Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: breda cat
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. breda cat

    Carbon voorspatbord R1 2004

    Te koop gevraagd een tweedehands carbon voorspatbord voor een yamaha model 2004 2005 2006.
  2. breda cat

    Dou cover R1 2004 - 2006 kleur donkergrijs

    Te koop gevraagd een duo / seatcover voor een yamaha R1 2004 tm 2006 in de kleur donkergrijs. De donkergrijze variant werd geleverd op de 2004 in de kleur mistral Grey. Liefst een origineel yamaha exemplaar.
  3. breda cat

    Datatool alarm uitbouwen of buiten werking stellen

    Beste mf'ers, Op mijn onlangs gekochte R1 zit een datatool alarm. Ik wordt aardig gek van dit systeem aangezien hij na het afzetten van het contact na 30 seconden in werking gaat. Bij tanken of wassen gaat hij dan dan af :( Ik ben ook niet zo kapot van alarmsystemen, maar helaas zat dit...
  4. breda cat

    R1 2004 - 2006 dempers te koop gevraagd

    Te koop gevraagd, een setje (sport dus geen originele) dempers voor een yamaha R1 2004. Ik ben op zoek naar een setje leuke dempers. Dus geen setje van 800 euro + maar gewoon voor een leuk setje dempers met een sportief geluid! Graag reactie via dit topic op via PM. Grzzz :W
  5. breda cat

    Yoshimura tri-oval carbon JAPAN voor GSXR1000 K5/K6

    Te koop, Een Yoshimura Japan carbon demper voor een Suzuki GSXR1000 K5/K6. Deze demper onlangs van iemand overgenomen om hem op mijn yoshimura GSXR600 K4 systeem te bevestigen. Helaas past dit niet. Demper is netjes ingekort, heeft een lichte beschadiging bovenop, en het typeplaatje is niet...
  6. breda cat

    Hand-made RVS GP Demper!

    Te koop, Een hand-made GP demper van RVS. Deze demper heeft een externe aansluitdiameter van 48mm, en heeft altijd onder mijn GSXR600 K4/K5 op een full yoshimura syteem gemonteerd gezeten. Demper is uniek, professioneel vervaardigd, geeft een sportief maar niet overdreven asociaal...
  7. breda cat

    2005 Gauloises TT-Assen Abri Rossi poster

    Te koop, Een 2005 Gauloises TT-Assen Abri Rossi poster met een afmeting van ik geloof 3,5 bij 4,5 meter. Deze poster bestaat uit 4 delen, is z.g.a.n. en nooit gebruikt in een Abri. Je zou deze poster volgens mij nog als behang kunnen gebruiken denk ik. Een waar collectors item!! Doe...
  8. breda cat

    BMW G 450 X Enduro

    Beste MF'ers, Ik ben van plan een BMW G 450 X enduro te gaan kopen, betreft een 2e hands uit 2009 met 9000km op de teller. Er is alleen zo weinig bekent over deze motor, hij is ook maar kort verkocht, geloof van 2008 tm 2011 dus vandaar opening van dit topic. G 450 X rijders op MF...
  9. breda cat

    Verstelbare rem/koppelings hendels GSXR600-750 2004-2005

    Gevraagd, Verstelbare 2e hands rem/koppelings hendels voor een GSXR600-750 2004-2005. Titax, pazzo etc. maakt niet uit. Gr Bredacat! :]
  10. breda cat

    Euro 95 of 98 in een supersport?

    Ben benieuwd, zal het veel nut hebben om eens i.p.v. euro 95 te tanken eens een keertje 98 super of een soortgelijke brandstof te tanken. Zijn er hier mensen die dit wel eens hebben getankt, zo ja met veel voelbaar verschil?
  11. breda cat

    Aankoop tips hayabusa 2002

    Vraagje, weet niet of ik in het goede topic zit maar bij deze: Heb een mooie hayabusa 2002 met 40.000km op de teller gezien, iemand enig idee of het nog leuk is deze bike met km stand te kopen of zitten er grote kosten (disributieriem etc.) aan te komen bij de 40.000. Wat zijn de...
  12. breda cat

    Gierend geluid (versnellingsbak?) GSXR600 K4

    Hallo MF ers, Ben in het bezit van een GSXR600 2004 met 29.000km op de teller, heb 500km geleden nieuwe tandwielen en ketting laten monteren en daar circa 400km geluidloos mee gereden, zit ook een goede hoeveelheid S100 kettingspray op, weet ook niet of de nieuwe tandwielen de oorzaak zijn /...
  13. breda cat

    chopper omgeving breda < 400euro

    Gevraagd voor een bobber / ratbikebobberproject. Een chopper welke technisch nog redelijk goed is en rijdt, liefst in de omgeving van Breda of max. iets van 40 km van Breda vandaan. Merk, cc, kleur etc. maakt niet uit, denk aan een yamaha xs650 1980 een honda vf700c een intruder of virago...
  14. breda cat

