat? Waterland! #18 Home of the WWW-slet! De zomer loopt ten einde, de avonden worden langer en de temperatuur zakt weer. Voor ons geen excuus om niet te rijden natuurlijk! Binnenkort verplaatsen we de altijd gezellige gehaktballen woensdag gewoon naar het...
  13. erwinko

    Gezocht: Nissin radiale klauwen, van o.a. zx6r 2007>

    Gezocht: Nissin radiale remklauwen voor op mijn ZX10R 2007. Zijn op meerdere modellen geplaatst. Moet wel voor 300mm schijf zijn. Aangezien er mensen in de race wereld soms brembo's monteren hoop ik hier wat te vinden.. BVD, Erwin Koopman
  14. erwinko

    Waxoyl/wax guard op motorfiets?

    Ik heb pas een andere motor gekocht en zat eens te denken om haar een wax-guard behandeling te geven. De motor is nu nog helemaal kras vrij en dat wil ik graag zo houden natuurlijk. Volgens de poetser op mijn werk kan dit gewoon en zullen de stickers ook geen problemen geven. Alhoewel het...
  15. erwinko

    Valse lucht

    Ik heb een probleempje met mijn ZX6R 2001, valse lucht.. Een aantal weken geleden heb ik de klepspeling gemeten welke goed was. Sinds dien zijn de problemen eigenlijk begonnen. Ik merkte daarna dat de motor niet meer licht schommeld stationair liep, wat hij altijd heeft gehad. Vandaag...
  16. erwinko

    Remleiding banjo verdraaid

    gister heb ik mn remblokken vervangen. bij het demonteren viel mij op dat de remleiding ten opzichte van de banjo verdraaid :? het zijn staal omvlochten remleidingen van HELL, nog geen half jaar oud. het lekt niet, en heb verder geen problemen. maar betwijfel of dit hoort?
  17. erwinko

    remdruk sponzig?

    vandaag remde ik even van 200+ naar 0 en 200 meter ging ik naar het tankstation. na het tanken kneep in ineens in mn vingers, remdruk grotendeels weg. na wat pompen werd het al wat minder, damp belletje waarschijnlijk. thuis ontluchten, eerst traditionele manier. pompen, nippel los je kent...
  18. erwinko

    Kushitani tanktas

    Te koop aangeboden: Een mooie Kushitani tanktas. Ik heb hem maar 2 keer gebruikt, maar een tanktas met magneten is me toch wat te krasgevoelig. Ik stap dus weer terug naar de rugtas. Het is een lekker klein model waar je tijdens het rijden totaal geen last van hebt. Geen idee wat de...
  19. erwinko

    Bike-lift balhoofdbok

    Hallo motor forummers :W Hierbij bied ik mijn zo goed als nieuwe bike lift balhoofdbok aan. Het betreft het model FS-11, compleet met 6 adapters. Met deze bok komt het voorwiel mooi hoog van de grond en kun je ook de voorvork poten demonteren. Ik heb deze bok gekocht voor...
  20. erwinko

    Bike-lift balhoofdbok

    Ik heb voor sleutel werkzaamheden en winterstalling een bike-lift balhoofdbok gekocht. dit model dus: Voor mijn motor(zx6r 2001) gebruik ik de 13mm adapter. Echter was de originele adapter al snel krom gebogen, terwijl de bok helemaal ingeschoven stond (minste afstand vanaf het balhoofd)...
  21. erwinko

    accesoires zx6r '01

    Hallo, ik ben op zoek naar wat accesoires voor mijn zx6r uit 2001. wat ik zoek: - getinte dubble bubble ruitje - Hugger - underseat - seatcover als je iets van deze spullen hebt liggen hoor ik het graag. MVG, Erwin
  22. erwinko

    Waarde KX 500

    heey, mijn baas had nog een kx 500 in onderdelen liggen die we zaterdag in elkaar hebben gezet (leuk klusje :D) als die klaar is wordt hij verkocht. hij rijdt al, maar er moeten nog een paar dingetjes gedaan worden voor hij weggaat. nu mijn vraag, wat is hij ong. waard? het gaat dus om...
Terug
Bovenaan Onderaan