Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Dirty Damien

    Ter overname aangeboden CRT 7 april

    Hallo, Bij deze ter overname aangeboden, CRT vrij rijden 2.10 tot 2.25 voor aanstaande donderdag 7 April. Zijn er ondanks de weersvoorspellingen nog mensen die graag even willen knallen?
  2. Dirty Damien

    Dilemma's

    Hallo mensen, Ik loop al enige tijd rond met wat dilemma's omtrent motorrijden. Laten we voorop stellen dat ik van jongs af aan al gek ben op motoren en alles wat ermee te maken heeft, rijbewijs gehaald zodra ik 18 werd en gelijk een Kawa ZX-6R gekocht. Circuit dagen gepakt, buitenlandse ritten...
  3. Dirty Damien

    Husqvarna 511 SMR [2013]

    Hallo, Bij deze te koop aangeboden, in verband met aanschaf andere motorfiets. In perfecte staat verkerende Husqvarna SMR511. Deze van origine Belgische motor is door mijzelf geimporteerd. Vervolgens heb ik er een aantal circuit dagen mee gereden en hem op Nederlands kenteken gezet. Aangezien...
  4. Dirty Damien

    Bayard helm en Difi handschoenen te koop

    Bayard SP-51 mat zwart maat S, half jaar oud, alleen mee gelest. Helm (nieuw: €100) + doorzichtig vizier met pinlock (nieuw: €29,95) + zwart vizier (nieuw: €29,95) Vraagprijs €70,- Dames Difi handschoenen, maat M vallen wat kleiner. Vraagprijs €40 Bij...
  5. Dirty Damien

    Slecht stationair lopende/uitvallende Tuono

    Hallo allemaal, hier ook nog maar een poging: Mijn dynamo is enige tijd geleden doorgebrand zoals bij zoveel van ons Tuono eigenaren. De boel gedemonteerd en opnieuw laten wikkelen, boel weer gemonteerd en laadspanning tip top in orde 14.2/14.3 volt. Bruine stekkers ook gelijk...
  6. Dirty Damien

    Kettingpons

    Hallo mede forumers, Ik wil mijn Aprilia Tuono (2007) graag voorzien van een nieuwe 525 ketting en tandwielen, alleen kom wat verschillende berichten tegen over welke kettingpons te gebruiken. Site A zegt dat deze: geschikt is voor het breken en ponsen van een 525 ketting. Waar...
  7. Dirty Damien

    2gen Tuono Koppelings-cilinder

    Ik heb in de aanbieding een hagelnieuwe koppelings-cilinder voor een tweede generatie Tuono (lees: 2006 - 2010). De kleur is rood, het merk is 'factory racing'. Vraagprijs €50 (incl. eventuele verzendkosten) Interesse? Stuur even een PB'tje! :W
  8. Dirty Damien

    Arrow uitlaat dempers Aprilia Tuono

    Bij deze bied ik mijn Titanium Arrow uitlaat dempers te koop aan voor Aprilia RSV/Tuono vanaf 2006. De linker uitlaat heeft een lichte beschadiging zoals te zien is op de foto, beschadiging valt nog wel wat bij/weg te werken, rechter demper is onbeschadigd. Nieuwprijs van deze dempers is...
  9. Dirty Damien

    Aprilia Tuono Power Commander 3

    Bij deze bied ik mijn complete Power Commander 3 welke bestemd is voor een gen 2 Aprilia Tuono van bouwjaar 2006 tm 2010. Commander heeft slecht enkele maanden op de motor gezeten en is dus zo goed als nieuw. Vraagprijs voor dit speelgoed is €200,- (nieuwprijs ± €350,-)
  10. Dirty Damien

    Nieuwe handschoenen

    Hallo allen, Ik heb nieuwe handschoenen gekocht wat vinden jullie ervan? Veilig en toch lekker luchtig... :W
  11. Dirty Damien

    Camerasteun te koop!

    Hierbij bied ik mijn tank-camerasteun te koop aan, past op een Kawasaki ZX6R ('03/'04) maar zal zeker ook op andere motoren passen. Eenvoudig te monteren door 3 boutjes van je tankdop te verwisselen met die van de camerasteun. Camerasteun komt van motorsticker.nl waar de nieuwprijs €79,95...
  12. Dirty Damien

    Kawasaki ZX-636R '04

    Hierbij bied ik mijn Kawasaki ZX-636R van 2004 te koop aan omdat ik na 2 jaar graag wat anders zou willen proberen. Motor heeft +/- 36.000 (mooi weer) kilometers gelopen en is altijd goed onderhouden sinds ze in mijn bezit is. Motor staat op Dunlop Sportsmarts die nog goed zijn voor de...
  13. Dirty Damien

    Dringende remmerij vraag!

