Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sjool
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sjool

    Leo vince uitlaatdemper ninja 250R

    Na een ongeval heb ik de uitlaat laten vervangen, maar de demper is nog in heel goede staat. Er zijn enkel wat krasjes waar het hitteschild de uitlaat heeft geraakt en het hitteschild zelf is ook beschadigd, maar nog bruikbaar. De zwarte vlekken op de foto op de achterkant zijn maar vegen...
  2. Sjool

    verscheidene onderdelen ducati 749/999

    Na verkoop van mijn ducati 999 bied ik volgende dingen te koop aan: opgelet, alles moet vanuit belgië verstuurd worden of mag opgehaald worden -originele onderdelen: -uitlaat + uitlaatbocht + luchtfilters + ECU, prijs o.t.k. -kuipruitje + licht, prijs o.t.k. -luchtgeleiders in...
  3. Sjool

    Ducati 999 met veel carbon en termignoni uitlaat (Belgisch)

    Wegens medische redenen zet ik mijn ducati te koop, hier zijn de details: vraagprijs verlaagd Belgische motor Ducati 999 uit 2003, origineel biposto, maar monoseat met zwart aluminium subframe wordt er bijgeleverd (zie foto's) nog geen 12000km andere accessoires: Termignoni uitlaat...
  4. Sjool

    gasgas EC200 enduro cross (met lek wel)

    te koop: gasgas EC200 enduro cross de motor heeft momenteel wel een waterlek ter hoogte van de cilinder, hier dient gewoon een o-ring te worden vervangen. Het water lekt alleen naar buiten, niet naar binnen. Hij gaat weg wegens tijdsgebrek. Hij heeft vorig jaar een nieuwe piston gekregen en...
  5. Sjool

    mega meeting vanuit Antwerpen (België)

    Aangezien ik nog niet veel belgen heb gezien die aan dit evenement zullen meedoen, open ik maar dit topic in de hoop wat meer op te vallen als Belg :+ We zullen eerst in Antwerpen samen komen op 7 mei, om 8u (ginder zijn) om ons dan om 9u te vervoegen bij de mensen die aan de Mac in...
  6. Sjool

    Sjool

    Ik ben dus Sjool, sinds 2 jaar verkocht aan moto's, ik heb een jaar rondgereden met een Honda CB500S (staat nu te koop trouwens) en heb me juist een Suzuki TL1000S aangesschaft omdat ik de CB iets te klein en iets te traag voor me vond. Indien er geinteresseerden zijn voor mijn CB500, ik zal hem...
Terug
Bovenaan Onderaan