    Minibike voor weining

    Gevraagd: Een gebruikte minibike voor weinig!! Is voor een project :) dus mag ook een defecte minibike zijn, met of zonder motorblok maakt niet uit, alleen moeten wel alle kappen aanwezig zijn. Graag een raceuitvoering en onder de 40 euro. Heb je deze staan en woon je niet verder...
  15. breda cat

    Yoshimura tri oval project!

    Hallo MF poeple, Een tijdje geleden een flink mishandelde yoshimura tri oval carbon demper voor een schijntje op de kop weten te tikken. Deze demper was ingekort, de metalen ring rond de popnagels ontbrak, de linkpijp had krassen en schuifschade en het yoshimura plaatje was ook verdwenen...
  16. breda cat

    2 YOSHIMURA veertjes

    Gevraagd: 2 yoshimura uitlaat veertjes voor mijn slip-on yoshimura uitlaat, wie oh wie kan mij helpen? (zijn die veertjes met die grijze rubbertjes met het yoshimura logo)
  17. breda cat

    GSX-R600-750 K4/K5 origineel helder kuipruitje

    Te Koop, Passend op een GSX-R600 / 750 K4/K5 een gebruikte maar in goede staat verkerende heldere originele kuipruit. Reacties via pm of mail. Vraagprijs 20 euro.
  18. breda cat

    Origineel spruitstuk+demper GSXR600/750 K4-K5

    Te Koop: Een origineel suzuki spruitstuk en originele demper voor een suzuki GSXR 600 - 750 model K4/K5 (bj.2004-2005) spruitstuk en demper verkeren in prima staat. Set in de verkoop i.v.m. montage yoshimura set. Set is schadevrij, strepen op de demper zijn van de kartonnen doos en zijn dus...
  19. breda cat

    Origineel spruitstuk+demper GSXR600/750 K4-K5

    Te Koop: Een origineel suzuki spruitstuk en originele demper voor een suzuki GSXR 600 - 750 model K4/K5 (bj.2004-2005) spruitstuk en demper verkeren in prima staat. Set in de verkoop i.v.m. montage yoshimura set. Set is schadevrij, strepen op de demper zijn van de kartonnen doos en zijn dus...
  20. breda cat

    Te koop: uitlaatbochten suzuki 600/750 k4 en k5

    Te koop: Een origineel gebruikt uitlaatbochtensetje, aantal jaartjes gebruikt en technisch 100% geen roest of deuken, scheuren etc. Originele foto's volgen nog, verkoop i.v.m. aankoop full-yoshimura systeem. Bieden vanaf 65 euro. Reactie's via MF of cjmder@hotmail.com
  21. breda cat

    Yoshimura plaatje voor demper

    Hallo, Ik ben op zoek naar een yoshimura plaatje zoals op de foto, het liefst een van een tri-oval maar andere zijn ook welkom Groeten Breda cat
  22. breda cat

    bandjes voor rond je remvloeistofpotje

    Gezocht! Van die soort zweetbandjes voor rond je remvloeistofpotje op je stuur, zoek er het liefst eentje met de rode R van GSXR er op. Groeten Breda cat :W
  23. breda cat

    Snelgas?

    Vraagje over snelgas, Wat is de werking van snelgas precies, en wat is het voordeel van snelgas op een straatmotor (gsxr). Is het zo dat je slag van je gashendel korter is bij snelgas en je dus bijv. 1/3 al op volgas zit i.p.v. bij 3/3 bij een normale gashendel! Groeten Breda-cat
  24. breda cat

    Blauwe rook uit uitlaat na lange trip!

    Hallo, Afgelopen weekend heb ik Breda-Assen-Breda gereden (superbikes)dat is een kleine 450km op 1 dag. Op de terugweg net voor ik thuis was kwam er blauwe rook uit mijn akrapovic demper bij het remmen, van het gas afgaan. De motor had een normale 90gr. bedrijfstemperatuur en de rijstijl...
  25. breda cat

    2x rode "600" gsxr stickers gezocht

    Gezocht, De roodkleurige stickers voor mijn GSXR600, ik ben dan ook op zoek naar de 600 stickers die op de kont zitten.
Terug
Bovenaan Onderaan