Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jessica33
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jessica33

    ** Verkocht ** Givi tanktas 4ltr (tanklock)

    Te koop: Givi tanktas Inhoud 4 liter Met venster voor smartphone, apart zonnebrillenvakje, inclusief regenhoes en draagriem. Deze tanktas monteer je op je motor met het tanklock-systeem van Givi. Daarvoor moet je nog een kunststof ring én een motorspecifieke metalen ring aanschaffen. Omdat...
  2. Jessica33

    Interphone F5 extra slim headset voor integraalhelm

    Interphone headset kit, speciaal voor integraalhelmen. Deze kit heeft dunne draden naar de speakers en een flexibele draad naar de microfoon. Inclusief 2 bevestigingskits: 1 om te schroeven op je helm, en 1 om te plakken op je helm. Past op Interphone F5 communicatiesysteem. 2 jaar geleden...
  3. Jessica33

    De Chocotoffs: Hard van buiten & zacht van binnen

    Na de gezelligheid van: Deel 1: Het grote Rijlestopicmeetingtopic! Deel 2: Het grotere Rijlestopicmeetingtopic! Deel 3: Rijlestopicmeeting internationaal Deel 4: Rijlestopic Goes Luxembourg Deel 5: Het Grote Chocotoff Tour Topic Deel 6: Het Grotere Chocotoff Tour Topic Deel 7: Het...
  4. Jessica33

    De Chocotoffs: To BBQ or not to BBQ... not really a question

    Na de gezelligheid van: Deel 1: Het grote Rijlestopicmeetingtopic! Deel 2: Het grotere Rijlestopicmeetingtopic! Deel 3: Rijlestopicmeeting internationaal Deel 4: Rijlestopic Goes Luxembourg Deel 5: Het Grote Chocotoff Tour Topic Deel 6: Het Grotere Chocotoff Tour Topic Deel 7: Het...
  5. Jessica33

    De Chocotoffs: gewoon omdat het kan in Sauberland

    Na de gezelligheid van: Deel 1: Het grote Rijlestopicmeetingtopic! Deel 2: Het grotere Rijlestopicmeetingtopic! Deel 3: Rijlestopicmeeting internationaal Deel 4: Rijlestopic Goes Luxembourg Deel 5: Het Grote Chocotoff Tour Topic Deel 6: Het Grotere Chocotoff Tour Topic Deel 7: Het...
  6. Jessica33

    Yamaha XJ 600 S Diversion bj 1998

    Donkerblauwe Diversion uit 1998 te koop wegens aanschaf nieuwe motor. Km stand 38.000 Bouwjaar 1998 Jaarlijks onderhoudsbeurten gehad (dealer) Nieuwe banden sinds 14-5 (Metzeler Lasertec), 1.000 km mee gereden (op de foto staan de oude banden) 3 jaar geleden gekocht van 1e eigenaar met km...
  7. Jessica33

    Het grote Yamaha Diversion topic (deel 8)

    Welkom in deel 8! Wat ging hieraan vooraf? het grote yamaha diversion topic(deel 1) Het grote Yamaha diversion topic (deel 2) Het grote Yamaha Diversion Topic (Deel 3) Het grote Yamaha Diversion topic (deel 4) Het grote Yamaha Diversion topic (deel 5) Het grote Yamaha Diversion topic...
  8. Jessica33

    Het Grotere Chocotoff Tour Topic

    Na de successen van: Deel 1: Het grote Rijlestopicmeetingtopic! Deel 2: Het grotere Rijlestopicmeetingtopic! Deel 3: Rijlestopicmeeting internationaal Deel 4: Rijlestopic Goes Luxembourg Deel 5: Het Grote Chocotoff Tour Topic Een compleet nieuw deel, met nieuwe ronden én nieuwe...
  9. Jessica33

    GP Motegi

    Jaja dit weekend is het weer zover: de GP van Motegi!! Dus breng nu uw stemmen uit... 1. Melandri 2. Rossi 3. Capirossi 4. Hayden 5. Tamada
  10. Jessica33

    Capirossi op Ducati 800cc

    Eerste foto's van Capirossi op de Ducati 800cc: (ff w88)
  11. Jessica33

    GP Turkije

    Correct me if I'm wrong maar waarom is er nog geen topic over deze geweldige racedag? Marco heeft het weer geweldig gedaan in Turkije! Remember last year? Ook een grote :} voor Pedrosa en natuurlijk Stoner! Helemaal geweldig!! MACIO *O* PS laten we vooral de andere races niet...
  12. Jessica33

    Ducati met slangetje?

    Ff een vraagje, misschien weten jullie het... Als je op tv het cameraatje ziet dat bij Capirossi en Checa op het gezicht kijkt, dus vanuit de kuip, dan zie je aan de linkerkant een slangetje zitten. Hierin zit een vloeistof, want af en toe zie je belletjes. Waar is dit voor? Is het puur voor de...
  13. Jessica33

    Melandri uitgeschakeld?

    www.motogp.com: Melandri twijfelachtig voor Sepang Nieuws, 21/09/05 Als onschuldige betrokkene bij de valpartij van Valentino Rossi tijdens de wedstrijd van afgelopen zondag op het circuit van Motegi, heeft Marco Melandri wel een ingreep moeten ondergaan aan zijn rechtervoet om de vleeswond...
  14. Jessica33

    Rossi als ober... foto's?

    Ik zoek foto's van Rossi als ober, jeweetwel, afgelopen zondag in Brno. Kan iemand me helpen? Vast wel... :}
  15. Jessica33

    Melandri

    Haai, Ik wou ff wat kwijt: Eindelijk een nederlands forum waarop Marco wordt genoemd! Mn italiaans is namelijk niet zo goed... En ik wou ook ff kwijt dat ik Marco echt goed vind. Op Assen was het echt genieten! :9 Groetjes Jessica http://groups.msn.com/marcomelandri
Terug
Bovenaan Onderaan