Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mr.Zed
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mr.Zed

    Bering handschoenen dames mt 8

    Ik rij al 6 jaar niet meer, maar afentoe duiken er toch wat spullen op, zo ook: Bering handschoenen dames. 3 keer gedragen denk ik. Zwart met een patroontje van een bloem. 10 euro, vaste prijs en bij voorkeur ophalen in lichtstad Ehv.
  2. Mr.Zed

    Joe Bar deel 1 t/m 6, nieuwstaat

    Nog gevonden in huis: Joe Bar stripboeken deel 1t/m6. Zijn in nieuwstaat, mogen weg aangezien ik niks meer met motoren doe. Leuk voor iedere motorrijder, ook leuk cadeau ofzo. Ik zag dat ze nieuw 6,50-7,00 euro doen, dus de nieuwprijs van zo'n set is >39 euro. Voor deze set 20...
  3. Mr.Zed

    2 helmen(shoei xr1000, zgan hjc) en laarzen mt44, goedkoop

    Nog aangetroffen in huis: Schoei xr1000 helm in XL61-62, diabolic 1 geloof ik met die engeltjes en doodshoofd Gebruikt, wel nog netjes. Donker opgeslagen en glasvezel, dus nog ok. 10 euro Hjc Lotus helm in S. Zilver met zwart en glitter. Nog geen 5 x gedragen, donker opgeslagen. Als...
  4. Mr.Zed

    allemaal €5-items! (schijfslot, SM-biba, bagagezak, lader)

    alles is weg, niks meer te zien hier.
  5. Mr.Zed

    Tanktas (magneet met GPS vak)

    Te koop wegens motor- en motorplanloosheid: Tanktas voor stalen tanken. Met kaartvak en mogelijkheid tot ophogen. Tevens geïntegreerde regenhoes. In het kaartvak zit een speciale kuil zodat je er een GPS in kunt leggen, werkt behoorlijk goed. Slechts een paar tochtjes gebruikt, mag...
  6. Mr.Zed

    Topkoffer (universeel)

    Te koop wegens al een tijdje geen motor hebben en ook geen plannen: Topkoffer GIVI Universeel Aantal liters weet ik niet precies, er past in ieder geval fatsoenlijk een integraalhelm in met dan nog een stuk breedte over (zeg maar ruimte voor anderhalve integraalhelm). De grondplaat die...
  7. Mr.Zed

    Lookwell jas groengrijs maat 44 (dames)

    Vlotte Lookwell textiel jas voor dames. Mooie grijsgroene kleur. Maat 44 Stroeve lookwell rits is professioneel vervangen door soepele rits (originele was vrouwonvriendelijk) Losse binnenvoering Telefoonzakje en nog een stel zakken Weinig gedragen (incidentele duo passagier...
  8. Mr.Zed

    501 look motorbroek maat 42 (dames)

    Leuke motorbroek voor dames te koop met een 501 look (zakken en dergelijke). Is van Louis van een paar jaar terug, volgens mij maken ze ze niet meer. Vlot ogende broek. Stevige motorjassenstof (geen jeans dus) Zwart Voorzien van zachte heuppprotectie. Voorbereid voor...
  9. Mr.Zed

    Motorbok achter Hein Gericke

    Ik heb hier nog liggen: Motorbok voor onder de achterbrug van Hein Gericke. Verchroomd of vernikkeld, geschikt voor zowel diabolo's als van die plateautjes onder de brug (beide inbegrepen). In breedte verstelbaar. Alleen enige gebruikssporen aan de onderzijde. Is uitbreidbaar met...
  10. Mr.Zed

    Supermoto binnenband Heidenau achter (4,25X17)

    Ik kwam in de kast nog een Heidenau binnenbandje tegen, nieuw in de doos. Alleen af te halen in of naast EIndhoven. Mag voor €5 weg voor de hobbyist die er wat aan heeft.
  11. Mr.Zed

    BMW 6 cilinder!

    Kan er geen apart topic over vinden? :? Alleen wat in het K huppeldepup topic. Gek, er komt een nieuwe 6-in lijn motor, niks op MF. :? Of interesseert dat de motrrijders niet meer? :o Afijn, Plaatje van de concept: BMW Concept 6 Dit is een concept, in het persbericht staat...
  12. Mr.Zed

    zekering vliegt eruit (VFR800FI)

    De zekereing van mijn '98 VFR800 vliegt er continu uit. (zekering van toeter, knipperlicht en remlicht) Ik heb donderdag gereden, motor zover ik weet werkend weg gezet. Gisteren een andere voorband gemonteerd, verder niks ermee gedaan. Vanmorgen rij ik hier weg en blijkt het knipperlicht...
  13. Mr.Zed

    HRC carbon tankpad (originele Honda accesoire!)