    Hallo medeforumers, Ik heb gisteren de remblokken van mijn (2004) 636 vervangen. Alleen na het monteren bleek dat deze uit zichzelf al behoorlijk remden, ondanks dat ik het idee had dat de zuigers redelijk gangbaar waren. Ik heb toen wat remvloeistof uit het reservoir gehaalt (klein after...
  14. Dirty Damien

    Mulholland; Los Angeles, Californië

    Mulholland drive, iedereen kent de crash filmpjes en iedereen speculeert over mogelijke oorzaken. Omdat ik net als de rest ook nieuwsgierig was, de maker van de filmpjes even een berichtje gestuurd en voilá dit is zijn antwoord: :W
  15. Dirty Damien

    636 Dashboard probleem

    Hallo mensen, Ik heb sinds vorig seizoen problemen met het dashboard van mijn 2004 ZX6R. Het begon met af en toe wegvallen van het dashboard, lees: snelheid/toeren. Als ik mijn knipperlicht gebruik word dit wel aangegeven als het dashboard het niet doet maar in de vrij zetten geeft hij...
  16. Dirty Damien

    Onvolwassen in Noord Nederland deel 19, pure wanhoop!

    OINN19 Onvolwassen In Noord Nederland Vanuit dit topic worden toertochten, trefpunten etc. afgesproken. Voornamelijk door motorrijders uit Friesland, Groningen en Drenthe. Buiten dit gebeuren om wordt er een enkele keer een onzin-reactie geplaatst..... ;) Voel je niet persoonlijk...
  17. Dirty Damien

    ZX636-R FI probleem

    Ik rijdt een 636 van 2004 en heb sinds kort last van het volgende, als ik de motor op contact zet en de startknop indruk begint het FI lampje te flikkeren, hij start wel maar slaat niet aan. Haal ik hem weer even van contact en er weer op slaat die gewoon netjes aan. Ik wil graag weten...
  18. Dirty Damien

    Tank stickers Kawasaki

    Hallo allen, Ik ben opzoek naar het "nieuwe" type tank sticker van Kawasaki, oftewel de dikke titanium look stickers. Weet toevallig dat ze op een ZX-10R van 2005 zitten, Z1000 2004 enz. Kom ze op E-bay niet tegen. Mischien dat hier toevallig iemand is die weet waar ik ze kan krijgen...
  19. Dirty Damien

    T-shirt motorrijders

    WAT IS DAT TOCH? Waarom word iedereen die hier soms in een t-shirt en sportschoenen op de motor stapt over 1 kam geschoren teminste het is altijd ja "van die figuren in t-shirt en kortebroek". Ik rijd buiten de bebouwde kom (lees als ik echt even lekker ga sturen) altijd volledig in het...
  20. Dirty Damien

    Bandenkeuze ZX-636R

    Hallo allemaal, Ik ben toe aan een nieuw setje rubber en ben eigenlijk een beetje aan het kijken wat er zoal te krijgen is en wat ik wil gaan halen. Nou heb ik onder mijn vorige fiets (ZX-6R 1998) altijd MPP 2CT gehad wat me altijd super goed beviel. Maar ik wil mischien ook wel eens...
  21. Dirty Damien

    Afmetingen Kawasaki

    Kan iemand mij helpen aan de afmetingen van een kawasaki ZX-6R van het bouwjaar 1998 :? Oftewel lengte/breedte/hoogte.
  22. Dirty Damien

    Rev'it Jas

    Iemand belang bij deze z.g.a.n Rev'it jas :? Het is een maatje 52 valt wel redelijk ruim, ik heb zelf een andere jas gekocht en deze hangt nu in de weg. Ik zelf ben 1.85 en weeg 75Kg maar zit mij een beetje ruim. 1 seizoen mee gereden en altijd goed schoongehouden. Nieuwprijs lag...
  23. Dirty Damien

    Rev'it jas!

    Hallo, Hierbij bied ik mijn z.g.a.n Re'vit jas aan. Dit omdat het een maatje 52 is en na wat km's te hebben gemaakt vind ik hem toch wat ruim zitten (achteraf beetje te snel gekocht dus). Heb er 1 seizoen mee gereden, en heeft verder geen gebreken. Ik heb inmiddels een nieuwe jas...
  24. Dirty Damien

    Gezocht: Michelin Pilot Power

    Ik zoek een NIEUW setje Michelin Pilot Powers 2CT - 120 70 17 W - - 180 55 17 W - Heb je een set liggen laat je prijs en e-mail adres achter.
  25. Dirty Damien

    Help. 36 Km/h te hard, en nu?

    Ik ben afgelopen zomer staande gehouden met m'n ZX-6R nadat ik gelaserd was. Ze hebben een snelheidsoverschrijding geconstateerd van 36 Km/h te hard, ik reed 96 waar je 60 mocht. Nu heb ik dus ook een strafpunt te pakken (punten rijbewijs), maar nou wil ik deze eigenlijk wel voor laten...
Terug
Bovenaan Onderaan