Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Green-Hornet

    Laser Hotcam Embleem

    Heeft iemand nog een nieuw Laser hotcam embleem er liggen of kent iemand die er een heeft? Ik hoor het graag
  2. Green-Hornet

    Garmin zumo Xt

    Vorig jaar(juni '21) aangeschaft voor een weekje Eifel.Daarna niet meer gebruikt. Motor is verkocht en er komt voorlopig geen nieuwe. Alles nog in de doos,boekjes,kabels,bevestigingmateriaal Graag reactie via PB Vaste prijs, ex verzendkosten. Niet mee eens,graag verder zoeken. €370
  3. Green-Hornet

    Katvervanger Z1000 Z1000 SX 2010-2020

    Katvervanger Kawasaki Z1000/SX 2010 - 2020 Heeft er 1 rit ondergezeten. Is van een maat, mag weg voor slechts € 60
  4. Green-Hornet

    Mivv Suono

    Te koop, zeer nette Mivv Suono, RVS met Carbon. Db-killer + e-keur. Bestemd voor de Yamaha MT-10 2016 t/m 2020 Maar ook passend op andere systemen omdat de kleine linkpijp makkelijk te verwijderen is. Aansluit diameter 55 mm € 215
  5. Green-Hornet

    Yamaha MT 09 2017 VERKOCHT

    Zeer mooie MT 09 uit 2017 met de mooiste kleurstelling, night fluo.Heb deze motor 2 jaar geleden nieuw gekocht,heeft nu maar 4700 km op de teller. Motor is gewoon splinternieuw, niet van nieuw te onderscheiden. De MT heeft nog nooit regen gezien en staat altijd in de garage.Ik gebruik hem te...
  6. Green-Hornet

    TST

    Welke motorzaak kan in Nederland producten leveren van TST industries?
  7. Green-Hornet

    Dames broek , leer , kleur zwart

    Zwarte lederen motorbroek voor vrouwen / dames , merk is Lookwell,normale binnenvoering, originele rits aan de broek om eventueel een jas aan vast te maken. Maat 36/8 XS , valt wat groter uit. Zeer weinig gedragen,z.g.a.n, broek is door mijn vrouw nieuw gekocht. Graag p.m bij interesse...
  8. Green-Hornet

    Rug protector SPIDI airback

    Te koop, zo goed als nieuwe rugprotector, maat XL €100
  9. Green-Hornet

    Rug protector SPIDI airback

    Te koop, zo goed als nieuwe rugprotector, maat XL € 100
  10. Green-Hornet

    Uitlaten, sportdempers R1

    Te koop i.v.m verkochte motor Wil je een keer wat anders dan Akrapovic sport / racedempers die onderhand standaard onder elke R1 RN22 zitten,hierbij je kans voor een mooie set LASER stealth dempers, ook voorzien van een E-keurmerk. Passen op Yamaha YZF R1 2009 t/m 2014 Uitlaten zijn...
  11. Green-Hornet

    Yamaha R1 katvervanger, linkpijp

    Te koop yoshimura ( nee geen akrapovic :p ) katvervanger voor de YZF R1 bouwjaar ,2009 , 2010, 2011 , 2012 , 2013 , 2014 . Geen goedkope rommel die je nieuw onder de € 175 koopt, waar de pasvorm , en kwaliteit zwaar k*t zijn,ervaring. Binnen 10 minuten gemonteerd, past perfect op de...
  12. Green-Hornet

    Aprilia RSV Mille titanium EVO sportdemper

    Nette Titanium EVO open demper, zeer mooi geluid. Veel lichter als origineel en veel mooier dan de kleinere dempers. 1999 t/m 2003 € 175
  13. Green-Hornet

    arrow systeem RSV Mille

    Vorig jaar nieuw gekocht,+ 13 PK, tit. systeem van Arrow. Past op RSV Mille 99 tm 03 + Tuono Prijs € 899
  14. Green-Hornet