    Ik heb hier liggen: Een nieuwe tankpad in carbonlook. Zo'n typische tankpadvorm, bestaande uit 4 losse gedeeltes. Op het bovenste breedste stuk staat in kleine lettertjes het HRC logo van Honda's raceafdeling. :) Mooi dingetje. Ik had hem gekocht voor mijn VFR, maar hij is te klein. B| Ja...
  14. Mr.Zed

    Ducati v-one mono met compressor

    Iemand de motoplus al gelezen? :) Staat een gaaf motortje in, een Ducati supersport waarbij men de staande cilinder omgebouwd heeft tot een zuigercompressor. *D Een iets korter arteltje staat ook online: Ducati V-One – Twin to Supercharged Single Conversion Erg slim...
  15. Mr.Zed

    Onderdelen F650 (oa SM, hyperpro,koffer,orig.tanktas,hvv!)

    niks meer te koop, niet mailen/pb-en svp.
  16. Mr.Zed

    supermoto wielen BMW F650 / Aprilia Pegaso /etc

    Ze zijn nog te koop, maar staan op ebay.
  17. Mr.Zed

    Continental Force SM band voor Supermoto 120/70/17

    Te koop een Continental Force SM 120/70/17. De band is nieuw en zat op een velg die ik gekocht heb, is alleen een blokje van nog geen 10km mee gereden door ondergetekende, de haren staan er nog op. Voor mijn motor vermoed ik dat het iets té veel een echte SM band is, dus ga ik een setje...
  18. Mr.Zed

    Nieuwe rubriekindeling marktplaats

    En wat vinden we ervan? :? De onderdeelrubrieken zijn niet langer op merk, maar op een paar onderdeelgroepen ingedeeld. Zwaar irritant zeg B| , ik heb al even zo'n contactformulier ingevuld met het verzoek om het terug te draaien.
  19. Mr.Zed

    Wie kan een pasbus voor me afdraaien? (Eindhoven eo)

    Wie kan een pasbus voor me afdraaien? Ik heb in een wiel lagers met een grotere diameter gestoken (zie dit topic: lager 17x42x12 of andere oplossing gezocht :S). Er moet tussen de lagers ook een andere bus, die heb ik ook uit een vergelijkbare naaf, maar er moet een 2mm (geloof ik) af. Ik...
  20. Mr.Zed

    lager 17x42x12 of andere oplossing gezocht :S

    Heeft iemand hier wat benul van lagers en maten? Ik heb een 17" velg voor mijn beemer gevonden, leuk voor het proberen van plakbandjes, komt van een dt125 oid af. De naaf is hetzelfde als van mijn bmw, behalve........de lagerpassing en maat. -O- Ik dacht eerst dat het alleen een smallere...
  21. Mr.Zed

    camping(s) in de Eifel?

    Komende woensdag ga ik voor een tripje naar Luxemburg.............tenminste, da's de bedoeling. :( -O- Hier wordt ik niet vrolijk van: Météo Luxembourg, la météo du mercredi 12 septembre 2018 et les prévisions météo du Luxembourg De Eifel doet het wat beter qua weer, dus misschien wijken...
  22. Mr.Zed

    BMW F650 Funduro(96, 37500km, hvv, orig. tanktas, 12v) €2100

    Ik heb besloten hem toch maar even te houden. :) Klinkt stom misschien maar ik heb er zo'n lol mee. Dus eerst maar een 1100GS er naast zien te fixen en dan zien we wel verder of hij blijft. :]
  23. Mr.Zed

    zadel voor F 650 funduro en F650 strada (tot 2000)

    Ik heb nog een zadel liggen van mijn vorige funduro. Er zat een bruine plek op de hoes doordat er een schapenvacht op gelijmd heeft gezeten. Ik heb toen een compleet zadel gekocht omdat ik daar 'tegen aan liep'. Ik heb het altijd gehouden om nog eens een keer te verhogen, maar dat is er...
Terug
Bovenaan Onderaan