Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. weer een frank

    TomTom 930 op de motor?

    Ik overweeg een TomTom 930 te kopen en die ook te gaan gebruiken op de motor. Ik snap dat dat ding daar eigenlijk niet voor bedoeld is vanwege robuustheid en waterbestendigheid. Dus dat neem ik op de koop. De vraag is dus of er mensen zijn die iets dergelijks hebben uitgeprobeerd en waar...
  2. weer een frank

    Zumo 550 (Europe) zgan € 475,-

    Ik kan dus niet wennen aan de Zumo 550 (Europe) en stap weer over op TomTom. Voor jullie de kans een zo goed als nieuwe Zumo met garantie, aankoopbon, doos en alle originele toebehoren aan te schaffen voor € 475,- Koopje!!!
  3. weer een frank

    Route grandes Alpes mei 2007

    Motorrijden en skien hebben verbazend veel gemeen, zeker als je in de bergen gaat toeren. Naast skien heb ik motorrijden als grote passie en besloot de Route des Grandes Alpes te gaan rijden. Dat is een route van ongeveer 600km vanaf Thonon Les Bains (meer van Geneve) te Zwitserland naar Menton...
  4. weer een frank

    TTR v1 Europe (omg Utrecht)

    Bij deze bied ik mijn TTR v1 Europe te koop aan. Hij is 2 jaar oud en kost € 199,-. Alle originele spullen zijn aanwezig, waaronder aankoopbon, doos, CD etc. Voor minder gaat ie niet weg. Heb je interesse, mail dan naar frank_1957@hotmail.com (underscore (_) tussen Frank en 1957)
  5. weer een frank

    Geen twijfel, t is mooi in de Eifel

    Mijn broer en vriendin waren een maandje terug nog te bewonderen in een speciale aflevering van het programma klasgenoten, dit omdat ze eind mei vanuit Nederland waren verhuisd naar de Eifel. Voor mij als motorrijder kat in t bakkie. Op bezoek bij de familie en tegelijk een weekeindje...
  6. weer een frank

    Gasklepsensor Powercommander?

    Onder toermotoren had ik een topic geopend omdat mijn FJR 2005 niet geheel rond loopt tussen 2.000 en 3.500 toeren: http://http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/160217 Ik denk dat dit wordt veroorzaakt door een niet helemaal goed werkende gasklepsensor. Opnieuw afstellen bij de dealer...
  7. weer een frank

    gasklepsensor FJR

    Paar weken terug m'n FJR voor z'n 10.000km beurt naar de dealer gebracht. Nu had ik een brief van Yamaha datz ze onder garantie de gasklepsensor gingen vervangen, dus dat zou dan gelijk met die beurt gedaan worden. Maar hoe merk je nu of dat is gedaan? Staat niks van op de factuur en ik merk...
  8. weer een frank

    fjr1300: ervaringen Laminar lip

    Iemand ervaring met een laminar lip op een FJR? Liefst met een model 2005. Ik las wel iets in een oud topic over de ervaringen met LL op een FJR model 2003, maar volgens mij is daarna de ruit nog gewijzigd. http://www.laminarlip.com/fjr13.php
  9. weer een frank

    in dit bukweer je nieuwe motor ophalen?

    Ja jongens en meisjes, Het is vandaag echt ouderwets bukweer. En dat terwijl ik vandaag m'n nieuwe (nieuw, overjarig) motor op ga halen. :( Jullie snappen dat ik er speciaal een dag voor vrij heb genomen om meteen ff wat kilometers te gaan maken. T is een FJR 1300, m'n droomfiets. Ik heb...
  10. weer een frank

    Kawasaki ZZR 1400

    Iemand een idee waar je deze motor al in het echt kan zien? Eventueel Belgie, Duitsland en Frankrijk inbegrepen.
Terug
Bovenaan Onderaan