    Compleet Arrow uitlaatsysteem 2-2 RSV Mille

    Vorig jaar nieuw gekocht,goed voor + 13 PK , zeer mooi compleet tit. systeem van Arrow. Een keer wat anders dan al die Akra's en Leo's Past op RSV Mille 99 tm 03 + Tuono Prijs € 899
  15. Green-Hornet

    Bandenwarmers

    Wegens niet nakomen van de afspraken weer te koop. Geen onzinbiedingen,heb geen zin om daarop te reageren. Daarom vaste prijs : € 225, exclusief verzendkosten. Zeer goede en nette groene Capit bandenwarmers, nieuw prijs zat rond de € 385 Ongeveer 6 circuitdagen gebruikt.
  16. Green-Hornet

    Kawasaki Circuit motor

    Ik zet deze mooie circuitmotorte koop voor een maat van mij. Graag bij interesse met hem contact opnemen. Kawasaki ZX-7R Bouwjaar 1998. KM stand 48258. Motor is omgebouwd tot circuit motor. Motor is helemaal kenteken vrij dus alleen bestemd voor het circuit. Maar enkele circuitdagen...
  17. Green-Hornet

    KR Tuned Carbon demper

    Een keer wat anders dan akrapovic,leovinci enz. KR Tuned is de merknaam waaronder door het Kenny Roberts MotoGP-team producten ontwikkeld.. Deze Carbon demper is 35 cm lang,aansluit diameter 58 mm. Db killer + carbon beugel.
  18. Green-Hornet

    Carbon demper van KR tuned

    Een keer wat anders dan akrapovic,leovinci enz. KR Tuned is de merknaam waaronder door het Kenny Roberts MotoGP-team producten ontwikkeld.. Deze Carbon demper is 35 cm lang,aansluit diameter 58 mm. Db killer + carbon beugel. € 275
  19. Green-Hornet

    Set nieuwe velgen met regenbanden

    Een set splinter nieuwe originele Kawasaki velgen met uiteraard ook nieuwe schijfremmen,Kawasaki ZX10R van bouwjaar 2006/2007 ,past ook op andere modellen of eventueel pas te maken. Achtervelg past op 2004 t/m 2010 zonder aanpassingen en de voorvelg ook 2004 t/m 2010 alleen bij 04/05 moeten er...
  20. Green-Hornet

    Capit bandenwarmers

    .....
  21. Green-Hornet

    Circuit motor Kawasaki ZX10R

    Verkocht!!
  22. Green-Hornet

    Kawasaki ZX-10R '07

    Hoeft niet weg,mag weg,vreet geen brood :9
  23. Green-Hornet

    Probleem Brembo rempomp 19 RCS

    Ben mijn motor klaar aan het maken voor aankomende circuitdagen. Nou kom ik erachter als ik mijn remhendel inknijp,dat hij aan het eind knoept. Je ziet en hoort het. Weet iemand wat het kan zijn,heb er zo geen vertrouwen in. Is verders niks mee gebeurd en heeft hij voorheen nooit gedaan...
  24. Green-Hornet

    ZX10R onderdelen 2004 t/m 2007

    ZX10R 2004/2005 Zijkuip onder http://link.marktplaats.nl/661265108 Rempomp http://link.marktplaats.nl/661261725 ZX10R 2006/2007 Zadel http://link.marktplaats.nl/661266567 Binnenkuipen http://link.marktplaats.nl/661263490 Kentekenplaathouder Valtermoto...
  25. Green-Hornet

    Kawasaki ZX-10R onderdelen 2004/2005

    Originele Kawasaki ZX10R 2004/2005 onderdelen Wegens ombouw circuitmotor Alle kuipdelen,seatcover,koplamp enz Graag contact via mail Onderkuip Links Zijkapjes Linkjs + Rechts onder zadel
Terug
Bovenaan Onderaan