Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. M

    Ducati 749S 2004 Geel

    Te koop: Ducati 749S 2004 met 15.600 km op de teller. Afgelopen winter grote 10.000 km beurt gehad bij de Ducatideskundige waarbij hij de 5.000 beurt ook heeft gehad. Tijdens deze beurt is ook gelijk een nieuwe accu geplaatst factuur aanwezig (1000,-). De motor is in zeer nette staat...
  2. M

    zx6r 03-04 replica kuipset NIEUW

    weg :P
  3. M

    Schade onderdelen voor een fireblade 2000/2001 inc blok!

    Hallo hierbij wil ik de garage wat opruimen dus bij deze: Fireblade 2000 / 2001 SC44 motorblok met 21.000 km gelopen. Het blok word in lose onderdelen verkocht! Tank Deze tank heeft een heeel klein deukje aan de linkerzijde (zie foto) De brandstofpomp/reserve-unit zit erbij...
  4. M

    Informatie over banden zelf monteren

    Hallo, Na een tijdje het door dealers enzo te laten doen ben ik toch eindelijk zelf vanplan om mn banden te gaan proberen te monteren :+ Nu heb ik bandenlichters, velgbeschermers, montagegel, balanceerbok en balanceerlood besteld. Nu ga ik proberen de hefboom om de band van de rand te...
  5. M

    ZXR 400 te koop zeeer mooi!!

    VERKOCHT
  6. M

    zxr 400 gekocht!!!

    Hallo Nadat ik mn diversion had verkocht heb ik afgelopen week een zxr 400 (je kon zien dat de eigenaar af en toe in de zomer reed wand hij is in nieuwstaat *O* ) gekocht. Er zit nu momenteel zn Laser carbon einddemper op en wat maakt dat een lawaai als ik niet te hoog in de toeren zit lijkt...
  7. M

    TK: Yamaha Diversion 600s 1993 (25kw op kenteken)

    Hallo Medeforumisten, Aangezien ik toch iets sportievers wil gaan rijden gaat mijn Diversion weer in de verkoop. Het gaat hier om een Rode 600 Diversion met net 28000 km op de teller. De motor is geinporteerd vanuit duitsland en is in 2003 ingevoerd naar nederland. Op het kenteken staat 25...
  8. M

    Motor kopen/ verzekering afsluiten

    Hallo mede forumisten, Ik ga morgen hoogst waarschijnlijk mn motor kopen (indien hij mij bevalt natuurlijk) Nu is mijn vraag hoe zit dat met verzekering afsluiten? Ik word namelijk gebracht en wil zelf terug rijden. Dus moet ik daar mijn verzekering regelen maar ik heb op diverse site's van...
  9. M

    cbr 600 f sport 25 kw

    Hallo Nu zat ik is te kijken en ik zie overal dat de cbr 600f ook een 25 kw typegoedkeuring heeft maar heeft de cbr 600f sport ook een 25kw goedkeuring? alvast bedankt swordfish
  10. M

    Mening over Spool Alberto combi

    Hallo Vorige week een Alberto ff snel aangetrokken in een winkel(motoport) . Nu was mijn vraag of er meer mensen zijn die de Alberto van Spool hebben zo ja wat is jullie mening hierover? alvast bedankt Bijlage: product_image.jpg
  11. M

    gezocht garage in omgeving utrecht

    Hallo ben op zoek naar een garage voor mijn cbr 600f iemand een plekje in de buurt van utrecht/nieuwegein?
  12. M

    ringen voor cbr 600 bj 2000

    Hallo voorzien
  13. M

    laten begrenzen van je motor

    Hallo Ik wil over een maandje mijn motor kopen(keuze nog niet geheel duidelijk)maar waar hebben jullie je motor teruglaten zetten op 25 kw met uitdraai? en wat koste dat? alvast bedankt!! swordfish
  14. M

    rijschool lessen

    Hallo wat hebben jullie betaald per motorles of pakket? ben wel benieuwd hoe de prijzen daarin verdeeld zijn ikzelf betaal maarliefst 43 euro per les ;(
Terug
Bovenaan Onderaan