Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Worldbeater
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Worldbeater

    Knopje topic report?

    Vroeger had ik een knop topic report of iets dergelijks. Wat het niet iets van een geel uitroepteken? Hoe werkt dat nu? Ik wil een topic laten verplaatsen naar een andere sectie. Motorsport Algemeen --> Pitbike racing in Nederland --> Circuitrijden, wedstrijden en trackdays
  2. Worldbeater

    Ringen op tandwieldrager R3 2023?

    Ik ben benieuwd waarom Yamaha bij de 2023 R3 (en andere jaren?) die ringen heeft op de tandwieldrager. :? Buitenzijde op het tandwiel.
  3. Worldbeater

    Nieuwe Metzeler TD slick 190/55

    Wegens een andere motor ben ik over naar 200 banden. Dus ik bied mijn twee weken geleden nieuw ontvangen 190/55 TD Slick aan voor €160,00. Aanstaande maandag 10 juli ben ik op Zandvoort. 21 augustus op Assen.
  4. Worldbeater

    (R3) Engelse naam voor lefknoppen - slijtnokken

    Een paar weken geleden op het circuit in Frankrijk gereden. De redelijke lange slijtnokken onder de voetsteunen kwamen al aan de grond voordat de banden op de limiet waren. Dus verwijderd. Nu zoek ik goedkope korte versies. 15 mm zou mooi zijn. Maar de schroefdraad is dikker dan 6 mm. Dus ik...
  5. Worldbeater

    Auto waar motorfiets in past

    Ik heb een S1000RR en zou mijn motor graag mee in de auto vervoeren. Afgelopen seizoen heb ik het met de aanhanger gedaan, maar eventuele diefstal de dag voor vertrek en tijdens het verblijf en het op/afladen zijn niet zo bevallen. Een camper mag niet langer dan drie dagen in de straat...
  6. Worldbeater

    Banden netjes verwijderen van de velg

    Ik heb een setje BMW S1000RR aluminium wielen met Supercorsa's er op verkocht, maar om ze makkelijk op te sturen ben ik overeen gekomen om de banden er af te halen. Nu heb ik geen bandenapparaat en van vijftien jaar geleden weet ik dat het nog wel een gedoe was. De truuk met de schop ken ik...
  7. Worldbeater

    S1000RR 2010~2018 wielen en schijven

    Hierbij bied ik een S1000RR wielset aan met Supercorsa SC2 voor en een Rosso Corsa II band achter. Vooral achter is er nog enorm veel profiel voor op de openbare weg. Prijs normale kale velgen in deze staat en niet onderhandelbaar: € 750,00. Nu met vrijwel nieuwe Motomaster remschijven...
  8. Worldbeater

    BMW G310GS wielen 2017-2023 zadel koplamp uitlaat

    .G310GS wielset met Metzeler Tourance allroad wegbanden. In 2018 is de combinatie nieuw aan mij geleverd en er is ca. 11k mee gereden. Prijs voor deze set € 400,00. Voor de G310GS zijn ook nog beschikbaar: zadel (ca. 500 km gebruikt), originele uitlaat en een koplamp. Deze onderdelen en de...
  9. Worldbeater

    BMW S1000RR wielen 2010-2018

    Hierbij bied ik mijn BMW S1000RR wielen aan. Ik heb nu een 2019 model waar ze helaas niet op passen. Ik heb een set met vrijwel nieuwe Motomaster remschijven ca. 1.000 km. Hierop goed gebruikte Supercorsa voor en een Corsa Rosso 2 achter. Nog wel goed voor vele straatkilometers. - Prijs, voor...
  10. Worldbeater

    Aanhanger Motomug demonteerbaar

    **Gereserveerd** Motolug demonteerbare aanhanger. Neemt erg weinig ruimte in en staat binnen een kwartier klaar voor vervoer. Ik heb hem standaard in onderdelen op zolder liggen. :) Levering met optionele reservewiel, extra oprijplaten en volledig nieuwe verlichtingset achter (september...
  11. Worldbeater

    Zes september Assen groep 3

    Aangeboden circuitdag via MSL in groep drie. De snelste van de twee. Ik krijg mijn motor niet op tijd klaar. (Moet je de ander ook niet afgelopen zaterdag verkopen :+ ) Groeten, Pepijn.
  12. Worldbeater

    Gebruikte Pirelli Corsa Rosso II banden 120/70+190/50 en een Supercorsa 190/50

    Hierbij een setje banden te koop waar ik voornamelijk mee op het circuit heb gereden. Voor op straat kunnen ze nog wel even mee, daar is de hellingshoek een stuk minder. :) Rechtuit zullen de achterbanden hoogstens 500 kilometer onder het rubber door hebben gelopen. De voorband heeft ook aan...
  13. Worldbeater

