Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. sidewinder1970

    BMW R100RT zoekt nieuw baasje

    Hallo allemaal, goed onderhouden BMW r100rt. Mijn vader heeft deze BMW alleen met mooi weer gereden. Was er iets defect, werd het vernieuwd. Staat altijd binnen in een verwarmde garage. - bj 1992 - 90.292 km - kleur blauw - nieuwe banden - grote beurt gehad - koffers - verwarmde...
  2. sidewinder1970

    honda xr600r

    te koop, voor de liefhebber: - Honda xr600r - 33 kw (op kenteken; zware motorfiets) - bj. 1989 - opgebouwd door Pierre Karsmakers - hete nokkenas, "snelle" uitlaatbochten, opgeboord 650cc etc. - akront velgen - goed onderhouden, loopt als een zonnetje. svp bieden vanaf 1500,-
  3. sidewinder1970

    Oxford Sports Bag

    Hierbij bied ik een sportieve tas (annex rugzak) voor de sportieve motorrijder aan. Deze waterdichte tas is voorzien van een aantal ingebouwde/bijgevoegde montage mogelijkheden, lees snelbinders en banden. De tas is ontwikkeld om op de "kont" van een (sport)motor gemonteerd te worden. Ik heb de...
  4. sidewinder1970

    koppelingshuis XR600R

    beste mede sm-ers, heb ik bijna het blokje van m'n honda-tje uit 1990 in elkaar staan, breekt bij het aandraaien 1 van de 4 "schroeftappen" van het binnenste koppelingshuis af. Ik was van plan om deze week lekker te gaan knallen in Renesse en omgeving....ben nu genoodzaakt om mijn weekje...
Terug
Bovenaan Onderaan