Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kawasonda
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    waar is de zephyr?

    donkerblauwe zephyr 1100 met kerker uitlaat mn-98-xz. zou graag willen weten waar mijn oude zephyr is. gr.cees
  2. K

    waar is de zephyr?

    hallo ik ben benieuwd of en waar mijn ex zephyr 1100 is. kenteken mn-98-xz hartelijk dank,cees
  3. K

    zephyr 550 toerenteller

    hallo techneuten,ik heb een probleem met de tt.hij geeft ongeveer dubbele aantal toeren aan .het gaat om een elektronische teller van een amerikaans model uit 1992.weet iemand wat dat kan zijn en of dat te repareren valt? bvd,cees
  4. K

    zephyr 550

    zoek een nette zephyr met niet teveel kilometers.
  5. K

    zaanstad motoren

    wie kent zaanstad motoren aan de wandelweg in wormerveer nog?jaren 80. waar zijn wil en harm gebleven? iemand een fotootje?
  6. K

    waar is de cb750F gebleven?

    ik heb 2009 mijn cb750 F verkocht.ben eigenlijk benieuwd wat er van geworden is.heb er toen veel werk van gemaakt.ik weet alleeen dat de koper leon heette.misschien herkend iemand de motor? kenteken is MD-29-GY bvd,cees.
  7. K

    straffen?

    wil graag een discussie starten omtrent het feit dat veel "motorrijders "zich heel onverantwoord op de motor verplaatsen. we kennen allemaal die lui die in voetbalbroekje en halterhemd op de R1 ed. kruipen en dan de bom willen uithangen. tot het fout gaat! wat denken we hiervan?moet hier...
  8. K

    nieuwe fazerrijder?

    hallo fazer volk, ik wil graag van jullie weten hoe de fazer 600, vanaf zeg maar 2002,bevalt als toerfiets.ik rij op het moment vfr 750,maar omdat de zithouding mij niet bevalt met duo ben ik op zoek naar een andere fiets om met duo wat vaker toertjes te maken. fazer oogt goed in mijn ogen,en...
  9. K

    oproep

    wie is er in bezit van de zephyr 1100 met kenteken MN-98-XZ ? is mijn oude fiets en ben benieuwd wat er van geworden is. :W
  10. K

    sleutelen aan brik

    heeft iemand ervaring met een minimotorlift? dingen zijn voor fietsen met een conventioneel buizen frame.zou je onder het motorblok omhoog kunnen draaien.maar gaan die dingen niet kieperen?moet een cb750 opkomen.heb wel ruimte voor een norm.brug ,maar wil niet alle ruimte in mijn schuurtje opgeven
  11. K

    straalkastje

    ik heb een niet gebruikt straalkastje staan incl.25 kg.straalgrit.[garnet.] bon aanwezig. voor de hobbyist ideaal. foto is iets afwijkend,sluitingen voor het deksel zijn anders. € 75 is vraagprijs.
  12. K

    superbike stuur

    ABM Booster superbike stuur. fatbar model [28mm] kleur zwart.zitten alleen gaatjes in voor de schakelaars.[tuono!] €45 vast. VERKOCHT!!
  13. K

    4"discs supertrapp

    zoek minimaal drie 4"discs voor supertrapp uitlaat. [buiten diam. ong.100mm.]
  14. K

    tank xj600 div

    hallo ,ik zoek met spoed een tank voor div.600 moet wel goed zijn liefst rood![1993]
  15. K

    stator/pick ups cb750F

    stator voor cb 750f,dus ook voor kz en 900,plus setje pickup's op grondplaat. €75
  16. K

    voetsteun vfr

    linker rijders voetsteun. voor vfr 1990 gezocht.
  17. K

    cb 750 onderdelen

    back to the 80's met deze laser competition uitlaat en 7610 koni's. voor het geval dat;een kunststof kontje en een compleet achterlicht. zie M.P., cb 750 onderdelen.
  18. K

    koni 7610

    set koni 7610 voor oa.honda bol dor. lengte 34,5 cm bovengatdiam 16mm. diam veer 64mm. in z.g.st. vaste prijs € 95. [zie ook M.PL.]
  19. K

    seat cover honda vfr 1990

    zoek een seatcover voor rc 36 1990.liefst rood ,maar andere kleur ook goed. of wie weet er nog een te koop,of waar ze te koop zijn?
  20. K

    cb 750 F

    ik heb een cb 750F staan als projekt .heb echter geen tijd en vooral geen ruimte om dit binnen af zienbare tijd af te maken.hier zitten op het forum de liefhebbers.dus als je en startprojekt zoekt? heb 2 extra blokken,het originele blok plus een cb 750KZ blok, bij de cb.geen slopers!! in het...
  21. K

    kawasaki zephyr 1100

    Zephyr 1100.twin spark engine. 52.000 km. Nw.voorband ,achter bijna. Kerker uitlaat. Originele uitlaten,stuur,knipperbollen en middenbok zijn aanwezig evenals wpb.op cd-rom. Heerlijk soepele fiets!waarom doe je hem dan weg? Je wordt ouder en je wilt wat! Wil nog wel eens een honda vfr...
  22. K

    route elfstedentocht

    hallo , is er iemand die voor mij de route van de elfstedentocht heeft? graag dusdanig dat ik hem kan uitprinten tbv.de tanktas. alvast hartelijk dank.
  23. K

    startmotor z1000R

    zoek een startmotor z1000R.
  24. K

    Robert Dunlop

    geachte medebrikkers, is hier iemand op de hoogte van het feit dat de ons toch wel bekende coureur Robert Dunlop [broer van joey] donderdag 15 mei is overleden aan de gevolgen van een crash tijdens de practice van de North West 200? het kan aan mij hebben gelegen,maar ik heb hier niets van...
  25. K

    kinderjas

    dikke polyamide jas van MJK. maat XS.voor op de motor,scooter of brommer. voor leeftijd ong.12 jaar.
Terug
Bovenaan Onderaan