Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hight
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Gsxr 750 k8

    Te koop zeer goed uitziende gsxr750 k8. Deze heb ik nieuw gekocht in 07-2008. km stand staat nu op +-4950 ori NL motor boekjes, enz alles is aanwezig! opties: - wit stalen remleidingen - gsxr heelplates - gsxr kentekenplaathouder - witlijntje op de velg - zwarte knipperlicht...
  2. H

    Kentekenplaat houder GSXR600/750 k8

    Te koop nieuwe kentekenplaat houder gsxr600/750 k8 mag weg voor €15
  3. H

    Onderdelen gsxr600/750 k4/k5

    Te koop origineel voorspat bord van een gsxr anniversary. €75 een remleiding set van diezelfde motor. €25 beide in zeeer goede staat mvg Mike
  4. H

    Kentekenplaat houder GSXR600/750 k8

    Te koop: nieuwe kentekenplaathouder, omdat ik er 1 heb met een logo erin. €20 mvg Mike
  5. H

    Suzuki Gsxr600 Anniversary k5

    Te koop Suzuki gsxr600 Anniversary nr0778 Bouwjaar aug 2005 km stand 16500 maar 50 geleverd in NL Van 1e eigenaar Standaard opties: Unieke kleurstelling en speciale graphics 20th Anniversary badge met uniek nummer op de kroonplaat Speciale contactsleutel met GSX-R...
  6. H

    Suzuki GSX-R600 anniversary

    Te koop Suzuki gsxr600 Anniversary nr0778 Bouwjaar aug 2005 km stand 15500 maar 50 geleverd in NL Van 1e eigenaar Standaard opties: Unieke kleurstelling en speciale graphics 20th Anniversary badge met uniek nummer op de kroonplaat Speciale contactsleutel met GSX-R...
  7. H

    hoe staat je motor erbij in de stalling ?

    hoe staat jullie motor erbij in de stalling? of ben je er mee bezig zoals ik: komen nieuwe bandjes op, carbon voor en achterspatbordje, stalen remleidingen en LED knippers.. :9~ mvg Mike
  8. H

    testbankrun gsxr 600 k5

    net ff me gixxer op de bank gehad bij MADracing hierbij de uitdraai...
  9. H

    besteld...

    de kogel is door de kerk. vandaag een nieuwe motor besteld. Tis een suzuki gsxr600 anniversary geworden. over +/- 2 weken kan k m ophalen. mvg Mike :] Bijlage: 187720-1-2-2.jpg
  10. H

    weer een nieuwe ...

    Heb me ook maar eens aangemelt bij een motor forum, aangezien ik binnen afzienbare tijd (2weken) een nieuwe motor ga bestellen (gsxr600 of yzf-r6). Mijn naam is Mike, ben 21jaar, militair en woon in de omg van alkmaar. Andere hobby is mijn auto (seat ibiza fr tdi). Heb mijn rijbewijs nu dik 2...
Terug
Bovenaan Onderaan