Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Appeltje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Appeltje

    Verlaagd zadel Fazer model 2000 en ouder (ruilen)

    Hoi, Mijn zadel is door de vorige (kleinere) eigenaresse uitgehold. Ik ben zelf wat langer en heb meer aan een gewoon zadel. Mocht je zelf behoefte hebben aan een lager zadel, dan zouden we de zadels kunnen omruilen. Ik weet niet of mijn zadel ook past op nieuwere fazers. Ik hoor het wel.
  2. Appeltje

    Dimlicht afstellen Fazer (oud model, 2000)

    Vraag! Weet iemand waar de stelschroefjes zitten van het dimlicht? Ik rij vandaag naar mijn werk en merk dat mijn dimlicht teveel naar boven schijnt. Ik hoop dat dit kan zonder die topkuip te hoeven demonteren, want ik zit op mijn werk. Heeft iemand een idee?
  3. Appeltje

    Nieuwe remblokjes verstandig?

    Hoi, Ik heb het volgende met het voorwiel van mijn geliefde Fazertje: 1. Piepende remmen (na ongeluk) 2. Voorwiel moet met veel kracht rond gedraaid worden (dit is pas na ongeluk zo) 4. Remmen zijn erg fel, rem bijt/hapt snel (iets wat ie altijd al heeft gehad.) 5. Motor is 6 jaar oud, de...
  4. Appeltje

    Weer een voor de statistieken

    Bochtje van 90 graden naar rechts. Gewoon normaal, niets aan de hand en niet te hard. Maar hé, dat achterwiel hoort niet naast, maar áchter me, toch? En voor je het weet ga je dan op je plaat. Over de kop, over de motor, en terwijl je gaat en je donders goed door hebt wat er aan de hand is, denk...
  5. Appeltje

    In vol ornaat met dit warme weer? Pfff.

    Van 10 t/m 14 juni 2006 was het extreem warm weer. Op 12 en 13 juni moest ik voor mijn werk een lange afstand afleggen naar een klant, enkele reis 130 km. Met dit soort weer zou je eigenlijk het liefste met kortebroek, t-shirt en slippers op de motor klimmen. Maarja, noem mij een zwakkeling...
  6. Appeltje

    Fout: Er ging iets niet goed bij het benaderen van

    de database
  7. Appeltje

    Aso's en sukkels in het verkeer

    Hoi Ik hou wel van een sappige anekdote zo nu en dan. Het gebeurt natuurlijk zo nu en dan, voor sommigen dagelijks, dat iemand loopt te knoeien en dat jij als motorrijder - wat zeg ik, verkeersprofessor, want dat zij we op de motor allemaal *kuch* - adembenemende capriolen mag uithalen of op...
  8. Appeltje

    Fazer loopt slecht en trekt niet beneden 4000 rpm

    Hallo, Ik stap vandaag even op de motor om nog een stukje te rijden. Tijdens het rijden merk ik plots iets raars. Ik heb hem in een hoge versnelling en rij niet te hard. Ik geef wat extra gas bij en de motor begint 'raar' te stotteren en te bokken, om bij de 4000 plots als een speer weg te...
  9. Appeltje

    Grootte van plaatjes/afbeeldingen in posts

    Hoi, Zeg, ik moet het op mijn laptopje doen met een schermresolutie van 1024x768 en ik kom nog wel eens een topic tegen met plaatjes die 'veel te groot' zijn voor deze resolutie. Ik zou er zelf voorstander van zijn als mensen geen bredere foto's dan zo'n 600/700 pixels? posten. Als hier animo...
  10. Appeltje

    Appeltje's nieuwe fietsje, o wat is hij blij

    Hoi, Na het behalen van het rijbewijs vrijwel niet gereden, alleen 1x een dagje op een Honda cb 500 rondgereden die toch wel een topsnelheid bleek te hebben van wel 110 km/h ( naar mate de dag vorderde 130...) . Niet echt geslaagd dus. :( Appeltje moest toch maar eens zelf aan de fiets. Het...
  11. Appeltje

    Schuberth (concept) passen in Rotterdam, waar?

    Dag, Veel motorzaken verkopen veel merken helmen, maar Schubert zit er niet altijd bij. Zal wel wat duur zijn en daarom niet veel verkocht, maar ik hoor veel positieve verhalen over genoemde helm. Nu ga ik a.s. zaterdag richting Rotterdam en ik ben dus opzoek naar een knappe 'tent' die deze...
Terug
Bovenaan Onderaan