    Honda CBR tanksticker 1000/600/250R

    Mooie tanksticker voor een Honda CBR 250R/600/1000. De pasvorm even checken aan de hand van de foto. Mijn CBR is total loss en hij komt er dus niet meer op. :P €5,00.
  14. Worldbeater

    Cagiva Raptor 1000 tandwielen, verhoger, stickerset

    Nieuw voor -en achtertandwiel, ±3 cm verhoger voor de schokbreker achter, eigen ontworpen stickersetje. €30,00 bij ophalen. :)
  15. Worldbeater

    Nieuwe helm beschadigd ontvangen

    Een aantal weken geleden een nieuwe Shiro integraalhelm SH-833 Platinum Rood helm gekocht om cadeau te geven. Deze wordt slechts 1x in de twee weken voor een ritje van 13,6 kilometer gebruikt. Comfort is niet het speerpunt, een zonnevizier wel fijn en de juiste keuring is uiteraard van belang...
  16. Worldbeater

    CARBON onderkuip BMW S1000R

    Originele Wünderlich carbon undertail voor de BMW S1000R 2014-2016. 8-) Inclusief bevestigingsmaterialen. Montage handleiding ondermeer op Youtube. (Het is geen rocketscience) Bieden mag, maar voor 250 euro is dit een mooie koop. De nieuwprijs is €569,00 exclusief verzenden. :)
  17. Worldbeater

    Super SOCO TC MAX € 4.499,00

    Super SOCO onthult een nieuwe elektrische motorfiets van $5.100,00 8)7en met een top van 100 kilometer per uur. :9 De TC MAX Power komt van een 72V en 45 Ah lithium-ionbatterij. 8-) Met 3,2 kWh claimt Super SOCO dat de batterij voldoende is om een range van 110 km te bereiken. :P Beetje...
  18. Worldbeater

    Onder de douche met je grote liefde!

    Hop, allemaal naar de BMW dealer voor de doucheschuim die zowel voor jou als voor de motor is. :Y (Ook geschikt voor Kawa, Suzuki, Honda en Yamaha dus ,etc..) DISCLAIMER(!!!!!!!) Het ware geluk ligt binnen handbereik. *O* Dus stap nu op je motor en reken af bij de dichtstbijzijnde...
  19. Worldbeater

    CBR250R radiatorcover - oliefilter - remblokken - luchtfilter

    Vier nieuwe onderdelen voor de CBR250R over wegens een zwaar ongeluk in januari. Ze waren op dat moment nog niet gemonteerd. Dus nieuw in doos. :P Alles in één koop 40,- inclusief verzending. Of vraag een prijsje los. ;)
  20. Worldbeater

    Leren motorpak blauw/wit maat 52

    Sold. :$
  21. Worldbeater

    [gratis afhalen] ZX-12R blauwe monokap achterzadel

    In Schiedam af te halen, of €10,- voor de moeite om te verzenden. :P
  22. Worldbeater

    CBR250/CBR300 radiatorcover, oliefilter, remblokken, luchtfi

    Voor een CBR250R/CBR300R.. Radiator cover, oliefilter, remblokken voor, luchtfilter en boekjes. Allemaal nieuw besteld, maar er kwam 'iets' tussen. Mag weg voor 30 euro. :P (Alleen de radiator cover zie je rond de >20-25 euro) Omgeving Schiedam / Rotterdam. :)
  23. Worldbeater

    Nolan N85/N86/N90/N91/N91 Evo zijkapje vizier

    Beste forumleden, Wie in de omgeving van Schiedam/Rotterdam heeft er nog een overcomplete oude Nolan N85/N86/N90/N91/N91 Evo over? Eigenlijk gaat het mij alleen om een vizierplaatje, bij mij is er een nokje afgebroken. En de helm ligt al drie jaar als nieuw op de plank. :$ Ik heb...
  24. Worldbeater

    Pilot Power 190 achterband

    **gereserveerd voor Chrisjemol** Ik had hem gereserveerd voor mijn pekelbike, maar die is ineens spontaan verkocht. :P Pilot Power achterband, 190 breed / hoogte check ik vanavond even. Vorig jaar nieuw gemonteerd op mijn RSV4, na 1.500 kilometer ben ik overgestapt op Pirelli rubber...
  25. Worldbeater

    Cardo Skala Rider

    Ik heb deze al een tijdje liggen, is maar één keer gebruikt, opgeladen bewaard en o.k getest. Doe een goed bod voor mijn overweging houden of verkopen. :P
Terug
Bovenaan Onderaan