Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mr.Zed
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mr.Zed

    Bering handschoenen dames mt 8

    Ik rij al 6 jaar niet meer, maar afentoe duiken er toch wat spullen op, zo ook: Bering handschoenen dames. 3 keer gedragen denk ik. Zwart met een patroontje van een bloem. 10 euro, vaste prijs en bij voorkeur ophalen in lichtstad Ehv.
  2. Mr.Zed

    Joe Bar deel 1 t/m 6, nieuwstaat

    Nog gevonden in huis: Joe Bar stripboeken deel 1t/m6. Zijn in nieuwstaat, mogen weg aangezien ik niks meer met motoren doe. Leuk voor iedere motorrijder, ook leuk cadeau ofzo. Ik zag dat ze nieuw 6,50-7,00 euro doen, dus de nieuwprijs van zo'n set is >39 euro. Voor deze set 20...
  3. Mr.Zed

    2 helmen(shoei xr1000, zgan hjc) en laarzen mt44, goedkoop

    Nog aangetroffen in huis: Schoei xr1000 helm in XL61-62, diabolic 1 geloof ik met die engeltjes en doodshoofd Gebruikt, wel nog netjes. Donker opgeslagen en glasvezel, dus nog ok. 10 euro Hjc Lotus helm in S. Zilver met zwart en glitter. Nog geen 5 x gedragen, donker opgeslagen. Als...
  4. Mr.Zed

    allemaal €5-items! (schijfslot, SM-biba, bagagezak, lader)

    alles is weg, niks meer te zien hier.
  5. Mr.Zed

    Tanktas (magneet met GPS vak)

    Te koop wegens motor- en motorplanloosheid: Tanktas voor stalen tanken. Met kaartvak en mogelijkheid tot ophogen. Tevens geïntegreerde regenhoes. In het kaartvak zit een speciale kuil zodat je er een GPS in kunt leggen, werkt behoorlijk goed. Slechts een paar tochtjes gebruikt, mag...
  6. Mr.Zed

    Topkoffer (universeel)

    Te koop wegens al een tijdje geen motor hebben en ook geen plannen: Topkoffer GIVI Universeel Aantal liters weet ik niet precies, er past in ieder geval fatsoenlijk een integraalhelm in met dan nog een stuk breedte over (zeg maar ruimte voor anderhalve integraalhelm). De grondplaat die...
  7. Mr.Zed

    Lookwell jas groengrijs maat 44 (dames)